Bekijk volle/desktop versie : Marokkaan gegijzeld door Henny Huisman



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

15-02-2012, 17:53
Galid Aajoud, de man die er van wordt beschuldigd Henny Huisman met de dood te hebben bedreigd, is ziek van alle verhalen die op dit moment over hem de ronde doen. 'Ik word overal afgeschilderd als de agressieve Marokkaan met een drankprobleem en daar klopt helemaal niets van. Henny Huisman heeft mij nooit gemogen. Dit is een grote haatcampagne van zijn kant. Hij heeft me zelfs gegijzeld.'


Citaat:
Henny wil gewoon van mij af, al jaren, en dit was zijn kans
Galid Aajoud


Citaat:
De politie is volledig op de hoogte en weet wel beter
Galid Aajoud

Citaat:
Ik laat mijn zoon Julius niet van mij afpakken
Galid Aajoud
De bedreiging zou hebben plaatsgevonden nadat Huisman's dochter Lobke met haar baby haar huis was uit gevlucht en bij haar vader was ingetrokken.

Tegenover Brunopress verklaart Aajoud: 'Ik heb Lobke twaalf jaar geleden al leren kennen, toen ik samen met de zoon van John van den Heuvel op Bonaire was. Waarom Van den Heuvel zich met dit verhaal bemoeit begrijp ik daarom ook niet. Van den Heuvel noemde hem in RTL Boulevard een 'ongeleid projectiel'. 'Toen haar vader me met haar zag praten, was het eerste dat hij vroeg 'Wie is die Marokkaan?'. Vanaf dat moment had ik al het gevoel dat hij me niet moest.'

Stiekem
'Ik heb vervolgens jaren stiekem met Lobke afgesproken op parkeerplaatsen in Amsterdam, omdat haar ouders niet mochten weten dat ze met mij ging. Dit wilde ik op een gegeven moment niet meer. Ik heb toen van haar geëist dat ze haar ouders zou inlichten over onze relatie, dat heeft ze gedaan en in december 2010 gingen we samenwonen.'



'Lobke is totaal afhankelijk van haar ouders. Ze woont in een huis dat paps betaalt, rijdt in een auto van haar vader en ook voor haar dagelijkse dingen klopt ze regelmatig bij haar ouders aan. Bovendien is ze al jaren verslaafd aan kalmerende medicijnen. Henny heeft dus een grote vinger in de pap als het gaat om wat Lobke wel en niet doet, anders wordt de geldkraan simpelweg dichtgedraaid.'

'Dat meneer Huisman nu in de media roept dat ik gevaarlijk ben slaat nergens op! Ik heb tijdens Lobke's zwangerschap twee keer mijn geduld verloren en dat ging over die medicijnverslaving, want dat deed ze zelfs toen ze in verwachting was van mijn zoontje Julius. Hiervoor stonden we ook onder controle in het ziekenhuis. Henny wil gewoon van mij af, al jaren, en dit was zijn kans.'

Uit elkaar

'Lobke en ik zijn een aantal maanden geleden tijdelijk uit elkaar gegweest, omdat zij tot rust wilde komen bij haar ouders thuis. Vervolgens is ze daar helemaal gehersenspoeld door haar vader en nu word ik zelfs helemaal buitenspel gezet als het om mijn kind gaat.

'Het gaat niet zoals meneer Huisman dat graag ziet, dus gebruikt hij zijn 'macht als bn-er' in. Gelukkig maakt een rechter daar geen onderscheid in. De politie is volledig op de hoogte en weet wel beter. Henny Huisman verkoopt alleen maar onzin aan de media.'

Gegijzeld

Aajoud zegt inmiddels twee advocaten in de arm te hebben genomen en zit ondergedoken. Hij zegt zelfs gegijzeld te zijn. 'Henny wilde, samen met een worstelvriendje van hem, met mij afspreken. Hij wilde me een huis aanbieden waar ik in mijn eentje kon gaan wonen en af en toe mijn zoontje zou mogen ontvangen. Ik kon op dat moment niet en wilde op een ander moment afspreken, maar Henny wilde het alleen maar op zijn manier en zijn moment.

