Bekijk volle/desktop versie : Ongelofelijke Islam Mirakel - Gevonden tablet in 1916 in Jeruzalem (Profeet Salomon)



Pagina's : [1] 2 3

13-02-2012, 11:00

Citaat door NourAlHaq:
jazaka Allaha gaira
.

13-02-2012, 13:49


Onzin.

Jullie moeten teruggaan naar 1918 om 1 luttele ding van het sjiisme aan te tonen haha.

13-02-2012, 14:56
ff serieus is dit dan een bewijs om een shijiet te worden

de namen van de familie van de profeet vrede zij met hem die ook voorkomen in het sunnisme

13-02-2012, 14:59
Jullie shia op dit forum worden met de dag verbazendwekkender. Het is niet de eerste keer dat jullie terugkeren naar de Joden en de Christenlijken in zaken van aqeedah (shirk, dwalingen en leugens)! Het begon al met ibn Seba de grondlegger van het shiisme. Dit gemengd met het Christendom.

Mag ik de bron van dit verhaal en daarnaast de complete namen van de ontdekkers en hun biografien (van de archeologen)

Jullie nemen een tablet waarvan de oorsprong onduidelijk is en het origineel is verstopt ergens in een kerk en het ergste je schrijft het uit het niets toe aan Suleymaan aliehi wa salaam zoals jullie ook vele valse overleveringen vals hebben toegeschreven aan de Profeet sallal Allaahu aleihi wa salaam, wij ahl Sunnah hebben het Boek van Allaah 'azza wa Djall die ons getuigt van at-Tawheed van Suleymaan alehi wa salaam. In soerah Naml (27)

15. En voorzeker, Wij gaven kennis aan Dawoed en Soelaiman, en beiden zeiden zij: "Alle lof zij Allah, Degene Die ons heeft bevoorrecht boven velen van Zijn gelovige dienaren.

24. Ik heb gezien dat zij en haar volk knielen voor de zon, naast Allah. En dat de Satan hun hun daden schoon doet toeschijnen en hen afleidt van de Weg. Zij volgen dus geen Leiding.

25. Zodat zij zich niet voor Allah neerknielen, Degene Die voortbrengt wat verborgen is in de hemelen en op de aarde, en Die weet wat jullie verbergen en wat jullie openlijk doen.

26. Allah, er is geen god dan Hij, de Heer van de Geweldige Troon.

Dit bovenstaande ayaat bevestigen de aqeedah van Suleymaan aleihi wa salaam. Terwijl de shia de graftombes als toenadering hebben genomen naast Allaah subgahana wa Ta'ala. Waarbij de shia buigen en knielen bij deze graftombes. Ver verwijderd zijn ahl bayt van jullie aqeedah, denken jullie dan niet na!!!!!

44. Er werd tegen haar gezegd: "Treed het paleis binnen." Toen zij het zag, dacht zij dat het een waterplas was en zij trok haar gewaad op van haar benen. Hij zei: "Het is een paleis dat betegeld is met glas." Zij zei: "Mijn Heer, ik heb mijzelf onrecht aangedaan en ik geef mij met Soelaiman over aan Allah de Heer der Werelden."

Moge Allaah ons allen leidden.

13-02-2012, 15:11


wat begrijp ik verkeerd dan?

waarom zou ik als sunniet bang zijn?
toen ik dat las dacht ik gelijk en shia en wie reageert er het meest shia

13-02-2012, 15:16

Citaat door Nourdien21:
Wie heeft het woord Shia in deze topic gebruikt dat jullie zo gefrustreerd reageren?

Het is juist grappig hoe jullie tekeer gaan om niks... Ik denk dat ik het onderhand wel angst kan gaan noemen
Kon je echt niet wat beters vinden dan dit!

Nourdin en andere shia leden alsjeblieft denk na en bestudeer de Quraan en Sunnaah waarom het is Nedergezonden.

Moge Allaah jullie leiden en jullie harten zuiveren van shirk en dwaling. ameen

Verder laat ik het hierbij.

13-02-2012, 15:51

Citaat door Nourdien21:


Tijdens de eerste wereldoorlog in 1916, een eenheid van het Engels leger vond een tablet gemaakt van zilver in een klein dorpje genaamd Ontara dat is gelegen op een afstand van enkele kilometers van Jeruzalem stad. Ze kwamen over het tablet terwijl ze sloten aan het graven waren.

Tablet contouren waren bedekt met fijne edelstenen, terwijl de geschreven woorden van goud waren.

Maanden werd het onderzocht en uiteindelijk was het in staat om de tekst geschreven op het tablet te vertalen:

[URL="http://montazeran12.files.wordpress.com/2010/10/prophet-salamon-tablet.jpg"] [SIZE=3]KLIK voor afbeelding[/URL]


Oh Ahmad, Help mij.
Oh Ili of ilya > ya Ali Madad.
Oh Bahtul > Batool > van Fatima-Az-Zahra heb medelijden met mij.
Oh Hassan, doe gunst ten mij.
Oh Hussain, doe goed voor mij.

