Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk acryl nagels zetten vanuit huis in Utrecht, wie is geintresseerd?



15-02-2012, 16:48
Ik wil gaan beginnen met acryl nagels te zetten vanuit huis, tussen 12.00 en 17.00
Maar ik wil graag weten of dit gewild is onder onze dames? Ik wil bijvoorbeeld voor een hele set french manicure 25,00 vragen. En natuurlijk krijgt iedereen ook een lekkere handmassage erbij en een maskertje voor de handen.
Ik merk dat ik het leuk vind om met beauty bezig te zijn,ook haarmaskers,dus zit te denken om er mijn werk van te maken,vooral omdat ik het super leuk vind om te doen! maar eerst weten of dit wel gewild is?

15-02-2012, 17:52


Ik wel, ben je eerste klant!

15-02-2012, 18:48
neppe plastice lange nagels, zijn haram. je wodoe en gebed is daarmee niet geldig. en echt hygiënisch en sjiek is het nou ook wee r niet van die lange anita nagels!

15-02-2012, 21:03
geen gezicht en zoals iemand al zei je kunt er niet mee bidden..

15-02-2012, 21:06



Citaat door hayetmaroc:
geen gezicht en zoals iemand al zei je kunt er niet mee bidden..
van beauty behandeling daar houden we allemaal van, maar het moet niet ziekelijk worden hoor
iewlll, van die plastice anita nagels hahahaha...

15-02-2012, 21:24

Citaat door alhoceimia_20:
van beauty behandeling daar houden we allemaal van, maar het moet niet ziekelijk worden hoor
iewlll, van die plastice anita nagels hahahaha...
ja klopt..ook niet echt fris als iemand met van die gore lange nagels je eten aanbied..

15-02-2012, 21:30

Citaat door hayetmaroc:
ja klopt..ook niet echt fris als iemand met van die gore lange nagels je eten aanbied..
oh daar heb ik zo'n smet voor hé, die zogenaamde schone hygiënische moderne beauty's
ik zelf moet ook niks van hebben hoor, zelfs bij de westerse vrouwen worden die plastice nagels enkel door de anita's, en kitty's gedragen. en ik beschouw me niet hoor als die troela's. nee hoor dame's daar ben ik dus echt veel en veel te trots voor, en TERECHT JA!