Bekijk volle/desktop versie : Heb jij een mooi en bijzonder interieur?



17-02-2012, 12:05
Besteed je graag veel aandacht aan het stylen van je interieur? Ben je trots op je woning en wil je deze graag laten zien op tv? Dat kan!

Vanaf april zal bij SBS het programma “Mijn huis is het mooist” te zien zijn. In dit programma bezichtigen en jureren vier mensen elkaars woning. Wij zijn voor dit programma op zoek naar mensen die trots zijn op hun huis. Een prachtige plek, apart interieur of een mooie geschiedenis, kortom een bijzonder verhaal.

Vind jij je eigen huis het fijnste, leukste, mooiste, meest aparte of gezelligste huis dat er bestaat? Of je nu in een rijtjeshuis, een kasteeltje, een flat met uitzicht of een vrijstaande villa woont, als jij denkt dat jij denkt dat je een mooi huis hebt dat leuk is om aan anderen te laten zien, geef je dan nu op voor het nieuwe sbs6 programma ‘Mijn Huis is ’t mooist’!

Om je aan te melden of voor verdere informatiet kun je contact opnemen met:

Marloes Kater
redacteur Mijn huis is het mooist
marloes.kater@sultansushi.nl

17-02-2012, 12:18


leuk programma is dat, ik kijk altijd naar de engelse versie.

17-02-2012, 12:31

Citaat door moehakoes_lady:
leuk programma is dat, ik kijk altijd naar de engelse versie.


Ja die kijk ik ook altijd.. Echt een leuk programma

17-02-2012, 12:32
o dat lijkt me een leuk programma zeg. Ik zal zeker kijken als het wordt uitgezonden.
Wanneer zal het op de buis zijn en op welke kanaal?

17-02-2012, 12:52


'Mijn huis is het mooist' wordt vanaf 19 april elke week uitgezonden op SBS6 om half 9 's avonds! Het is ook nog eens een heel leuk programma om aan mee te doen!

17-02-2012, 12:54
Wat schuift het Marloes?



Citaat door marloes:
'Mijn huis is het mooist' wordt vanaf 19 april elke week uitgezonden op SBS6 om half 9 's avonds! Het is ook nog eens een heel leuk programma om aan mee te doen!

17-02-2012, 12:55
Je kunt er 1000 euro mee verdienen.