Bekijk volle/desktop versie : Niet thuis kunnen zitten..



Pagina's : [1] 2

20-02-2012, 10:59
Heeft iemand daar ook last van?

Ik verveel me echt snel thuis en ben liever druk..als ik de hele dag thuis zit voel ik me zo nutteloos

20-02-2012, 11:08


dit had ik ook tot een paar maanden geleden!!

Erger dan mij bestond niet!!
was continu buiten..... als het niet met vriendinnen was dan was ik gewoon bij schoonmoeder of ging k naar mijn ouders toe.
Moehiem.... was bijna nooooooit thuis!!

en nu........?
ben ik hier niet meer weg te krijgen, ben een echte huismuis aan het worden en irriteer me er dood aan!!
wil wel naar buiten steeds maar ben gewoon te lui!!

20-02-2012, 11:10
Ben net ziek thuis gekomen. En vind het heerlijk om binnen te zijn....

Maar ik snap wat je bedoelt. Het kan gaan vervelen als je te lang binnen zit.

20-02-2012, 11:12
ik zit juist heel graag thuis, eens in de week weggaan winkelen is genoeg.

20-02-2012, 11:12


Ik herken mij er helemaal niet in. Ben zo'n huismus. Ik ben veel liever thuis dan buiten. Ik moet wel naar buiten en ga vaak met tegenzin.
Uitstapjes vind ik wel leuk om te doen, maar gewoon naar mensen en/of rondhangen (steeds winkelen ofzo) dat doe ik niet.

20-02-2012, 11:13

Citaat door Mientje88:
Ben net ziek thuis gekomen. En vind het heerlijk om binnen te zijn....

Maar ik snap wat je bedoelt. Het kan gaan vervelen als je te lang binnen zit.
hey shem..... alles goed??

allah y chefak!!

20-02-2012, 11:14
op zijn tijd..soms zie je mij dagenlang opgesloten thuis zitten (heeeeerlijkkk) en dan zie je mij opeens nooit thuis dan ben ik of bij vriendinnen, SF, mama thuis of zus thuis en etc...
dus alles op zijn tijd is wel prima...

20-02-2012, 11:18
kzit echt graag thuis!!
Kga alleen buiten als het moet en zorg ook dat het moet het leven is veel te kort om alleen op ons gat te zitten .

20-02-2012, 11:21
Ik vind geen van de beide leuk; zit ik thuis, dan wil ik naar buiten. Ben ik buiten, wil ik terug naar huis

20-02-2012, 11:25

Citaat door 00mimoent00:
hey shem..... alles goed??

allah y chefak!!
Hey jij,

Ja gaat goed.
Dacht alleen dat ik de griep was ontkomen, maar jammer mocht dat niet zo zijn.

Hoe is het met jou?

20-02-2012, 11:26

Citaat door yesminaa:
Ik vind geen van de beide leuk; zit ik thuis, dan wil ik naar buiten. Ben ik buiten, wil ik terug naar huis
Komt ook heel erg bekend voor.
Het is ook nooit goed.

20-02-2012, 11:28

Citaat door Nemesis030:
Heeft iemand daar ook last van?

Ik verveel me echt snel thuis en ben liever druk..als ik de hele dag thuis zit voel ik me zo nutteloos
als alleenstaande moeder ben je constant bezig met vanalles buiten..
misschien dat je daarom geen rust thuis hebt omdat je het niet gewend bent

ik had dit ook altijd..

ik was contstant bezig met afspraken etc en bij familie en vriendinnen waar ik ook vaker bleef slapen enz

nu ga ik met tegenzin naar buiten..
alleen mijn kids van school halen en brengen en naar dringende afspraken..

20-02-2012, 11:39


Als ik doordeweeks vrij ben van mijn werk en heb buiten geen dingen die nog moet doen zoals boodschappen belangrijke afspraken met instantie's etc kan ik wel thuis zitten.
Ik vermaak mezelf wel.

20-02-2012, 12:46
Misschien word ik met de tijd wel een huismus

Het is niet dat ik thuis zitten niet fijn vind, soms is het wel leuk..maar het is vooral leuk als je ook iets gedaan hebt. Als je hard hebt gewerkt, gesport enz...dan is het éxtra leuk om thuis te komen, lekker op de bank te ploffen..dat heb je dan wel verdiend zegmaar..

maar als je al de hele dag thuis zit, wat is er dan nog leuk aan

20-02-2012, 12:49

Citaat door moslimaatjuh09:
als alleenstaande moeder ben je constant bezig met vanalles buiten..
misschien dat je daarom geen rust thuis hebt omdat je het niet gewend bent

ik had dit ook altijd..

ik was contstant bezig met afspraken etc en bij familie en vriendinnen waar ik ook vaker bleef slapen enz

nu ga ik met tegenzin naar buiten..
alleen mijn kids van school halen en brengen en naar dringende afspraken..
Wajo waarom moet alles met alleenstaand en moeder te maken hebben.. wat een hekel heb ik aan dat label zeg.
Ik had dit hiervoor ook al. Het liefst heb ik elke dag wat ingepland in me agenda.. want dan is het leuk als je wel eens een dagje vrij hebt. Maar als het andersom is, gaat het mij irriteren.

Ik weet niet met wat jij constant bezig bent maar ik herken dat als 'alleenstaande moeder' niet hoor.. ben niet constant bezig met afspraken.

Pagina's : [1] 2