Bekijk volle/desktop versie : Gefaalde ouders keuren sex change goed voor zoontje 5



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

21-02-2012, 22:07
Hij/zij zal ongetwijfeld de boeken ingaan als de jongste persoon ter wereld die een geslachtsverandering wil ondergaan. Kort voor zijn vierde verjaardag weigerde Zach Avery uit het Engelse Purfleet nog langer als jongen door het leven te gaan en zich als zodanig te kleden en gedragen.

Op een dag stapte de jongen op zijn moeder af en vertelde haar doodgemoedereerd dat hij nog langer weigerde zijn jongenskleren te dragen: 'Mamma, ik ben een meisje,' zei Zach opeens in het najaar van 2010, zo meldt Mailonline vandaag.

Alhoewel de ouders eerst nog vermoedden dat hij door een fase in zijn leven ging, werd het gedrag van de jongen met de week vreemder. Toen de jongen aan zijn ouders dreigde zijn penis af te snijden, werd het tijd de jongen te laten onderzoeken.

Onderzoeken

Zach heeft uiteindelijk van de artsen de diagnose 'Sekse identiteitsstoornis bij kinderen' gekregen. Zach is er volgens artsen en psychiaters die hem onderzochten zo overtuigd van dat hij een meisje is, dat het voor zijn gezondheid beter zou zijn als hij voortaan als meisje door het leven kan.

Alhoewel Zach voorlopig nog met de lichaamskenmerken van een jongen verder moet, ziet hij er al een jaar uit als een meisje. Hij draagt thuis roze jurkjes en heeft zijn lange haar in een paardenstaart. Als hij naar school gaat trekt hij meisjeskleren aan die iets neutraler zijn, maar ook wel vrouwelijk.

Op zijn school is speciaal voor Zach een uniseks-toiletbordje aangebracht. De moeder van Zach benadrukt dat op school alles verder prima gaat, zowel met de patiënt als met het gedrag en acceptatie van de medescholieren.


http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3190700/2012/02/20/Jongetje-5-officieel-erkend-als-meisje.dhtml

Zie foto's

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2103686/Boy-5-lives-life-GIRL-youngest-diagnosed-NHS-Gender-Identity-Disorder.html



21-02-2012, 22:09


Driemaal hoezee voor de superieure Westerse cultuur!

21-02-2012, 22:11
Alleen een eikel kan deze titel verzinnen.

21-02-2012, 22:13

Citaat door skygod:
Alleen een eikel kan deze titel verzinnen.
Nooit sociologie gestudeerd? Nee he, dat dacht ik al.

21-02-2012, 22:34



Citaat door Moker__Oujdi:
Driemaal hoezee voor de superieure Westerse cultuur!
Driemaal TFOE bedoel je.

21-02-2012, 23:06
Wauw. Ze bedenken echt van alles tegenwoordig..

21-02-2012, 23:11
Wtf sinds wanneer neemt men de woorden van een 5jarige serieus?

21-02-2012, 23:12
Ik ken ook iemand persoonlijk die een ''geslachtverandering'' heeft ondergaan Heel bizar om dat van zo dichtbij mee te (mogen) maken. Het blijft weird als je het mij vraagt!

21-02-2012, 23:13

Citaat door Kendie:
Ik ken ook iemand persoonlijk die een ''geslachtverandering'' heeft ondergaan Heel bizar om dat van zo dichtbij mee te (mogen) maken. Het blijft weird als je het mij vraagt!
geen kleuter toch?

21-02-2012, 23:17

Citaat door Pomona:
geen kleuter toch?
nee dat zeker niet, een studiegenoot van me. Tijdens de studie was hij aan het transformeren naar een vrouw. Na het afstuderen is hij ''vrouw'''geworden met borsten e.d. En als je niet beter weet zou je zeggen dat het nog echt een vrouw is ook! Het is alleen een freakshow, want het heeft nog altijd het mannelijk geslacht. hij (voor mij is het nog steeds een hij, want tijdens de studie was het nog officieel een hij die een zij zou worden) weet namelijk nog niet of hij dat ooit kwijt zou willen. Half man, half vrouw dus

21-02-2012, 23:21

Citaat door Kendie:
nee dat zeker niet, een studiegenoot van me. Tijdens de studie was hij aan het transformeren naar een vrouw. Na het afstuderen is hij ''vrouw'''geworden met borsten e.d. En als je niet beter weet zou je zeggen dat het nog echt een vrouw is ook! Het is alleen een freakshow, want het heeft nog altijd het mannelijk geslacht. hij (voor mij is het nog steeds een hij, want tijdens de studie was het nog officieel een hij die een zij zou worden) weet namelijk nog niet of hij dat ooit kwijt zou willen. Half man, half vrouw dus
wacht, toch niet aan de uva he?!

Ik kan mij herinneren dat ik een keer las over een oud student die opnieuw een diploma aanvroeg, waarin dit keer zijn nieuwe geslacht moest worden vermeld.

21-02-2012, 23:25

Citaat door Pomona:
wacht, toch niet aan de uva he?!

Ik kan mij herinneren dat ik een keer las over een oud student die opnieuw een diploma aanvroeg, waarin dit keer zijn nieuwe geslacht werd vermeld.
Nee, Hij en een heel wat anderen mensen studeerden later af, ze waren vertraagd. Ik heb geen idee of hij zijn diploma met zijn jongensnaam of meisjesnaam heeft gekregen. Het droeg wel meisjeskleren en zag er ook zo uit. De implantaten e.d. kwamen pas veel later na de diplomering

22-02-2012, 08:00



Citaat door Kendie:
Nee, Hij en een heel wat anderen mensen studeerden later af, ze waren vertraagd. Ik heb geen idee of hij zijn diploma met zijn jongensnaam of meisjesnaam heeft gekregen. Het droeg wel meisjeskleren en zag er ook zo uit. De implantaten e.d. kwamen pas veel later na de diplomering

22-02-2012, 08:24
Tja dat gebeurt, ik ben blij dat ik een pielemoos heb.

22-02-2012, 08:27
Tja, die schepping van ene (welke?) god blijkt al lang niet meer zo feilloos.
Als architect had ie zal lang zware processen aan z'n been.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7