Bekijk volle/desktop versie : Canvas foto



Pagina's : [1] 2

14-02-2012, 14:12
Ik wil graag een canvas foto maken samen met mijn man, voor in onze slaapkamer.

Weet iemand waar je deze kan laten maken tegen een redelijke prijs? En wie heeft dit ook eerder laten doen?

14-02-2012, 15:29



Citaat door Maghrebiaa_:
Ik wil graag een canvas foto maken samen met mijn man, voor in onze slaapkamer.

Weet iemand waar je deze kan laten maken tegen een redelijke prijs? En wie heeft dit ook eerder laten doen?



http://www.herinneringenoplinnen.nl

Heb ik ook laten maken, erg mooi geworden.

14-02-2012, 16:04

Citaat door Cest_Lina:
http://www.herinneringenoplinnen.nl

Heb ik ook laten maken, erg mooi geworden.
Welke afmeting heb jij laten doen?

14-02-2012, 16:05
Canvas is wel mooi, maar een foto van jezelf en je man in een slaapkamer vind ik niks.

14-02-2012, 16:40



Citaat door Mieke:
Welke afmeting heb jij laten doen?
50x70, ik heb een foto van mijn kids laten maken in sepia.

14-02-2012, 16:43
Ik wil ook graag iets op canvas laten bedrukken, maar omdat het islamitisch gezien niet goed is om mensen af te beelden, Ben ik bezig met het zoeken naar een leuk alternatief

15-02-2012, 13:46

Citaat door BoraSita:
Canvas is wel mooi, maar een foto van jezelf en je man in een slaapkamer vind ik niks.
Ik wilde m eigenlijk in de woonkamer doen, maar aangezien ik hijaab draag is dat niet handig en toegestaan. Dus daar wacht ik wel mee totdat ik kinderen heb inschá'Allah.

Vind het persoonlijk ook mooi ja.

15-02-2012, 13:47

Citaat door Cest_Lina:
http://www.herinneringenoplinnen.nl

Heb ik ook laten maken, erg mooi geworden.
Ah klopt, ken deze site al ja. Bedankt! Was het helemaal vergeten dat het hier ook kon.

15-02-2012, 13:55
Ik heb ook al een tijdje in gedachte op een canvas te maken.. op kruidvat.nl kan ht ook
maar hun kwaliteit ken ik niet heb er geen ervaring mee

15-02-2012, 14:00

Citaat door Sienna-la:
Hema
Hoe is de kwaliteit van Hema? Weet je dat?

15-02-2012, 14:11

Citaat door meysa.:
Ik heb ook al een tijdje in gedachte op een canvas te maken.. op kruidvat.nl kan ht ook
maar hun kwaliteit ken ik niet heb er geen ervaring mee
Ik wil het ook al een tijdje maar dan in zwart/wit.

Van kruidvat ken ik het ook niet.

15-02-2012, 14:12
Gewoon bij een fotograaf kan dat. Ik heb er laatst geïnformeerd en de fotograaf zei dat je een originele foto moet inleveren voor extra goede kwaliteit, op een stickje/digitaal kan het ook maar de kwaliteit is minder. Dan krijg je al gauw zo een blokjes patroon op de canvas te zien, lelijk! Een afmeting van 30x40 kostte €20,-... Ik had geïnformeerd voor 3 van dat soort afmetingen en daar zou ik €55,- voor kwijt zijn.

15-02-2012, 14:15


Weten jullie ook dat als je foto's ophangt in een kamer er geen malaieka binnen komen? ( wa allahoe a3lam)

15-02-2012, 14:23

Citaat door real_chelhawia:
Weten jullie ook dat als je foto's ophangt in een kamer er geen malaieka binnen komen? ( wa allahoe a3lam)
Dit heb ik al een keer eerder gehoord inderdaad. Maar Allah oe a3lem.

15-02-2012, 14:24

Citaat door Zina_TangaOuiia:
Gewoon bij een fotograaf kan dat. Ik heb er laatst geïnformeerd en de fotograaf zei dat je een originele foto moet inleveren voor extra goede kwaliteit, op een stickje/digitaal kan het ook maar de kwaliteit is minder. Dan krijg je al gauw zo een blokjes patroon op de canvas te zien, lelijk! Een afmeting van 30x40 kostte €20,-... Ik had geïnformeerd voor 3 van dat soort afmetingen en daar zou ik €55,- voor kwijt zijn.
Owh fijn dat je dit vermeld, dan stuur ik een orginele foto op of lever m dan in.

Dat is niet zoveel lijkt mij toch?

Pagina's : [1] 2