Bekijk volle/desktop versie : Trots....



Pagina's : [1] 2

12-01-2003, 23:17
Hoever moet ik daarmee gaan.....dan heb ik het niet over De Grote Trots.

Ik zal het ff uitleggen....in het kort.


Er is een jongen, die best leuk is, maar ik wil zelf nog niet egt toegeven dat ik hem egt LEUK vind.
Nou wil il hem wel bellen, maar vind dat hij mij eerst moet bellen!!....




Word je al...... dizzy........








:romance:

12-01-2003, 23:26


....hmmm tja......what can i say.........

12-01-2003, 23:27
wat moet je avatar eigenlijk voorstellen meid?

12-01-2003, 23:28
hmmmmm ik heb honger oww die avatar is denk ik een roos

12-01-2003, 23:32


anne geddes? echt?

ik dacht zo een vrouw die zo een optreden gaf en dan haar ene been in de lucht zwierde

hahah

13-01-2003, 00:06
....trots zit bijna altijd in de weg, dus gewoon ff opzij zetten en bellen :gsm: .......:love2:

13-01-2003, 13:15
ik vind het onzin...waarom moet hij als eerst bellen..? omdat ie een jongen is zeker..?

als je em echt leuk vind moet je er zelf ook een beetje achter aanzitten
vind ik

13-01-2003, 14:18
nee meisje als je je trots wilt behouden wacht je op hem dat hij jou belt stel jullie hebben wat en krijgen jullie ruzie zal hij dat tegen je gebruiken en altijd zeggen jij was degene die mij wilde niet ik jij ging mij achterna begrijp je maar zelf weten meisje suc6


liefs someone who understands u

13-01-2003, 14:24
als hij je echt wil meid dan belt ie je zekerssssss of komt ie gewoon naar je toe en verklaart hij zijn liefde voor jou!!! suc^6 meissieeee

13-01-2003, 14:32

Citaat:
Origineel gepost door Zonnestraaltje
Nee, ik vind ook niet dat zij de eerste moet zijn die de stap neemt om hem te bellen. Als hij ook hetzelfde over jou denkt, dan zal hij je toch wel bellen of in ieder geval een stap nemen om jou beter te leren kennen.
Ik zou het in ieder geval nooit doen,
....dan hoop ik dat die wolk een beetje lekker ligt, want `t kan soms wel ff duren voordat iemand daar aanklopt

13-01-2003, 14:35

Citaat:
Origineel gepost door assiatje
nee meisje als je je trots wilt behouden wacht je op hem dat hij jou belt stel jullie hebben wat en krijgen jullie ruzie zal hij dat tegen je gebruiken en altijd zeggen jij was degene die mij wilde niet ik jij ging mij achterna begrijp je maar zelf weten meisje suc6


liefs someone who understands u
....als trots bedoeld is voor kinderachtige "spelletjes", kan ik m`n trots missen als kiespijn.

13-01-2003, 14:43

Citaat:
Origineel gepost door KissFouzia
Hoever moet ik daarmee gaan.....dan heb ik het niet over De Grote Trots.

Ik zal het ff uitleggen....in het kort.


Er is een jongen, die best leuk is, maar ik wil zelf nog niet egt toegeven dat ik hem egt LEUK vind.
Nou wil il hem wel bellen, maar vind dat hij mij eerst moet bellen!!....




Word je al...... dizzy........








:romance:
Ik zou zeggen, bel hem niet en laat hem jouw ook niet bellen!! Je trots is als je Rabbi swt dient zoals Hij dat verdient!!

Noesje

13-01-2003, 14:44


liefje allereerst hoe dom het eigelijk ook is ik zou het ook nooit doen.....

maar ik zou jouw aanraden om het toch maar te doen stel nou dat hij of verlegen is of hetzelfde denkt als jou...dan kan je misschien iets heel moois mislopen omdat je bang bent om je eergevoel kwijt te raken

go for it!

13-01-2003, 20:05
ik zou niet bellen hoor................................gewoon wachten tot je 40 bent en nog steeds bij je ouders woont, dan denk je had ik maar gebeld..................................

13-01-2003, 20:09

Citaat:
Origineel gepost door KissFouzia
Hoever moet ik daarmee gaan.....dan heb ik het niet over De Grote Trots.

Ik zal het ff uitleggen....in het kort.


Er is een jongen, die best leuk is, maar ik wil zelf nog niet egt toegeven dat ik hem egt LEUK vind.
Nou wil il hem wel bellen, maar vind dat hij mij eerst moet bellen!!....




Word je al...... dizzy........

bel hem niet!!! Waag het niet!!! Hij moet jou bellen....dan weet je ook haast zeker dat hij ook werkelijk is geinteresseerd...

laat hem moeite doen....daar zijn ze immers voor








:romance:

Pagina's : [1] 2