Bekijk volle/desktop versie : Heeft je man facebook?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

21-02-2012, 20:24
Hoe ga je daarmee om.. Ik zal dat dus nooit accepteren, getrouwd zijn met een man die facebook heeft. Ik heb er zelf tijdje een gehad, maar inmiddels verwijderd. Heel die site is helemaal mkowed. Of zien jullie dat anders..

21-02-2012, 20:27


Hij heeft geen Facebook, maar heb er geen moeite mee als hij er 1 zou aanmaken. Vroeg laatst nog of ik een account voor 'm moest aanmaken, zodat hij zo contact kan hebben met zijn vrienden en familie.

21-02-2012, 20:31
Haat facebook, zal het ook niet accepteren.

21-02-2012, 20:38
Mijn man accepteerde dat ook niet van mij, maar is logisch.

21-02-2012, 20:39


allebei niet..

21-02-2012, 20:39
ik heb ,m zelf aan gemaakt voor hem zodat hij contact heeft met z,n fammilie en vrienden althans dat wilde hij omdat ik ook ,n account heb en hij ziet dat ik contact heb met zijn fammillie in marokko

ik sta ook in z,n lijst als z,n vrouw en eerlijk hij heeft maar ,n paar mensen op z,n lijst en accepteert geen verzoekjes van vrouwelijke onbekenden

21-02-2012, 20:40
Zowel mijn man als ik hebben Facebook en hebben er geen problemen mee; gebruiken het om contact te onderhouden met vrienden en familie, voegen geen mensen toe die we niet kennen.

21-02-2012, 20:47

Citaat door Cantara.:
Hij heeft geen Facebook, maar heb er geen moeite mee als hij er 1 zou aanmaken. Vroeg laatst nog of ik een account voor 'm moest aanmaken, zodat hij zo contact kan hebben met zijn vrienden en familie.
En als hij opeens vrouwen (die jij niet kent) als vrienden heeft..

21-02-2012, 20:49

Citaat door elboubsi:
Zowel mijn man als ik hebben Facebook en hebben er geen problemen mee; gebruiken het om contact te onderhouden met vrienden en familie, voegen geen mensen toe die we niet kennen.
Ken je alle vrouwen in zijn vriendenlijst? Wat nou als hij opeens een ex ofzo in zijn vriendenlijst heeft, waar jij niks van afweet.. of een meisje van vroeger met wie hij heeft lopen daten etc. etc..

21-02-2012, 20:50

Citaat door Samartje:
En als hij opeens vrouwen (die jij niet kent) als vrienden heeft..
Dan vraag je daar gewoon naar. Misschien zijn het nichten?

Maar laten we wel vooropstellen dat het contact met niet-mahrams gewoon niet toegestaan is. En zeker niet als je getrouwd bent.

21-02-2012, 20:50
Ik en me man hebben ook alle 2 fb weten ook elkaars wachtwoord geen geheimen.
Wij wonen zelf in Marokko en zo houden we contact met vrienden en familie uit nl amerika en canada.
We hebben er nog nooit problemen mee gehad kwestie van vertrouwen en hoe je er mee om gaat.
Je schermt je profiel af en staat op status getrouwd wij hebben foto van ons 2 als profielfoto.
Maar goed het zou moeten kunnen meningen over verdeeld

21-02-2012, 20:51
mijn man heeft facebook.. heb geen enkel problemen mee.

21-02-2012, 20:52



Citaat door Samartje:
En als hij opeens vrouwen (die jij niet kent) als vrienden heeft..
Dan zeg ik er wat van, net zoals ik ook geen onbekende mannen in mijn lijst heb verwacht ik ook dat hij geen onbekende vrouwen toevoegd.

21-02-2012, 20:57
En daar begint t mee,
Gezellig fb openen voor je vent. Gadver vind ik best lelijk!

21-02-2012, 21:00
ik wel hij niet,,
ik hou er contact mee met mijn familie woon namelijk niet in de zelfde land als hun,
en dat is een van de goedkope manieren om vaak leuk contact te hebben.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8