Bekijk volle/desktop versie : Neoderma Biopeeling



13-02-2012, 13:23
hi ladies,

Wie heeft zo'n behandeling gehad??

En wat is jouw ervaring?

Wil het namelijk ook doen, maar weet niet of wel echt zo goed is voor je huid.

13-02-2012, 13:30


ik heb op 1 maart een afspraak staan voor de behandeling micro dermabrasie...
\ik ben benieuwd..

13-02-2012, 13:32
is dat weer wat anders dan??

13-02-2012, 13:33
mijn zusje heeft dit gedaan, voor je gezicht, je krijgt er een mooi egaal gezichtje van.
ik heb nog wel natuurlijk een consult afspraak..

13-02-2012, 13:40


maar is het ook een biopeeling behandeling, of totaal iets anders?

13-02-2012, 13:45
Werking
Microdermabrasie is een mechanische dieptepeeling, welke ervoor zorgt dat dode huidcellen laagje voor laagje worden verwijderd. Hierbij wordt gebruikt gemaakt van een gecontroleerde stroom van microkristallen in een gesloten systeem.

Toepassing
De behandeling is geschikt voor vrijwel alle huidtypen en alle leeftijden. Microdermabrasie stimuleert de celvernieuwing en het onderhuids bindweefsel/collageen, het egaliseert de huidskleur en verbetert de bloedcirculatie. Oneffenheden, pigmentvlekken, littekens, restacne en rimpels worden minder zichtbaar of verdwijnen. Microdermabrasie zorgt voor een algehele aspectverbetering en voor huidverjonging.

Wat kunt u verwachten
De behandeling is niet pijnlijk en het voelt aan als een zandstraal en/of stofzuigertje op de huid. Afhankelijk van de reden voor toepassing van de microdermabrasie kan gekozen worden voor een oppervlakkige of middeldiepe tot diepe behandeling. Meestal zijn meerdere behandelingen nodig om het gewenste resultaat te bereiken.

Na de behandeling
De huid is na de behandeling meestal alleen wat rood en soms wat gezwollen. Dit is echter volledig afhankelijk van het huidtype en deze reacties verdwijnen gewoonlijk snel; u kunt direct uw normale bezigheden hervatten.
Indien gewenst, dan kan de huidtherapeute na de behandeling uw huid camoufleren met Lycogel: dan is er helemaal niet meer te zien dat u behandeld bent.

13-02-2012, 13:47
oke, dat lijkt indd veel op de biopeeling denk ik hahha

13-02-2012, 13:48
klopt idd

13-02-2012, 13:55
Ik heb deze behandeling wel vaak gedaan! heb zelf geen acne of iets dergelijks maar wel lekker om te doen als je huid een oppepper nodig heeft! je huid voelt de eerste dagen erg prikkelig aan. maar dat gaat vanzelf weer over omdat je een nieuwe huidlaag krijgt voor de rest moet je je goed insmeren omdat je gaat vervelen de een extreem en de ander niet! maar na een scrub beurtje is dat al gauw verdwenen! en dames vooral veeel en veel water drinken!!

13-02-2012, 13:55
thanks voor je reacties