Bekijk volle/desktop versie : Gescheiden meiden en mamies!

Pagina's : [1] 2

20-02-2012, 09:23
In contact komen met gescheiden meiden en mama's
Ik zou graag in contact komen met gescheiden meiden en moeders.
Om ervaring uit te wisselen en elkaar tips te geven.

Ik zit momenteel midden in een scheiding.

Ik heb zelf een zoontje.

Pm je emailadres en dan praten we verder.

Gr.

21-02-2012, 14:39

Allah isahel 3lik o eyrazqek sbar.. Al lijkt het momenteel niet zo, maar je komt eruit en je gaat je nog zo gelukkig voelen Insha Allah.. Vertrouw op Allah swt..

03-06-2012, 11:59
In shaa allah meid!

12-06-2012, 21:57
Ik ben inmiddels al 8 maanden gescheiden, heb een dochtertje van 8 maanden en ga na de zomer hertouwen.

14-06-2012, 12:01

Citaat door bloemetje87:
Ik ben inmiddels al 8 maanden gescheiden, heb een dochtertje van 8 maanden en ga na de zomer hertouwen.
Allah kemel belgier

maar wat sneeeeeeeeeel

14-06-2012, 17:59
De 1 verwerkt het wat sneller dan de ander, ik was na een maand al weer mezelf en pakte mijn leventje op, deze man met wie ik ga trouwen heb ik laten gaan voor mijn exman, had echt een domme keus gemaakt, maar kolchi be mekteb.

25-07-2012, 02:07

Citaat door Ikramatoen:
Allah isahel 3lik o eyrazqek sbar.. Al lijkt het momenteel niet zo, maar je komt eruit en je gaat je nog zo gelukkig voelen Insha Allah.. Vertrouw op Allah swt..
Swt mag je niet afkorten sis.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4002096&

25-07-2012, 20:31
Allah kemel belgier....

Ik wens je alle geluk van de wereld In shaa allah.

05-08-2012, 21:22
Ik heb sowieso geen medelijden met vrouwen die bij een vent blijven die hun vernederd, kleineert, slaat, uitscheld en als voetveeg behandeld! Die vrouwen doen het zelf, want zij hebben geen eigenwaarde en zelfrespect. Als je dat niet hebt en die vent heeft dat door dan heeft ie je te pakken hoor.
Een vrouw met karakter zal het alleen niet pikken. Het leven is veel te kort om je tijd te verdoen met zo een respectloos man.
Hang vuile was buiten de deur! Al heb je kinderen kies voor hen want het zal ze niet goed doen om met zo een foute rolmodel op te groeien.. dat zullen ze ook meenemen naar hun eigen gezin voor later. Want het is genormaliseerd in hun ogen. Denk ook niet ach volgend jaar wordt het beter, die vrouwen weten diep diep vanbinnen dat die vent toch niet veranderd dus hou je zelf niet voor de gek!

18-08-2012, 09:31
Klopt helemaal...

25-08-2012, 21:54

Citaat door Shahrazad_aiii:
Ik heb sowieso geen medelijden met vrouwen die bij een vent blijven die hun vernederd, kleineert, slaat, uitscheld en als voetveeg behandeld! Die vrouwen doen het zelf, want zij hebben geen eigenwaarde en zelfrespect. Als je dat niet hebt en die vent heeft dat door dan heeft ie je te pakken hoor.
Een vrouw met karakter zal het alleen niet pikken. Het leven is veel te kort om je tijd te verdoen met zo een respectloos man.
Hang vuile was buiten de deur! Al heb je kinderen kies voor hen want het zal ze niet goed doen om met zo een foute rolmodel op te groeien.. dat zullen ze ook meenemen naar hun eigen gezin voor later. Want het is genormaliseerd in hun ogen. Denk ook niet ach volgend jaar wordt het beter, die vrouwen weten diep diep vanbinnen dat die vent toch niet veranderd dus hou je zelf niet voor de gek!
+1

09-11-2012, 13:15

Helemaal mee eens! Daarom ga ik na nog geen 2 jaar ook helaas scheiden..
Ik moet zeggen dat ik het wel erg moeilijk vindt, ondanks dat iedereen om me heen zegt dat ik verder moet gaan.

20-11-2012, 23:50

yasmina86, wat erg voor je meid, je bent nog zo jong!
Ashem i3awen Arebi insha'allah.
Adem dyewi Arebi Sbar insha'allah.

25-11-2012, 21:03

Citaat door bloemetje87:
Allah ie kemmel belghir insha allah

25-11-2012, 21:07

Mooi gesproken meid

Pagina's : [1] 2