'Omdat ik dit weigerde, heb ik zelfs enkele uren in gijzeling gezeten. Dit heeft Henny samen met, een sportschooleigenaar en voormalig worstelkampioen, in gang gezet. Ze wilden me onder dwang toch laten tekenen voor het huis en de beperkte omgangsregeling. De politie heeft me uiteindelijk moeten bevrijden.'

Bewijzen

Aajoud zegt op dit moment met zij mijn raadsmannen in overleg te zijn welke stappen hij gaat ondernemen. 'Het enige dat ik wilde is contact met mijn zoontje Julius, maar dat begrijpen deze mensen niet. Gelukkig heb ik veel bewijzen. Ik heb bijvoorbeeld allerlei mailtjes over de psychische toestand van Lobke en haar verslaving, maar ook de gijzeling en de al jaren durende haatcampagne van Henny heb ik zwart op wit.'

'Dit heeft uiteindelijk ook invloed op mijn zoon. Elk kind wil een papa en een mama. Henny is niet Julius' vader, hij is zijn opa en ik laat hem niet van mij afpakken.


http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz-TV/article/detail/3182041/2012/02/15/Schoonzoon-Henny-Huisman-heeft-me-gegijzeld.dhtml




15-02-2012, 18:00


Die sportschooleigenaar is dat een connectie van kiwie?

16-02-2012, 13:11
Dat wijf is ook gek dat ze met een Marokkaan aanpapt.
Je ziet zo aan die rotkop van hem dat hij niet deugd!

16-02-2012, 14:14

Citaat door Prachtig.:
Dat wijf is ook gek dat ze met een Marokkaan aanpapt.
Je ziet zo aan die rotkop van hem dat hij niet deugd!
Weet jij zeker alles van yek a mosiba, lekker aanpappen met Turken, negers etc etc is meer iets voor jou.

16-02-2012, 14:33



Citaat door Helios:
Weet jij zeker alles van yek a mosiba, lekker aanpappen met Turken, negers etc etc is meer iets voor jou.
Dat is iets meer voor je moer a mis nrahram!

16-02-2012, 14:40

Citaat door Prachtig.:
Dat is iets meer voor je moer a mis nrahram!
Kan jij niet aan tippen. Maar natuurlijk wil jij mensen van ultieme niveau naar jouw "niveau" beneden zien zakken, zo lijk je me ook wel. Je bent niet alleen een schijnheilige puta maar ook nog eens een zwakkeling die moeders erbij moet betrekken.

Scheer je gauw weg tweedehandsje, ik tolereer geen randwijven die Marokkanen in een slecht daglicht willen zetten.

16-02-2012, 14:43
A flikker toch op joh!

16-02-2012, 14:46

Citaat door Prachtig.:
A flikker toch op joh!
Weg wezen nep Marokkaan. ga ergens anders Marokkanen zwart maken!

16-02-2012, 14:48

Citaat door Helios:
Weg wezen nep Marokkaan. ga ergens anders Marokkanen zwart maken!
Ik hoef niemand zwart te maken daar zijn jullie zelf al heel goed in.

16-02-2012, 14:49

Citaat door Prachtig.:
Ik hoef niemand zwart te maken daar zijn jullie zelf al heel goed in.
Gaat ze gewoon door

16-02-2012, 14:55
Prachtig is cool.

16-02-2012, 15:05

Citaat door __The__Kwisatz_:
Prachtig is cool.


Thnx voor je puntje.

16-02-2012, 15:10


ik vond het verhaal van lobke al een beetje raar.
met haar kopje thee en dan ineens zwanger.

16-02-2012, 15:13

Citaat door Bokitoo_:
ik vond het verhaal van lobke al een beetje raar.
met haar kopje thee en dan ineens zwanger.
Nooit meer thee voor mij Boki.

16-02-2012, 15:16

Citaat door Prachtig.:
Nooit meer thee voor mij Boki.
je ziet er wat allemaal van kan komen.
ruzie met hennie sleuren met kinderen etc etc.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6