Bekijk volle/desktop versie : Studerende moeders???????????????????????????????



14-02-2012, 20:23
Beste dames,

Zijn er hier ook dames die moeder worden/zijn en nog studeren? Ik studeer HBO-rechten en heb nog drie jaar te gaan helaas, omdat ik dit jaar heb verpest.
Ik heb een enorme grote familie, een man die niet zo makkelijk is en nu nog een kleintje erbij.. Ik weet niet of ik de studie aan kan.. Ik ben iemand die snel is afgeleid en ik kan mensen ook niet snel weigeren of een nee verkopen dus wou ik weten hoe de andere moeders dit hebben aangepakt??

Pff.. ervaringen?

Groetjes..

14-02-2012, 20:43


Ik ben deze maand aan een opleiding begonnen, het voordeel is wel dat het 1x per week is en over een half jaar moet ik pas beginnen met stage lopen. Ik heb een dochter van 3 maanden, en de dag dat ik op school zit, is zij bij mijn moeder.

14-02-2012, 21:09
Mijn ma woont helaas ver van mij vandaan. Wollah als zij bij mij in de buurt was, zou ik me geen zorgen maken.. om niets
Ik wil niet te veel zorg aan mijn schoonfamilie geven.. moeder is toch anders..

14-02-2012, 21:18
Ik ben van plan om in september te beginnen inschallah.. kindje zal dan maandjes zijn.. de opleiding duurt 1 jaar, gedurende de dagen dat ik naar school zal gaan, is zeker wel 3 keer in de week gaat de kleine naar schoonma voor oppas..

Als ik jou was zal ik iets regelen om je studie wel af te kunnen maken.. Als je het nu niet doet zul je er niet zzo snel aan beginnen..

14-02-2012, 21:58