Allah-o-Akbar

Het werd besloten om deze tablet in de Britse Koninklijke museum te plaatsen, maar de Heer Bisschop vroeg om hem in het geheim te houden ter vertrouwen van de Britse kerk. Als deze tablet in het museum werd gepresenteerd zouden alle mensen zeker de christendom verlaten.

Het is de moeite waard vaststellend dat twee van de archeologie deskundigen William en Thomas bekeerd tot de islam. Hun namen werden in de islam Karam Hussain en Fadhal Hussain.

salaam alaikoem, heb je er ook een bron bij van een museum of westerse bron?
barakAllahoe feek

13-02-2012, 15:53

Citaat door Nourdien21:
Ik vind dit een prachtige mirakel, er zijn 2 onderzoekers bekeerd naar de Islam dmv dat tabletje.. Hoe mooi?

Ik snap niet waarom je er ophef van maakt?
ps: mag ik nog de bron dit verhaal en daarnaast de volledige namen van deze wetenschappers?

13-02-2012, 15:54
ws een vraag lees terug
ik heb geeneens een conclusie getrokken

13-02-2012, 15:56

Citaat door Lounge:
ps: mag ik nog de bron dit verhaal en daarnaast de volledige namen van deze wetenschappers?
up een het liefst een westerse bron en niet enkel van diverse forums...

13-02-2012, 16:25
Beste Shi-ieten,

Hebben jullie jullie verstand verloren?

Wat heeft Profeet Soleimaan vrede zij met hem met dit te maken?
Zelfs onze Profeet vrede zij met hem weet niets van Shijiesme! Dat is pas in tijde van Khilafat Ali ontstaan! Zelfs in de Koran kom je de namen Ali, Fatima, Hassan en Hossein niet tegen! Door de eeuwen heen zijn er veel stromingen voortgekomen uit het oorspronkelijke Shia, die elkaars vijanden zijn. Wat jullie doen dat is precies wat Joden doen, al decennia's zijn ze op zoek naar Hebreeuwse resten die teruggaan naar tijde van Soleimaan vrede zij met hem, onder de Aqsa Mokee, en rondom de rotskoepel. Maar tevergeefs...! Ze hebben geen steen gevonden voor wat zij beweren!

Jullie gaan te ver in op zoek naar wonderen, waarom? Zijn jullie "goddelijke" bronnen leeg van wonderen?

Ik daag jullie uit...

Haal voor mij maar één Riwaya wat wij niet hebben uit jullie bron, met daarin een recent wetenschappelijke wonder.
Wij hebben er genoeg van!

13-02-2012, 16:28

Citaat door NourAlHaq:
dat mensen nog zo serieus erop ingaan
Er wordt hier iets vals toegeschreven aan Profeet Sulaymaan aleihi wa salaam, dat hij dua middels 'ahl bayt' (radia Allaahuma ajma'een) toenadering bij Allaah deed en dat tablet zogenaamd van hem afkomstig zou zijn. Terwijl de Quraan het tegendeel bewijst. Hier en daar nog wat knip en praatwerk om het pakkend te maken en het een Islam Mirakel noemen.

Is het dan niet passend om naar de bron te vragen en de volledige namen van deze archeologen?

Moge Allaah je leidden. ameen

13-02-2012, 17:01



Citaat door Nourdien21:
Ik wacht nog steeds op je antwoord wat betreft de Tablet die gevonden is in Jeruzalem van Profeet Salomon.
Je snapt er niets van hè. Jij en jouw clubje zijn degenen die claimen dat het tablet uit de tijd van Salomon stamt, dan moeten JULLIE toch met wetenschappelijk archeologisch bewijs komen dat dit gegeven bevestigt. Wat een stelletje ledighoofdigen, jullie werken omgekeerd, meshqbal s thmazight.

Als dit tablet op enige wijze van belang zou zijn voor de archeologie, dan zou het Westen het wel hebben bemachtigd en hebben onderzocht. Dit tablet is zo nep, dat als je op google kijkt, je een handjevol resultaten krijgt omtrent dit onderwerp en toevallig allemaal Sji'itisch. Het zou me niets verbazen als Khomeini's zoontje dit zou hebben geschreven. Ik wist niet dat jullie zo simpel om de tuin te leiden waren, lol!

Kijk eens wat er uit een voortuin schijnt te zijn uitgegraven! Dit schijnt te stammen uit de tijd van Noah 3alayhi ssalaam; lol!


13-02-2012, 17:02

Citaat door Nourdien21:
Na een eerder geopende topic, open ik deze topic nu ik er meer over te weten ben gekomen.
Nadat je binnen een andere topic voor aap bent gezet en jij je eigen schande probeert te verhullen, heb je een nieuwe topic geopend. Wat een triesteling, lol.

13-02-2012, 17:17
Joden hadden ook zo een Tablet vervalst om zogenaamd historisch te kunnen bewijzen dat de tempel van Sulaymaan zich op de tempelberg bevond (haram as-sharif). Het stond in het nationaal museum van Israël en toen een Rabijn deze vervalsing ontdekte en bloot stelde was deze tablet ineens spoorloos verdwenen uit het museum.

Pagina's : [1] 2 3