Bekijk volle/desktop versie : Heb je deze verschijnselen ook?



12-01-2003, 23:44

Citaat door el_maestro:
Beste vrienden,

Heb je weleens in een ballon geblazen?
Wanneer je de ballon telkens weer volpompt met al je kracht/adem en
wanneer je voelt dat er bijna niks mee bij kan.
Zo voel ik me nu mensen.

Ik ben de ballon alleen ik zit niet gevuld met mooie dingen.
Ik ben niet gevuld met wat water of met snippertjes.

Nee, stikstof, daar lijkt het de meest op.

Jullie zullen denken wat lult dez gast allemaal.

Mensen, waar ik bang voor ben is dat er iets en/of iemand is dat mij leeg wil prikken. Want welke kant gaat een ballon uit die leeggeprikt is?

Precies.....laat me het weten.
.

12-01-2003, 23:50





Jah.. wat moet ik hier nou op zeggen...
Behalve dat het heel mooi geschreven is zullen het ook wel je ware gevoelens zijn

Ik weet natuurlijk niet precies wat je is overkomen of wat je van binnen ervaart maar ik kan je wel zeggen dat aan alle slechte tijden een einde komen (ik spreek uit ervaring)

Heel veel sterkte toegewenst en als je iemand nodig hebt om mee te praten dan kun je me een PM sturen

xx SouSou xx

12-01-2003, 23:52
Salamoe aleikoem broeder,

Ik weet ook niet goed wat ik hierop moet zeggen, maar als je een luisterend oor nodig hebt, dan kun je me pm-en. Insha Allah komt het goed.

wa aleikoem salaam!

12-01-2003, 23:57
Salaam 3aleikoum maestro,

Ik neem aan dat de ballon als metafoor wordt gebruikt door jou voor iets dat veel waardevoller is... namelijk het leven.
Maar hoezo denk je dat er ietsof iemand een ballon wil leegprikken? Een ballon brengt vreugde en een glimlach op het gezicht van een kind. een kind zal een ballon nooit kapot maken. wel kan hij zijn aandacht verliezen aan die ballon en blijft de ballon alleen achter... maar dan vliegt hij omhoog, de hemel in.
je moet nooit denken aan "als" situaties... die baren alleen maar zorgen.

geniet ervan, zo lang je nog de aandacht krijgt van dat kind

12-01-2003, 23:59



Citaat:
Origineel gepost door Kenitrya
Salaam 3aleikoum maestro,

Ik neem aan dat de ballon als metafoor wordt gebruikt door jou voor iets dat veel waardevoller is... namelijk het leven.
Maar hoezo denk je dat er ietsof iemand een ballon wil leegprikken? Een ballon brengt vreugde en een glimlach op het gezicht van een kind. een kind zal een ballon nooit kapot maken. wel kan hij zijn aandacht verliezen aan die ballon en blijft de ballon alleen achter... maar dan vliegt hij omhoog, de hemel in.
je moet nooit denken aan "als" situaties... die baren alleen maar zorgen.

geniet ervan, zo lang je nog de aandacht krijgt van dat kind
Waaawwww mooi gezegd ghti

xx SouSou xx

13-01-2003, 00:02

Citaat:
Origineel gepost door al_hamka
Waaawwww mooi gezegd ghti

xx SouSou xx
:blauwkus: Mwaaaah! Laf joe toe sis!

13-01-2003, 00:54
Broertje Que???
wat is er ouwe
heb je problemen met iemand oula??
zeg het maar en net zoals muslima 4 life zegt
luisterend oor nodig???
kom maar , bent altijd welkom

13-01-2003, 11:02
je zit overhoop met je gevoelens geloof ik. herken wel bepaalde dingen die je beschrijft. is er iets gebeurd ofzo? kan goed luisteren... of lezen hihi. just say it brotha!