Bekijk volle/desktop versie : Happy Valentine



Pagina's : [1] 2 3

14-02-2012, 18:26
Zijn jullie vandaag ook zo lekker verwend





14-02-2012, 18:55



ALs ik die foto eerder toegestuurd had gekregen dan zou ik dit echt bij mijn man hebben geflikt..........

14-02-2012, 19:02
hihihi leuke foto!

ik ben gewoon voor het eerst in 6jaar verwend op valentine..!!

14-02-2012, 19:16
ik weet niet hoor, sinds mijn man binnen is gekomen zit er iets heel raars onder de dekbed van ons, ik was net na eten ff boven gegaan en echt waar ik durf die dekbedset niet omhoog te doen.
ik ken hem langer dan vandaag straks zit er iets onder wat mij schrikken gaat, doet hij wel eens vaker
ik durf echt niet te kijken...hij zit nu naast me en doet net alsof er niks aan de hand is, ik vertrouw het niet.

14-02-2012, 19:20


Ik kwam thuis aan en moest mijn ogen dicht doen wahahahah.
Lmohiem hij heeft vanaf de deur tot de slaapkamer een weg gemaakt met kaarsjes en rode blaadjes, ik moest het dus volgen en in onze slaapkamer vond ik de tekst met I love you (met kaarsjes) overal rode blaadjes. Daarna toverde hij een cadeau tevoorschijn.
Ik heb helemaal niks voor hem gehaald maar dat komt wel goed.

En jullie dames

14-02-2012, 19:21

Citaat door NoLoveNoCry:
ik weet niet hoor, sinds mijn man binnen is gekomen zit er iets heel raars onder de dekbed van ons, ik was net na eten ff boven gegaan en echt waar ik durf die dekbedset niet omhoog te doen.
ik ken hem langer dan vandaag straks zit er iets onder wat mij schrikken gaat, doet hij wel eens vaker
ik durf echt niet te kijken...hij zit nu naast me en doet net alsof er niks aan de hand is, ik vertrouw het niet.
Wahaha als ik het was had ik allang die dekbed van het bed afgetrokken.

14-02-2012, 19:37

Citaat door cute_chelha:
Wahaha als ik het was had ik allang die dekbed van het bed afgetrokken.
nee ik durf nu echt niet, zoals ik al zei hij heeft mij zoo vaa ik laten schrikken.
echt hij weet dat ik het heb gezien en doet net alsof er niks is

14-02-2012, 19:39
deze houden we erin errug droog

14-02-2012, 19:53

Citaat door Cherry-Blossom:
hihihi leuke foto!

ik ben gewoon voor het eerst in 6jaar verwend op valentine..!!


oooeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhh tell us tell us


Citaat door NoLoveNoCry:
ik weet niet hoor, sinds mijn man binnen is gekomen zit er iets heel raars onder de dekbed van ons, ik was net na eten ff boven gegaan en echt waar ik durf die dekbedset niet omhoog te doen.
ik ken hem langer dan vandaag straks zit er iets onder wat mij schrikken gaat, doet hij wel eens vaker
ik durf echt niet te kijken...hij zit nu naast me en doet net alsof er niks aan de hand is, ik vertrouw het niet.

Zoooooo jij hebt geduld. Ik zou van de nieuwsgierigheid echt niet kunnen wachten en dekbed al lang eraf hebben gerukt. Misschien is het niets engs maar juist wat leuks...........


Citaat door cute_chelha:
Ik kwam thuis aan en moest mijn ogen dicht doen wahahahah.
Lmohiem hij heeft vanaf de deur tot de slaapkamer een weg gemaakt met kaarsjes en rode blaadjes, ik moest het dus volgen en in onze slaapkamer vond ik de tekst met I love you (met kaarsjes) overal rode blaadjes. Daarna toverde hij een cadeau tevoorschijn.
Ik heb helemaal niks voor hem gehaald maar dat komt wel goed.

En jullie dames


Ah zo romantisch
Nou hier in huize HHL was het dood......mijn man haaaaaaaaaaaaaaaaaaat valantijnsdag. Voordat we trouwde deed hij nog moeite maar nu is de buit al binnen


Citaat door nisrineke2:
deze houden we erin errug droog

14-02-2012, 19:54
Ik snap niet dat mensen het vieren.


Dit is geen jaloeRzie.

14-02-2012, 19:56
ewa saffie aan deze bullshit onzin hebben en zullen wij nooit aan meedoen.

14-02-2012, 20:07

Citaat door BoraSita:
Ik snap niet dat mensen het vieren.


Dit is geen jaloeRzie.
luiste vieze snol jij bent je hele leven al jaloerzeerd al dat gejaloerzier moehiem ik ben de bombbbbbbb ik vier het wel ga slapen

14-02-2012, 20:07


leuk hoor..... Maar bij mij is het elkeee dag valentijnsdag behalve 14 februarie...

14-02-2012, 20:10
Nope, niks. Toen ik vroeg of hij mijn Valentijn wilde zijn, vroeg ie wat dat is en wat hij dan moet doen.

14-02-2012, 20:22
Mannen, he Ben jij Ghizlen?

Pagina's : [1] 2 3