Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Waar kan hoofdoeken kopen die niet afglijd en hoe draag je deze zonder dat het kapje.



15-02-2012, 14:53
Waar kan je hoofdoeken kopen die niet afglijden en hoe draag je deze zonder dat het kapje te zien is?

Bedankt alvast dames voor jullie advies

15-02-2012, 15:23


Ik vraag me ook af, hoe die meiden ervoor zorgen dat die hoofddoek niet afglijd.

Up!

15-02-2012, 15:29
dankje meiden!

15-02-2012, 15:49
kom op dames niemand??

16-02-2012, 09:39


De meeste dragen toch onder een verborgen kapje.

16-02-2012, 09:43

Citaat door love_tinghir:
De meeste dragen toch onder een verborgen kapje.
Nou hier in utrecht zie ik ze alleen maar met een kapje en de hoofddoek midden op je hoofd. Dat doe ik nu ook maar ik wil daar zo graag van af. Maar de hoofddoek blijft alleen zitten als je deze midden op je hoofd doet zeg maar. Begrijp je wat ik bedoel??

16-02-2012, 10:40
upp! wil ook graag veranderen en ben al lang opzoek naar iemand die het kan zonder kapje?
ik zie echt sommige meiden waarbij die dan super strak zit en als ik het probeer ....

16-02-2012, 10:42
upp! wil ook graag veranderen en ben al lang opzoek naar iemand die het kan zonder kapje?
ik zie echt sommige meiden waarbij die dan super strak zit en als ik het probeer ....

16-02-2012, 11:04
Kapje verbergen onder je hijaab. Dus die zie je niet. Dat houdt het glijden tegen.

Sommige doen ook een speld onder hun kin he.

16-02-2012, 13:21

Citaat door love_tinghir:
Kapje verbergen onder je hijaab. Dus die zie je niet. Dat houdt het glijden tegen.

Sommige doen ook een speld onder hun kin he.
En welke hoofddoek gebruik je daarvoor? een sjaal of een gewone grote hoofddoek. Die laatste heb ik geprobeerd maar dan blijf deze niet straks op mijn hoofd zitten.

16-02-2012, 17:54
ik vind sjaal op midden vn de hoofd zooooo fuglyy!!! vooral als t twee kleurtjes zijn, bleggggggggk!
Ik laat 1 cm van mn kapje zien. Dat glijdt niet omdat ik de hoofddoek vastspeld aan allebei de kanten waar de sjaal en kapje kruist. En dat dan strak trekken en ook bij de oren spelden.

16-02-2012, 18:01
1x je moet een kapje hebben die doe je eerst op je hoofd, maar dan wel boven je wenkbrauwen.
2x je pakt nu zo een sjaal die lange gewoon, je hebt een korte kant en een lange kant, je maakt het dan in het midden vast met een veiligheidsspeld.
3xje pakt een haarelastiekje die doe je dan op je hoofdoek om je knot heen.
4xje pakt nu het lange stuk en draait die om je hoofd heen en maakt het netjes met spelden, en van voren moet je het dan naar binnen vouwen, totdat het netjes is.
ik hoop dat het een beetje lukt!:$

16-02-2012, 22:11



Citaat door Ahoofd:
1x je moet een kapje hebben die doe je eerst op je hoofd, maar dan wel boven je wenkbrauwen.
2x je pakt nu zo een sjaal die lange gewoon, je hebt een korte kant en een lange kant, je maakt het dan in het midden vast met een veiligheidsspeld.
3xje pakt een haarelastiekje die doe je dan op je hoofdoek om je knot heen.
4xje pakt nu het lange stuk en draait die om je hoofd heen en maakt het netjes met spelden, en van voren moet je het dan naar binnen vouwen, totdat het netjes is.
ik hoop dat het een beetje lukt!:$
Dat begrijp ik niet.

16-02-2012, 22:43
Een hoofddoek met een speldje onder de kin dragen lukt nog wel, maar wil je een sjaal gebruiken dan zul je toch een kapje eronder moeten dragen. Zonder gaat het niet, misschien voor even, maar vervolgens komen alle haartjes naar buiten haha. Je moet je kapje hoog zetten dat je voorhoofd zichtbaar is zegmaar. Wel doe je dit over je oren heen.. een beetje als een piraat. En daarna gewoon je sjaal erom wikkelen. Je kunt overigens zowel met als zonder een veiligheidsspeld dragen.