Bekijk volle/desktop versie : Schoonzus nodigt ons nooit uit.



Pagina's : [1] 2 3

14-02-2012, 22:44
Wiens schoonzus doet dit ook nooit, als wij(haar schoonfamilie) haar uitnodigen, dan komt ze graag, maar ho maar dat zij een keer moeite neemt Is dit raar of normaal

14-02-2012, 22:45


Dat jij haar uitnodigt, wil niet zeggen dat je dat van haar tegoed hebt.

14-02-2012, 22:48

Citaat door gelukkigeleven:
Wiens schoonzus doet dit ook nooit, als wij(haar schoonfamilie) haar uitnodigen, dan komt ze graag, maar ho maar dat zij een keer moeite neemt Is dit raar of normaal

bij mij ook eentje vrouw van me schoonbroer als ik daar kom vraagt ze 6 tot 8 x moet je koffie.

14-02-2012, 22:51

Citaat door mama-van-hassan:
bij mij ook eentje vrouw van me schoonbroer als ik daar kom vraagt ze 6 tot 8 x moet je koffie.

14-02-2012, 22:52



Citaat door elhobje:
Dat jij haar uitnodigt, wil niet zeggen dat je dat van haar tegoed hebt.
je snapt het niet denk ik

14-02-2012, 22:53

Citaat door elhobje:
Dat jij haar uitnodigt, wil niet zeggen dat je dat van haar tegoed hebt.
Zou natuurlijk fijn zijn als ze ook een keer haar schoonfamilie uitnodigt, in al die jaren dat ze getrouwd is met mijn broer is het geen 1 keer voorgekomen.

14-02-2012, 22:53
Misschien is het aan je broer om jullie uit te nodigen.

14-02-2012, 22:54

Citaat door elhobje:
Dat jij haar uitnodigt, wil niet zeggen dat je dat van haar tegoed hebt.
dit is wel waar. men zegt " li kla djaj nas i saman djajou" betekent als jij bij iemand gaat eten moet je ze ook uitnodigen.

14-02-2012, 22:55
Gewoon op haar stoep staan hahaha

Sommige vrouwen geloven niet in uitnodigen maar hebben zoiets van ze zijn welkom als ze er staan. Dit heb ik echt gehoord van eentje

14-02-2012, 23:00

Citaat door BoraSita:
Gewoon op haar stoep staan hahaha

Sommige vrouwen geloven niet in uitnodigen maar hebben zoiets van ze zijn welkom als ze er staan. Dit heb ik echt gehoord van eentje
Haha zou ze niet erg vinden, maar zal daar niet echt blij mee zijn aangezien ze ook werkt.

14-02-2012, 23:02
het kunnen zoveel dingen zijn, misschien kan ze niet koken..en ontwijkt ze het daarom,

misschien moet ze jullie gewoon niet..

misschien botert het totaal niet tussen haar en dr man, waardoor ze gewoon geen behoefte heeft aan bezoek over de vloer

misschien, misschien..misschien is het gewoon simpelweg eentje van deze tijd...

lmoehiem..het kan vanalles zijn..

14-02-2012, 23:10
lala167 ik denk het laatste, ik bedoel iedereen heeft schoonfamilie en niet iedereen heeft zin in bezoek, maar het is wel schoonfamilie die je graag te vriend wilt houden.

14-02-2012, 23:12


Ik moet er wel aan toevoegen dat het een eerlijke, gezellige meid is, dus contact is gewoon goed.

14-02-2012, 23:15

Citaat door gelukkigeleven:
Ik moet er wel aan toevoegen dat het een eerlijke, gezellige meid is, dus contact is gewoon goed.
Tja, dat is dan toch prima? Niet iedereen voelt zich even goed bij het ontvangen van gasten.

14-02-2012, 23:16

Citaat door gelukkigeleven:
Ik moet er wel aan toevoegen dat het een eerlijke, gezellige meid is, dus contact is gewoon goed.
ewa dat is dan be3da goed toch, het contact is goed..en ik denk echt dat het misschien ligt aan het feit dat ze nog niet zo goed kan koken, velen hebben dat in het begin..en de meiden van nu..die gaan liever met hun man lekker weg enz. dan in de keuken te gaan taan voor familie, dat is nou eenmaal zo

-x-

Pagina's : [1] 2 3