Bekijk volle/desktop versie : Ik wil mezelf verwennen met iets leuks.



Pagina's : [1] 2 3 4

17-02-2012, 12:46
Voel me al een hele week super kut nadat ik afgelopen weekend iets nogal kuts heb mee gemaakt waardoor ik nu nog pijn heb en ziek ben. Dus dames of evt heren maar wss weten die er niks vanaf. Waarmee zal ik mezelf eens blij maken?

Ik zat te denken aan een nieuwe mi moneda ketting, maar die mode is al een beetje achterhaald. Wat kan ik nog meer voor leuks halen? Kom niet aanzetten met een michael kors horloge, ik draag geen horloges daarvoor heb ik veel te dunne polsen.

17-02-2012, 12:48



Citaat door killerriff:
Een gloednieuwe vibrator
Laat grappig zijn gewoon over aan mensen die ervoor betaald worden.

17-02-2012, 12:50
Ik denk meteen aan eten of een mooie dure tas. Dat is voor mij toppunt van verwennerij.

17-02-2012, 12:53

Citaat door Gezeur:
Ik denk meteen aan eten of een mooie dure tas. Dat is voor mij toppunt van verwennerij.

Ik kan nog niet echt eten maar een tas, heb je suggesties? Zag dat DKNY een nieuwe collectie had, maar vond ze te schattig.

Citaat door killerriff:
Jij heet heilige ho dan is het je eigen schuld als mensen seksistische comments maken.

Je lokt het zelf uit.
Grappig proberen te zijn en seksistische opmerkingen maken staan los van elkaar.

17-02-2012, 12:55


Michael kors, rosegolden horloge. Wauw. Ik moet nog even verder dromen. :/

Maar ehm.. als ik me kut voel dan haal ik eten haha. En mezelf belonen doe ik met shoppen. ;P

17-02-2012, 12:56
onderga een schoonheidscure voor je hele lichaam en een behandeling voor je gezicht. koop een nieuwe cd. hitzone 538 bijvoorbeeld

17-02-2012, 12:56

Citaat door HeiligeHo:
Ik kan nog niet echt eten maar een tas, heb je suggesties? Zag dat DKNY een nieuwe collectie had, maar vond ze te schattig.
Grappig proberen te zijn en seksistische opmerkingen maken staan los van elkaar.
DKNY, nieuw, schattig? Mi Gaddo! Ik moet maar gauw eens gaan kijken.
Ben zelf gek op claudio ferrici/ dkny, tommy en fred de la.. Heb lang geen nieuwe tas gekocht man.

17-02-2012, 12:58

Citaat door Reynbow:
Michael kors, rosegolden horloge. Wauw. Ik moet nog even verder dromen. :/

Maar ehm.. als ik me kut voel dan haal ik eten haha. En mezelf belonen doe ik met shoppen. ;P

Nee maar lieve schat ben ziek dus kan helemaal niet eten. Ik wil iets online bestellen zodat het morgen hopelijk al afgeleverd kan worden en ik weer iets heb om naar uit te kijken.

Citaat door raheem:
onderga een schoonheidscure voor je hele lichaam en een behandeling voor je gezicht. koop een nieuwe cd. hitzone 538 bijvoorbeeld
Ik lig helaas al een week ziek op bed dus dat gaat helaas niet. En cd's download ik. Het moet echt iets leukz ijn, iets tastbaars!

17-02-2012, 13:02

Citaat door Gezeur:
DKNY, nieuw, schattig? Mi Gaddo! Ik moet maar gauw eens gaan kijken.
Ben zelf gek op claudio ferrici/ dkny, tommy en fred de la.. Heb lang geen nieuwe tas gekocht man.
http://www.passa.nl/Manufacturer/44-dkny.aspx?PageIndex=2

Helaas staat de oude en de nieuwe collectie door elkaar maar het si dus die cremewitte serie die je ook in cognac/beige hebt boven en die is er dan ook nog in het zwart. Maar in het echt zijn ze mooier dan op de foto vind ik zelf.

Ik ben meer van de standaard tassenmerken moet ik zeggen dkny, guess, michael kors zag laatst wel dat supertrash ook hele mooie tassen heeft, die moet ik eens googlen.

17-02-2012, 13:03
Koop een massage olie set en stuur op naar mij! Jij blij van het winkelen en ik ook blij dus zijn er 2 blij wat wil je nog meer hahaha

17-02-2012, 13:05
Verwen jezelf met een gepofte aardappel

17-02-2012, 13:07
Boek een reis.

17-02-2012, 13:09



Citaat door massage_olie:
Koop een massage olie set en stuur op naar mij! Jij blij van het winkelen en ik ook blij dus zijn er 2 blij wat wil je nog meer hahaha


Citaat door WinterSoessia:
Verwen jezelf met een gepofte aardappel
Ik kan niet eten.

17-02-2012, 13:10

Citaat door POOFLE:
Boek een reis.
Jullie begrijpen me gewoon niet Ik wil iets materieels, want ik ben materialstisch.

17-02-2012, 13:15

Citaat door HeiligeHo:
Voel me al een hele week super kut nadat ik afgelopen weekend iets nogal kuts heb mee gemaakt waardoor ik nu nog pijn heb en ziek ben. Dus dames of evt heren maar wss weten die er niks vanaf. Waarmee zal ik mezelf eens blij maken?

Ik zat te denken aan een nieuwe mi moneda ketting, maar die mode is al een beetje achterhaald. Wat kan ik nog meer voor leuks halen? Kom niet aanzetten met een michael kors horloge, ik draag geen horloges daarvoor heb ik veel te dunne polsen.
begin eerst eens met je hand uit je thkalsoet te halen als je niet kut wil voelen

Pagina's : [1] 2 3 4