Bekijk volle/desktop versie : lan card doesn't exist_geen internet



Pagina's : [1] 2

17-02-2012, 22:11
Mijn internet doet het niet. Hij zegt dat mn lann card niet bestaat. Wie kan me helpen?

17-02-2012, 22:14


Hoe kom je dan nu op het internet?

17-02-2012, 22:15

Citaat door marocieboy:
Hoe kom je dan nu op het internet?
Haha BlackBerry ?

17-02-2012, 22:17
Hoe lang heb je dit probleem al op je pc? Had je iets gedaan (software geinstalleerd o.i.d.) voordat je dit probleem had?

Welke versie van Windows gebruik je en welke browsers?

17-02-2012, 22:20



Citaat door marocieboy:
Hoe lang heb je dit probleem al op je pc? Had je iets gedaan (software geinstalleerd o.i.d.) voordat je dit probleem had?

Welke versie van Windows gebruik je en welke browsers?
Het is net gebeurd. Er werd iets gedownload op laptop, dus met draadloos internet, opeens deed niks 't meer. En ik denk gewoon windows 2007

17-02-2012, 22:22
Ik bedoel, dat internet het niet meer doet. Maar alle lichtjes op de modem zij aan...

17-02-2012, 22:24
Ik heb diagnostische test gedaan met ziggo op de pc dan krijg ik:
Local test:
WLAN card disabled (Fail), want hij ging de Wireless Lan Card controleren.

Profile Vertification 0 (Warn)
Diagnostic Capable 0 (Warn)

En netwerk test:
Invalid adapter

17-02-2012, 22:26

Citaat door Berkania_Miss:
Het is net gebeurd. Er werd iets gedownload op laptop, dus met draadloos internet, opeens deed niks 't meer. En ik denk gewoon windows 2007
Iets? Gebruik je wel een anti-virus programma? Bedoel je niet Windows 7, want 2007 bestaat niet.. Check de link in mijn o.t. welke versie je hebt.

17-02-2012, 22:29
Wat ook weleens wil werken is de stroom/elektriciteit stoppen naar de modem (en router) voor minimaal 30 seconden en daarna weer erop doen en dan kijken of je internetverbinding hebt..

succes

17-02-2012, 22:31
Ohh. De laptop is Windows 7 en Computer is XP. En op de laptop is het gebeurd en daar heb ik Avira als virusscanner.

En op de pc kan de automatische updates niet aanzetten, want dat helpt tegen virussen ofzo?

17-02-2012, 22:33

Citaat door marocieboy:
Wat ook weleens wil werken is de stroom/elektriciteit stoppen naar de modem (en router) voor minimaal 30 seconden en daarna weer erop doen en dan kijken of je internetverbinding hebt..

succes

Oke, ik heb 't nu gedaan, ik laat je zo weten of de verbinding 't weer doet Thanks voor je hulp!!

17-02-2012, 22:34

Citaat door Berkania_Miss:
Ohh. De laptop is Windows 7 en Computer is XP. En op de laptop is het gebeurd en daar heb ik Avira als virusscanner.

En op de pc kan de automatische updates niet aanzetten, want dat helpt tegen virussen ofzo?
Heb je wel internetverbinding op de pc?
Je moet altijd security software gebruiken..dus anti-virus op elke pc/latop.
Daarnaast altijd Windows updaten.

Lees de topic in mijn o.t.

Avira is ook een goede virusscanner.

17-02-2012, 22:43



Citaat door marocieboy:
Heb je wel internetverbinding op de pc?
Je moet altijd security software gebruiken..dus anti-virus op elke pc/latop.
Daarnaast altijd Windows updaten.

Lees de topic in mijn o.t.

Avira is ook een goede virusscanner.
Nee, want daar kon ik zien dat de lan card 't niet doet.
Ok oke, dan doe ik ook nog.

Het probleem met het updaten van Windows is dat ik 'm niet aan kan zetten... Opeens waren mn Firewalle n de windows updat uitgezet. Ik heb de firewall wel kunnen aanzetten, maar het updaten niet..

Ik ben naar updates gegaan bij configuratie(zoiets) en dan elke dag om 4uur scannen en dan op toepassen en opslaan geklikt. Het probleem is dat hij toch niet aangaat... Weet jij misschien waarom hij 't niet wilt doen?

17-02-2012, 22:44
Hij doet 't nog steeds niet

17-02-2012, 22:46

Citaat door Berkania_Miss:
Nee, want daar kon ik zien dat de lan card 't niet doet.
Ok oke, dan doe ik ook nog.

Het probleem met het updaten van Windows is dat ik 'm niet aan kan zetten... Opeens waren mn Firewalle n de windows updat uitgezet. Ik heb de firewall wel kunnen aanzetten, maar het updaten niet..

Ik ben naar updates gegaan bij configuratie(zoiets) en dan elke dag om 4uur scannen en dan op toepassen en opslaan geklikt. Het probleem is dat hij toch niet aangaat... Weet jij misschien waarom hij 't niet wilt doen?
Kan verschillende redenen hebben.
Heb je al een volledige scan gedaan met Avira? (en update Avira eerst ook voor de zekerheid)

Pagina's : [1] 2