Bekijk volle/desktop versie : Paranormal activity 3 heb m net gekeke durf me kamer niet uit



19-02-2012, 04:09
en ik stoer doen ik ga hem alleen kijke in t donker, is maar n film blaablaaaa pfff..

19-02-2012, 04:13


ging je ook schreeuwen netals deze mensen in de bios check uhm even

[video=youtube;0QFpIjk9-7Q]http://www.youtube.com/watch?v=0QFpIjk9-7Q[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=0QFpIjk9-7Q

19-02-2012, 04:16
soo , ik wist niet dat het zo eng was wollah. ik had oordopjes in die geluide elke keer liete me schrikke zat echt in die film

19-02-2012, 04:17
of dat die omaatjes in die schuur oppeens waren, ging het licht aan rende hij weg. zat zijn vrouw te zweven in de lucht vloog ze op hem vielen ze van de trap hahahaha wilie wehdiiiii

19-02-2012, 04:19


hahahaa mietje, ik zelf moest lachen om die scenes! Als je die video van mij daarboven ziet dan hoor je mij overduidelijk lachen en iedereen schreeuwen en zo een marokkaanse jongen jankend wejoooh schreeuwen

19-02-2012, 04:26

Citaat door SenorCasanova:
hahahaa mietje, ik zelf moest lachen om die scenes! Als je die video van mij daarboven ziet dan hoor je mij overduidelijk lachen en iedereen schreeuwen en zo een marokkaanse jongen jankend wejoooh schreeuwen
jajaa je was wel bang stiekem.. jaa k hoorde die wajooow hahahah haha mskin nee maar om alleen te kijken en geluid hard is eng ,,

19-02-2012, 04:31

Citaat door la.femme:
jajaa je was wel bang stiekem.. jaa k hoorde die wajooow hahahah haha mskin nee maar om alleen te kijken en geluid hard is eng ,,
hhahaa waarom zou ik bang zijn? Ik weet van mezelf is nep en veel mensen in de bioscoop om me heen dan voel ik me veilig enzo, maar een film is wel pas eng The fourth kind die moet je pas zien dan ga je echt weken niet meer slapen Meskiena ze3ma harde geluid is eng, dan beter was je niet naar de bios gegaan daar hoor je overdreven hard die geluidseffecten thuis op je laptop of tv is niets je kunt altijd geluid dempen

19-02-2012, 04:37
neeeeeee nooit zoiets in de bios kijken ben na 5min wegg!!! wat is dat voor film The fourth kind

19-02-2012, 04:42

Citaat door la.femme:
neeeeeee nooit zoiets in de bios kijken ben na 5min wegg!!! wat is dat voor film The fourth kind
Meestal gaan mensen als koppel of date naar zulke films, dan zie je vaak de meiden zo jankend hun vriendje vasthouden! Maar dit keer waren beide aan het schreeuwen zowel jongen en meisje

The fourth kind is ook een enge film waargebeurd ze3ma, gaat over de verdwijning van een jongetje door buitenaardse wezens, dan zie je allemaal camera's die dingen opnemen van buitenaards contact en die stemmen gruwelijk en enge dingen zie je ook gebeuren netals in paranormal activity