Bekijk volle/desktop versie : Belasting-medewerker betrapt op leugen



16-02-2012, 20:37
Ik belde n.a.v. een vraag de belastingdienst op. Tot slot had ik nog een andere vraag; of ik over het jaar 2010 een bepaalde toeslag heb ontvangen. Ik wist wel dat ik die niet heb ontvangen en daar nog steeds recht op heb, maar vroeg het toch gewoon even, kijken wat ie zou zeggen. Zegt ie; ja die heeft u ontvangen... Ik: weet u het zeker? Zegt ie; heeft u één momentje, dan zal ik even kijken. Even later komt ie terug en zegt tot mijn grote verbazing: ja hoor, die heeft u ontvangen.

Deze toeslag ontvang ik pas sinds juni 2011 om precies te zijn.

16-02-2012, 20:43


Ik snap niet waarom hij tijdens die paar minuten momentje besloot te gaan liegen?

16-02-2012, 20:54
Is vast en zeker iemand die nieuw is

Zodra een klaneltenservicemedewerker zegt: een momentje en hij zet je in de wacht, dan weet je dat hij nieuw en de info nog moet opzoeken int systeem

16-02-2012, 21:01

Citaat door Balonie:
Is vast en zeker iemand die nieuw is

Zodra een klaneltenservicemedewerker zegt: een momentje en hij zet je in de wacht, dan weet je dat hij nieuw en de info nog moet opzoeken int systeem
Nu je 't zegt, herkenbaar. Men maakt fouten op 't begin klopt. Maar deze man klonk honderd procent zeker van zijn zaak.

16-02-2012, 21:04


Waarom zou hij tegen je liegen?

16-02-2012, 21:06

Citaat door Surfster:
Waarom zou hij tegen je liegen?

16-02-2012, 21:10
Waarom meteen van het slechte uit gaan??? Jij krijgt die toeslag straks. Waarschijnlijk staat dus op de computer van de medewerker dat de toeslag is aanvaard en dat je die zult krijgen, misschien heeft hij dat wel gelezen en bedoel hij dan ook dat je die toeslag zult krijgen

16-02-2012, 21:13

Citaat door BlackCrow:
Waarom meteen van het slechte uit gaan??? Jij krijgt die toeslag straks. Waarschijnlijk staat dus op de computer van de medewerker dat de toeslag is aanvaard en dat je die zult krijgen, misschien heeft hij dat wel gelezen en bedoel hij dan ook dat je die toeslag zult krijgen
Idd.

16-02-2012, 21:14

Citaat door BlackCrow:
Waarom meteen van het slechte uit gaan??? Jij krijgt die toeslag straks. Waarschijnlijk staat dus op de computer van de medewerker dat de toeslag is aanvaard en dat je die zult krijgen, misschien heeft hij dat wel gelezen en bedoel hij dan ook dat je die toeslag zult krijgen


Hij bedoelde dat ik het in 2010 maandelijks heb ontvangen, niet dat ik die nog ga ontvangen?

16-02-2012, 21:16

Citaat door Surfster:
Idd.
Dat bedoelde hij dus niet. Met terugwerkende kracht moet je aanvragen anders kun je ernaar fluiten.

16-02-2012, 21:17
haha idd iemand die nieuw is misschien, en toen hij je in de wacht zette zag hij misschien dat het niet klopte wat hij zei maar kon hij niet anders dan bevestigen anders zou het wel heel debiel overkomen.

wat jij moet doen is nog een keer bellen en dezelfde vraag stellen, wellicht krijg je een andere medewerker en kijken of het antwoord hetzelfde is.

16-02-2012, 21:18

Citaat door BlackCrow:
Waarom meteen van het slechte uit gaan??? Jij krijgt die toeslag straks. Waarschijnlijk staat dus op de computer van de medewerker dat de toeslag is aanvaard en dat je die zult krijgen, misschien heeft hij dat wel gelezen en bedoel hij dan ook dat je die toeslag zult krijgen
indd!

16-02-2012, 21:22


hahahah tsjaah ambtenaren hé. Die zetten je in de wacht en halen dan een koffie ofso. Vervolgens komen ze met zulke antwoorden.

16-02-2012, 21:35

Citaat door stoel:
haha idd iemand die nieuw is misschien, en toen hij je in de wacht zette zag hij misschien dat het niet klopte wat hij zei maar kon hij niet anders dan bevestigen anders zou het wel heel debiel overkomen.

wat jij moet doen is nog een keer bellen en dezelfde vraag stellen, wellicht krijg je een andere medewerker en kijken of het antwoord hetzelfde is.
Haha goed idee. Ga morgen nog een keer bellen en kijken wat zijn collega zal zeggen.


Citaat door Briwatmetkip:
indd!
Je snapt 't niet denk ik. Hij bedoeld dat ik het in 2010 al heb ontvangen wat dus niet waar is. hij heeft niets gezegd over een toekenning van de toeslag, ik heb het nog niet eens aangevraagd.

16-02-2012, 21:36

Citaat door amghrabi__:
hahahah tsjaah ambtenaren hé. Die zetten je in de wacht en halen dan een koffie ofso. Vervolgens komen ze met zulke antwoorden.
Indd.