Bekijk volle/desktop versie : Dit noem je pas mooi, apart, proffesioneel en stylvol!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

13-02-2012, 12:02
!

[video=youtube;fxpXLSZViLk]http://www.youtube.com/watch?v=fxpXLSZViLk&feature=youtu.be[/video]

13-02-2012, 12:11


Ze zou lang geleden haar takchita´s op der site plaatsen, nog niet gebeurd ben zo benieuwd hoe ze dr allemaal uitzien.
In het filmpje kan je niet zo goed zien hoe ze der uitzien.

13-02-2012, 12:17
Up !

13-02-2012, 12:20

Citaat door totoe:
Ze zou lang geleden haar takchita´s op der site plaatsen, nog niet gebeurd ben zo benieuwd hoe ze dr allemaal uitzien.
In het filmpje kan je niet zo goed zien hoe ze der uitzien.
Oh hoorde dat ze pas sinds kort terug is in NL.
Maar ja ook ik ben benieuwd naar haar werk.

13-02-2012, 12:24


Ow LORD!!!!!!
Heel mooi maar die creme stof heb ik ook?!

13-02-2012, 12:25
Zij is echt goed! Ze kan ook heel mooi natuurlijk opmaken met net wat extra's.. daar hou ik van!!

13-02-2012, 12:30

Citaat door Lella_Bouja:
Ow LORD!!!!!!
Heel mooi maar die creme stof heb ik ook?!
Ja ik ook alleen heb ik 'm in het paaarsss, uit Marrakech gehaald.
Alleen heb 'm nog niet laten naaien, ben beetje bang dat ze de jurk gaan verpesten hier.
Dus ik laat 'm weer in Marrakech naaien.

13-02-2012, 12:33
dounia toppie schat

13-02-2012, 12:34

Citaat door Elhamda-:
Ja ik ook alleen heb ik 'm in het paaarsss, uit Marrakech gehaald.
Alleen heb 'm nog niet laten naaien, ben beetje bang dat ze de jurk gaan verpesten hier.
Dus ik laat 'm weer in Marrakech naaien.
Ow paars is ook heel mooi. Besegtiek,
Kaftan fes had het ook in zijn lijn zag ik, in de winkel heeft hij ze ook in elke kleur alleen paars was al verkocht.
Heel mooi wat Dounia hier neerzet videao ziet er prof uit. Enige minpunt. Stel je hebt een bruidje die haar neemt en er komen gasten met de zelfde stof als de bruid is wel lelijk hoor.

13-02-2012, 12:34
Wie heeft ervaring met haar als ziana?

13-02-2012, 12:37

Citaat door Lella_Bouja:
Ow paars is ook heel mooi. Besegtiek,
Kaftan fes had het ook in zijn lijn zag ik, in de winkel heeft hij ze ook in elke kleur alleen paars was al verkocht.
Heel mooi wat Dounia hier neerzet videao ziet er prof uit. Enige minpunt. Stel je hebt een bruidje die haar neemt en er komen gasten met de zelfde stof als de bruid is wel lelijk hoor.
Lehi teq saha a zine!
Ja klopt, zag nog takshita in zijn winkel hangenvan die stof.
Ja is echt proffesioneel joh, ja dat zal maar zo zijn joh maar merk ook dat sommige gasten een beetje overdrijven laatst nog een gast met een kroon dacht echt van KIFESH!?

13-02-2012, 12:39
Mooi, zij is mijn negaffa over een paar maandjes

13-02-2012, 12:39



Citaat door Elhamda-:
Lehi teq saha a zine!
Ja klopt, zag nog takshita in zijn winkel hangenvan die stof.
Ja is echt proffesioneel joh, ja dat zal maar zo zijn joh maar merk ook dat sommige gasten een beetje overdrijven laatst nog een gast met een kroon dacht echt van KIFESH!?
Kroontje?
Wajowwwwww.

13-02-2012, 12:44

Citaat door Lella_Bouja:
Kroontje?
Wajowwwwww.
Ja zo'n tiara, ik nog navragen is dat zusje van bruid ofzo.
Iedereen zo nee nee, ze had niet eens foto gemaakt met het stelletje dus het zal wel iets vers van ze zijn.

Ik dacht hell no! moet ik dat ook in de uitnodiging erbij zetten ofzo.

13-02-2012, 12:46

Citaat door Elhamda-:
Ja zo'n tiara, ik nog navragen is dat zusje van bruid ofzo.
Iedereen zo nee nee, ze had niet eens foto gemaakt met het stelletje dus het zal wel iets vers van ze zijn.

Ik dacht hell no! moet ik dat ook in de uitnodiging erbij zetten ofzo.
Hmm veel meisjes overdrijven als ze net getrouwd zijn. Komen ze met een witte jurk, kroontje sieraden, mdema aan kakken. Zou ik never ever doen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7