Bekijk volle/desktop versie : Mohamed Aoulad gevolgd door Anderlecht



15-02-2012, 13:10
Anderlecht heeft zijn oog laten vallen op Mohammed Aoulad, een speler van tweedeklasser FC Brussels. De 20-jarige Belg, die als links- en rechtsbuiten kan fungeren, is einde contract en kan dus eender waar tekenen. Vorig seizoen maakte hij, voornamelijk als invaller, vier doelpunten. Dit seizoen zit hij aan zes goals. De gewezen jeugdspeler van Anderlecht wordt de komende weken nog verder gescout. (HLN)


Hij is trouwens een Marokkaan die nu bij Brussels (voormalige RWD Molenbeek) speelt.
Ze gaan hem dan wss eerst stallen bij KV Kortrijk ofzo





http://www.youtube.com/watch?v=WSOBvHXpjoI&feature=related

15-02-2012, 13:16


Mooi man ..weer een Marokkaanse talent erbij

15-02-2012, 17:55
UPDATE:

Hij heeft voor 3 jaar getekend.
Dit is de tweede Marokkaan die ze gehaald hebben in een tijdspanne van 2 weken

http://www.hln.be/hln/nl/1284/Anderlecht/article/detail/1395236/2012/02/15/Anderlecht-legt-Chadli-type-vast-Suarez-ziek-in-bed.dhtml

15-02-2012, 18:05
ik ken hem Molad zo noemen ze hem, een hele goede speler, wolla was in parijs 3 maanden terug bij mn neef, was een internationale toernooi zaalvoetbal, mn neef deed mee, er waren 3 clubs uit belgie, 2 uit frankrijk, en uit italie spanje portugal tsjechie, de team van mijn neef werd 2 de, die team van Molad eerste,goede speler heeft een goede linker been, Belgie heeft egt wel NR 1 beste zaalvoetballers, ik zie belgie groeien in hun jeugd, terwijl nederland naar beneden gaat

15-02-2012, 18:08


Altijd maar die aanvallers.

15-02-2012, 18:10

Citaat door MounEB:
Altijd maar die aanvallers.



hij is vleugel aanvaller, hij heeft we7d goede linker been, hij is normaal een zaalvoetballer, hij praat trouwens alleen frans geen Vlaams ofzo

15-02-2012, 18:19

Citaat door SNSBank:
hij is vleugel aanvaller, hij heeft we7d goede linker been, hij is normaal een zaalvoetballer, hij praat trouwens alleen frans geen Vlaams ofzo
Ja ewa dat bedoel ik. Altijd maar vleugelaanvallers of nummer tien. Nooit keepers, verdedigers, verdedigende middenvelders of een fysieke veelscorende diepe spits.

15-02-2012, 18:28

Citaat door MounEB:
Ja ewa dat bedoel ik. Altijd maar vleugelaanvallers of nummer tien. Nooit keepers, verdedigers, verdedigende middenvelders of een fysieke veelscorende diepe spits.



klopt wel wat je zegt,egt jammer dat we geen keeper meer zien zoals zaki en elbrazi

15-02-2012, 19:46

Citaat door MounEB:
Ja ewa dat bedoel ik. Altijd maar vleugelaanvallers of nummer tien. Nooit keepers, verdedigers, verdedigende middenvelders of een fysieke veelscorende diepe spits.
Klopt, maar deze jongen heeft dan het voordeel dat ie geen kleine opdonder is.
1m83 voor 79kg en kan op beide flanken spelen.
Als er iets was dat we op de afrika cup zagen was het gebrek aan kracht en laat dat net de troef zijn van deze jongen