Bekijk volle/desktop versie : Bruidjes die alles vertellen over hun bruiloft en regelingen op internet!



Pagina's : [1] 2 3

13-02-2012, 00:02
Zijn jullie niet bang dat er bijvoorbeeld onbekende op jullie bruiloft komen?


Jullie vertellen waar jullie ongeveer vandaan komen.
wat jullie zaal is
wie het decoreert
wie de dj of band is
wie jullie ziana is
hoelaat de feest begint
waar jullie de bruidsjurk kopen
wat voor eten er zelfs komt

het is geen geheim meer.
dat is best gevaarlijk.

zijn jullie niet beetje bang dat er ook onbekenden van het virtueel wereld op jullie bruiloft kunnen komen?

Gewoon met een kadootje jullie ouders feliciteren en lekker op je bruiloft zitten en alles meemaken van jou privé momenten, en gewoon zeggen dat ze een of ander vriendin zijn.

13-02-2012, 00:20


Ik hoop niet dat mensen zo gek zijn dat ze dat doen. Bij mij is het in ieder geval onmogelijk om als onbekende te komen.

13-02-2012, 00:22
Wat ik mis is welke zaal... Dat kunnen ze toch niet te weten komen?

13-02-2012, 00:27
Nou als ik bruiden hier dingen zie vertellen over hun bruiloft. Ik kan je zo vertellen wie wie wat heeft.

13-02-2012, 00:52


Nu opeens niemand?

13-02-2012, 01:35
Ik heb iemand aan de deur met een gastenlijst.

13-02-2012, 01:49

Citaat door Cantara.:
Ik heb iemand aan de deur met een gastenlijst.


Doe anders toegangskaarten bij je uitnodigingskaarten.

13-02-2012, 02:03
Bruidjes vertellen echt alles online.

13-02-2012, 02:06

Citaat door elhobje:


Doe anders toegangskaarten bij je uitnodigingskaarten.
Ja misschien wel .

Je kan wel zo dom kijken, maar ik reken op zoveel gasten en meer ook niet. Domme Marokkanen hebben de gewoonte mensen mee te nemen etc, nou ik betaal daar dus echt niet extra voor. Simpel zat.

13-02-2012, 02:23
Hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahah a wollahila Bjullie twee zijn zo grappig

13-02-2012, 17:16
Hoe kan het een geheim zijn, als je 300 gasten op je lijst hebt.
Iedereen kan naar je bruiloft komen, niet alleen op internet.
Buiten komen ze der ook achter dat er daar een bruiloft zich plaats vind van die persoon.
Snap niet wat daar gevaarlijk aan kan zijn.

13-02-2012, 17:20

Citaat door tajawt-an-moh:
Hoe kan het een geheim zijn, als je 300 gasten op je lijst hebt.
Iedereen kan naar je bruiloft komen, niet alleen op internet.
Buiten komen ze der ook achter dat er daar een bruiloft zich plaats vind van die persoon.
Snap niet wat daar gevaarlijk aan kan zijn.
Bruiden vertellen al maanden vantevoren welke zaal ze hebben, welke ziana ze hebben, welke band of dj, welke dakka, hoe de smaak van de taart is. Uitnodigingskaart laten ze nog even zien op internet.

Dus je weet al maanden vantevoren dat daar en daar en daar bruiloft is van die en die en die.

Iemand kan zo binnenglippen op een bruiloft. Bruiloft is toch meestal gemixt van 2 familie's maar gescheiden van mannen?

Dus als je bij een tafel zit met gasten is het meestal gasten die elkaar ook niet kennen. Dus jij kan ook ongestoord genieten van een bruiloft van een marokko.nl lid.

13-02-2012, 17:28


Tip; kortaf antwoorden i.v.m met je privacy.

13-02-2012, 17:30
Als leden je hier dingen vragen en je wilt niet antwoorden ben je in hun ogen geen real bruidje. Dus lieg je over je bruiloft.
Dus het beste is alles regelen maar dan undercover.

dus ook niet zeggen van ik ben vandaag bij bruidsmode zaak bridal closet geweest of maziana mode amsterdam en heb die en die jurk gepast.
morgen heb ik afspraak met zaal layali en dan ga ik door naar ziana somaya.

13-02-2012, 18:32

Citaat door rosekapje:
Bruiden vertellen al maanden vantevoren welke zaal ze hebben, welke ziana ze hebben, welke band of dj, welke dakka, hoe de smaak van de taart is. Uitnodigingskaart laten ze nog even zien op internet.

Dus je weet al maanden vantevoren dat daar en daar en daar bruiloft is van die en die en die.

Iemand kan zo binnenglippen op een bruiloft. Bruiloft is toch meestal gemixt van 2 familie's maar gescheiden van mannen?

Dus als je bij een tafel zit met gasten is het meestal gasten die elkaar ook niet kennen. Dus jij kan ook ongestoord genieten van een bruiloft van een marokko.nl lid.
Ja maar iedereen kan zomaar binnenvallen op je bruiloft, jij als bruid/bruidegom komt er niet achter.
Mensen die jouw kennen van op straat, die jouw kennen via vriendinnen kunnen ook op je bruiloft komen zonder dat ze uitgenodigd zijn.
Je hoort zo vaak dat er daar zich een trouwfeest afspeelt van die persoon op die plaats, dan kan je toch ook gaan.
Of het nu via internet is of van buitenaf, is het zelfde

Pagina's : [1] 2 3