Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk stijltang!



13-02-2012, 00:07
Heeee dames!

Ik heb jullie advies nodig.. Ik heb van de week een henna feest en bruiloft en heb dringend een stijltang nodig!
Nu heb ik bij de kijkshop een aantal stijltangen gezien en eentje van de babyliss viel me op.. Nu vroeg ik me af
of die wel goed is en of iemand er ervaring mee heeft!!! Let me know!

http://www.kijkshop.nl/product/31054/4875-4922-4926/persoonlijke-verzorging/haarstyling/stijltangen/babyliss-stijltang-st70e/

13-02-2012, 00:13


Als je hem alleen voor de henna gaat gebruiken dan kun je ipv 60 euro het bij een turkse kapper doen voor rond de 15 of zelfs minder. maar als je hem voor lange termijn wil dan zou ik het niet weten,, ik heb wel een fohn van babyliss en die werkt wel goed

13-02-2012, 00:14

Citaat door Miss-SweetyPie:
Als je hem alleen voor de henna gaat gebruiken dan kun je ipv 60 euro het bij een turkse kapper doen voor rond de 15 of zelfs minder. maar als je hem voor lange termijn wil dan zou ik het niet weten,, ik heb wel een fohn van babyliss en die werkt wel goed
Het probleem is dat die al bezet is door de vrouw van me neef die gaat trouwen! En zij is de enige in mijn woonplaats die om kan gaan met krullend haar... Heb hiervoor een babylish stijltang gehad en die was goed maar helaas 3 jaar kapot gegaaan Ik heb zoiezo een stijltang nodig voor een lange termijn!

13-02-2012, 00:17

Citaat door SSS-:
Het probleem is dat die al bezet is door de vrouw van me neef die gaat trouwen! En zij is de enige in mijn woonplaats die om kan gaan met krullend haar... Heb hiervoor een babylish stijltang gehad en die was goed maar helaas 3 jaar kapot gegaaan Ik heb zoiezo een stijltang nodig voor een lange termijn!
Kun je niet een dag van te voren naar de kapper gaan.. Je kunt hem ook halen en gebruiken als je hem niet goed genoeg vindt breng je hem gewoon terug, bij de kijkshop kan dat gewoon makkelijk.

13-02-2012, 00:21



Citaat door Miss-SweetyPie:
Kun je niet een dag van te voren naar de kapper gaan.. Je kunt hem ook halen en gebruiken als je hem niet goed genoeg vindt breng je hem gewoon terug, bij de kijkshop kan dat gewoon makkelijk.
Hmmmm das oook een goed idee

13-02-2012, 00:25
En als ie goed is hou je hem

13-02-2012, 00:29

Citaat door Miss-SweetyPie:
En als ie goed is hou je hem
dankjewellll


upppp

13-02-2012, 12:21
heb geen ervaring met die stijltang..heb de chi en ben er best tevreden over..

wilde je ookal een turkse kapper aanraden maar never mind..

13-02-2012, 12:33
Mn nicht heeft hem, Als je echt een volle bos krullen hebt. Moet je er wel rekening mee houden dat je het een dag van te voren moet doen anders gaat je haar enorm pluizen

13-02-2012, 12:41

Citaat door zijnprinsesje:
heb geen ervaring met die stijltang..heb de chi en ben er best tevreden over..

wilde je ookal een turkse kapper aanraden maar never mind..


Hahahaha jaaa ben echt boos dat die kapper de hele dag bezet is


Citaat door Riifiiaa:
Mn nicht heeft hem, Als je echt een volle bos krullen hebt. Moet je er wel rekening mee houden dat je het een dag van te voren moet doen anders gaat je haar enorm pluizen
Uhmmm hier heb ik een foto van me haren:



Ik wil dezelfde kapsel doen als in me ava.. De bruiloft is zaterdag en wil vrijdag me haren stijlen en dan zaterdag bij stijlen enzo..
Maar als ik een serum indoe en hairspray dan gaat et niet meer pluizen toch?

13-02-2012, 12:46
mooi haar tbarkelah...ga gewoon zo!

13-02-2012, 12:47

Citaat door zijnprinsesje:
mooi haar tbarkelah...ga gewoon zo!
Hahahaa neee vind het niet passen Krullen met takchita daarnaast is het de bruiloft van me neef.. Hij is de eerste kleinkind die gaat
trouwen hahaha

01-03-2012, 19:40


je hebt de bruiloft volgens mij al gehad maar de chi tang is erg goed
raad ik je zeker aan !