Bekijk volle/desktop versie : 'De weg naar mijn streef gewicht'



Pagina's : [1] 2

15-02-2012, 17:05
Hoi Allemaal,

Het verhaal gaat over een meisje dat graag wil afvallen. Ze stelt een planning op voor het afvallen, en daarmee zal ze zo spoedig mogelijk mee beginnen inshallah. Alleen tijdens het afvallen, gebeurt er ook nog van alles en nog wat in haar omgeving. Daardoor komt haar schema in de war, en loopt het niet zoals ze gedacht had. Ik zal het verhaal schrijven vanuit de positie van de hoofdspeelster ‘Oumaira’.

Ik hoop dat jullie het wat gaan vinden. Mochten jullie vragen/commentaar etc. hebben, dan hoor ik het heel graag!!

Oumaira: Een 23 jarige meisje, met lang stijl bruin haar. Ze heeft al veel in haar leven bereikt. Aangezien ze al zover is gekomen, heeft ze veel haters. De haters doen er alles aan om haar leven te verknoeien. De vraag is of ze het zal volhouden of opgeven. Meer erover lees je in het verhaal.
Ilias: Een 23 jarige jongen, dat sinds dag 1 smoor verliefd op haar is geworden. Hij zal veel in het verhaal voorkomen.

Andere personen die in het verhaal zullen voorkomen zijn:
Mama & Papa: Allebei 49 jaar
Zus Souhaila: 25 jaar getrouwd met Mohamed is 27 jaar
Zusje Insaf: 20 jaar
Broertje: Hamza 18 jaar
Zusje Nora: 16 jaar
Broertje Safouane: 12 jaar

Let op: Voor een groot deel is het waargebeurd!

Liefs,

--Zijnprinsesje

15-02-2012, 17:12


Vanavond zal ik inshallah het eerste stukje plaatsen....

Uppen maar!

15-02-2012, 17:39
Orgineel......

15-02-2012, 19:46
Ben bezig met een vervolgje.....

15-02-2012, 20:28



15-02-2012, 20:51

Citaat door Timassweetbaker:
Uppp nog meer!!

15-02-2012, 20:53

15-02-2012, 20:54
Je tweede fan! Ga gauw verder meid, je doet het goed!

15-02-2012, 21:19

Citaat door _Fatimatjuh_18:
Je tweede fan! Ga gauw verder meid, je doet het goed!


Citaat door Timassweetbaker:
Uppp nog meer!!
Speciaal voor jullie!! Choukran voor het uppen dames!!


Hierbij de soort van sollicitatie brief van Oumaira aan Ilias:

Betreft: Sollicitatie naar Ilias:P

Amsterdam, 15 februari 2012


Geachte heer Ilias,

Tijdens mijn wekelijkse zoektocht door de kranten naar een leuke partner, viel mij uw advertentie op en werd ik door stijl en inhoud getroffen.
Ik wist niet wat ik las in u advertentie, alles wat u zocht kan ik met alle genoegen vervullen.

Het zal wel netjes zijn als ik mezelf zou voorstellen. Nou mijn naam is ‘Kletskous Oumaira’ of 'Prinses Oumaira' hoe je me wilt noemen is aan jou. Ik ben geboren&&getogen in Amsterdam. Momenteel zit ik in mijn laatste jaar van de opleiding Financial Services Management op de Hogeschool Amsterdam. Nog een paar maandjes en dan ben ik inshallah afgestudeerd!! I hope so! Daarnaast ben ik ook nog eens bezig met mijn rijbewijs. Daarvan hoop ik ook dat ik het zsm zal halen, aangezien wij dit jaar op vakantie zullen gaan. En ik dus graag met eigen vervoer op vakantie wil! Genoeg over mij geklets, op naar de familie. Wij hebben best wel een groot gezin, al zeg ik het zelf.

Ons gezin bestaat uiteraard uit ons Papa & Mama. Daarnaast heb ik een zus genaamd Souhaila, afgelopen maand is ze in het huwelijksbootje gestapt met haar geliefde Mohamed. Na Souhaila ben ik geboren. Daarna komt Insaf, mijn zusje dat onwijs veel bezig is met haar uiterlijk en niet echt van school houdt. Het liefst blijft ze de hele dag thuis ipv te leren voor haar toekomst. Na Insaf hadden mijn ouders nog steeds niet genoeg aan 3 drukke meiden, en werd mijn moeder weer zwanger. Van een jongen, genaamd Hamza. Een behoorlijk irriant jongen, maar wel een jongen waarvan school en werk op nummer 1 staat. Na Hamza werd ons Noraatje genoemd. Noraartje is natuurlijk niet haar echte naam, Nora is de naam. Nora was een rustig peuter, vandaar mijn ouders maar weer besloten een kind erbij te nemen. En daar werd onze prinsje Safouane geboren. Een rustig, mooie baby! Af en toe vervelend, ach ja een kind he

Nou hoe ik in elkaar zit, zal ik ook maar vertellen aangezien ik nu toch al bezig ben. Ik ben een lief, rustig&&beschaamd meid (al zeg ik het zelf, je moet het natuurlijk eerst zelf zien, maar goed). Ik ben iemand, als iemand tegen mij schreeuwt ofzo, ga ik niet terug schreeuwen maar blijf die gene aanstaren tot hij/zij klaar is met krijsen. Tel tot 10, dan komt alles goed inshallah! Ik verricht me salaat (iets dat voor mij heel erg belangrijk is!!) Geef zo vaak als ik kan geld aan de moskee, sadaka dus (helaas lukt het mij niet altijd om de moskee te bezoeken). Respect voor mij ouders, hamdoellah heb ik alles kunnen krijgen wat mijn hartje wil. Aangezien ik zoveel van me ouders hou, zou ik graag een man willen hebben die het ook doet, dus geen straat joch die niet naar zijn ouders om kijkt en doet waar hij zin in heeft (niks voor mij). Natuurlijk zal ik de ouders van mij man als mij eigen ouders zien, zijn mama ga ik het zelfde behandelen als mij mama. Onderscheidt maken daar hou ik niet van. And by the way, hoeveel ik van me ouders hou zo houdt hij als het goed is ook van zijn ouders.

Ik hoop van harte dat deze sollicitatie, gesteund door mijn gegevens, voor u aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groeten,


De enige echte Oumaira



Ook benieuwd naar de reactie van Ilias? Upp mee en je zult het lezen inshallah[/SIZE]

15-02-2012, 21:31
Ben bezig met het volgende vervolgje. Zonder uppss zal ik het niet plaatsen!

Uppen maar!!

15-02-2012, 21:44
Leeeuk! Up

15-02-2012, 22:02
Ben benieuwd naar de reactie van Ilias! En hoe hij hierop zal reageren, spannend.

15-02-2012, 22:03



Citaat door Timassweetbaker:
Ben benieuwd naar de reactie van Ilias! En hoe hij hierop zal reageren, spannend.
Ja ik ook! Nou we zullen het zo wel lezen denk ik. Inshallah zal ze straks nog wat plaatsen!

15-02-2012, 22:38

Citaat door Tazaghinechick:
Leeeuk! Up


Citaat door _Fatimatjuh_18:
Ja ik ook! Nou we zullen het zo wel lezen denk ik. Inshallah zal ze straks nog wat plaatsen!

15-02-2012, 23:07
UpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppupppUpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppupppUpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppupppUpppUpppUpppUpppUppupppUppp UpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppupppUpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppuppp
UpppUpppUpppUpppUppupppUpppUpppUpppUpppUppupppUppp UpppUpppUpppUppuppp

Pagina's : [1] 2