Bekijk volle/desktop versie : sorry dit moet ik gewoon met jullie delen hahaha



Pagina's : [1] 2

15-02-2012, 02:17
http://www.youtube.com/watch?v=zjktw8oTlO0&feature=related

bedoel er echt niks mee heb respect voor iedereen, maar bekijk dit gewoon!

15-02-2012, 02:23


Hahaha seriously!

15-02-2012, 02:25

Citaat door xArabian_Pearlx:
Hahaha seriously!
bedoel er echt niks mee, maar zie vaak hier topics langs komen en dan zeggen ze vrouwen met hoofddoekjes van tegenwoordig hahah en vindt dit gewoon leuk bij passen haahha

15-02-2012, 02:27

Citaat door heertje-26:
bedoel er echt niks mee, maar zie vaak hier topics langs komen en dan zeggen ze vrouwen met hoofddoekjes van tegenwoordig hahah en vindt dit gewoon leuk bij passen haahha


Hahaha ja begrijp het, alleen is dit filmpje is wel een beetje 3ayek he

15-02-2012, 02:28



Citaat door xArabian_Pearlx:
Hahaha ja begrijp het, alleen is dit filmpje is wel een beetje 3ayek he
ahahaha maar wallah ik moet er echt zo hard om lachen he? niet normaal meer ik ga kapot hier achter mijn stoel!

15-02-2012, 02:34

Citaat door heertje-26:
ahahaha maar wallah ik moet er echt zo hard om lachen he? niet normaal meer ik ga kapot hier achter mijn stoel!


Haha rustig! Is het dan zooo herkenbaar voor je?

15-02-2012, 02:39

Citaat door xArabian_Pearlx:
Haha rustig! Is het dan zooo herkenbaar voor je?
ieder persoon zijn eigen leven..
en ieder persoon heeft zijn eigen boek..
of het herkenbaar is en als ik eerlijk mag zijn jaaaa het is heel herkenbaar en uit mijn mond klinkt het hard misschien, maar jah ik geef me mening

15-02-2012, 02:40

Citaat door hallallove:
hahaha niet grappig hallallove hahaha sorry als voor als ik je heb gekwetst

15-02-2012, 02:46

Citaat door heertje-26:
ieder persoon zijn eigen leven..
en ieder persoon heeft zijn eigen boek..
of het herkenbaar is en als ik eerlijk mag zijn jaaaa het is heel herkenbaar en uit mijn mond klinkt het hard misschien, maar jah ik geef me mening


Ach ja.. hard of niet hard, uiteindelijk is het helaas wel de waarheid.. Maar goed, iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet.. Wie zijn wij om over hen te oordelen..

15-02-2012, 02:47

Citaat door hallallove:
Hahaha, nee ik overdrijf gewoon graag, juist bij leden zoals jij. Maar ik moest niet lachen nee.
waarom "juist bij leden zoals jij" waarom ik dan?

15-02-2012, 02:49

Citaat door xArabian_Pearlx:
Ach ja.. hard of niet hard, uiteindelijk is het helaas wel de waarheid.. Maar goed, iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet.. Wie zijn wij om over hen te oordelen..
juist!! en dat bedoel ik ook!
ik oordeel niet over een persoon zelf ben ik ook niet heilig!

maar goed.. ik ga het verwijderen voordat iemand zo echt boos gaat worden

15-02-2012, 02:53
Haha ja ik begrijp je!

Is misschien wel slim.. het is al laat, mensen beginnen moe en geirriteerd te worden.. be prepared haha

15-02-2012, 02:53



Citaat door hallallove:
Haha, check hieronder. Als jij niet wil zien hoe anders je bent dan het gros hier, dan laten wij het wel zien aan je.
hallallove je bedoelt het zeker positief ( hopelijk ) maar ik ben zo moe dat ik je niet begrijp sorry

15-02-2012, 03:08

Citaat door hallallove:
Das jammer. Komt erop neer dat je ok bent. In mijn ogen dan voor wat dat waard is.
dank u dank u dank u hallallove

15-02-2012, 03:23

Citaat door xArabian_Pearlx:
Haha ja ik begrijp je!

Is misschien wel slim.. het is al laat, mensen beginnen moe en geirriteerd te worden.. be prepared haha
acht komt goed joh kan wel wat incasseren vandaag

Pagina's : [1] 2