Bekijk volle/desktop versie : Mooi youtube kanaal



16-02-2012, 22:09
Deze broeder heeft wat mooie dawah video die ik aan wil raden; afspeellijst.

Er zitten ook heel wat ondertitelde tussen.

[video=youtube;j8M5uMtpYuY]http://www.youtube.com/watch?v=j8M5uMtpYuY[/video]

16-02-2012, 22:18


De video's die niet automatisch ondertiteld zijn kunnen ondertiteld zijn nadat je pas op cc druk in de player.

04-04-2012, 20:29
SubhanAllah, ik kom er achter dat deze broeder Majeed Ayub de neef is (wald khaltu) van Hamza Kashgari, de journalist die de Profeet SallAllahu 'alayhi wa selam had beledigd op Twitter en die hiervoor berecht is in Saudi-Arabië. Uiteraard distantieert Majeed Ayub zich volledig van hem en zijn uitspraken.

SubhanAllah wat een toeval, en wat een verschil tussen de twee!!

05-04-2012, 11:26

Citaat door Shaakir:
SubhanAllah, ik kom er achter dat deze broeder Majeed Ayub de neef is (wald khaltu) van Hamza Kashgari, de journalist die de Profeet SallAllahu 'alayhi wa selam had beledigd op Twitter en die hiervoor berecht is in Saudi-Arabië. Uiteraard distantieert Majeed Ayub zich volledig van hem en zijn uitspraken.

SubhanAllah wat een toevallig, en wat een verschil tussen de twee!!
wanneer is kashghari berecht? daar hebben we toch iets gemist, denk ik...

05-04-2012, 13:18



Citaat door Taouzani:
wanneer is kashghari berecht? daar hebben we toch iets gemist, denk ik...
Ze hebben hem vrij gesproken, dat is wat de rechter heeft berecht. Berecht worden hoeft niet te betekenen dat je vervolgd wordt, het kan ook zijn dat je vrijgesproken word. Dat is wat ik bedoelde.

05-04-2012, 13:45

Citaat door Zonsopkomst.:
Uiteraard ga ik ervanuit dat jij en de rest van de lezers het erover eens zijn dat deze uitspraak niet conform Islam is
Welke uitspraak? Van de rechter bedoel je? Nee uiteraard niet.

05-04-2012, 18:07
Tja het was natuurlijk te verwachten dat ze gebukt zouden gaan onder de internationale druk.

05-04-2012, 18:20

Citaat door Zonsopkomst.:
Maar dat mag en kan nooit een rechtvaardiging zijn om niet de straf toe te passen.
Natuurlijk niet. Hem laten ze vrij en Shakyh Khalid Rashid zit nog steeds vast. Welk verstand accepteert dit?

05-04-2012, 22:02
Barak Allaahoe feek.

Hier een mooi filmpje van een Marokkaanse broeder. Aangrijpend en emotioneel tegelijk.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jo8tgjINoDA

Moge Allaah ons allen leiden, Ameen.

Wa Salaamoe3leikoem.

06-04-2012, 00:31
Thanx for sharing.

06-04-2012, 21:19
Graag gedaan.