Bekijk volle/desktop versie : Motor in marokko invoeren



12-02-2012, 21:23
Salaam, ik zou graag een scooter of moto naar marokko nemen,nu mijn vraag is wat zijn de kosten eenmaal mijn scooter of moto in nador staat bij mij thuis, met de (belgische papieren) . ik heb eens een site bezocht waarop je de invoerkosten kan bekijken dat waren onrealistische prijzen :s ZEER HOOG , is er een andere manier? zoja welke alle info is welkom

12-02-2012, 21:38


De kosten voor een 50 cc scooter zijn maar een paar honderd euro.

Voor een motor gaan die richting de kosten van een auto.
Maar daarnaast heb je in marokko niks te zoeken met een motor, tenzij je zeer veel rij ervaring hebt met een zware motor.

Ik heb als je interesse hebt een honda africa twin 750 cc van 1997 te koop in marokko. watergekoeld de dakar versie. volledig in gevoerd legaal met alle papieren. pm me maar voor meer info.

12-02-2012, 21:45
Een 50cc intereseert me niet, minstens 125cc, ik heb geen ervaring met zware motoren 750 is te zwaar toch bedankt, ik heb mijn neef uit marokko eens gesproken en hij zegt dat het geen probleem is om aan papieren te komen voor een goede prijs daarmee dat ik met een paar vraagtekens zit.

12-02-2012, 22:00

Citaat door momo75:
Een 50cc intereseert me niet, minstens 125cc, ik heb geen ervaring met zware motoren 750 is te zwaar toch bedankt, ik heb mijn neef uit marokko eens gesproken en hij zegt dat het geen probleem is om aan papieren te komen voor een goede prijs daarmee dat ik met een paar vraagtekens zit.
Papieren voor een 125 kan je makkelijk krijgen. Maar het onzichtbaar omkatten van een scooter is moeilijker dan een auto. Vanwege het kleine frame. In de grote steden wordt hier streng op gecontroleerd.
De straffen op dit soort dingen zijn heel erg hoog geworden vorig jaar.

Ik zou dat risico nooit nemen voor dat beetje geld.
Gewoon netjes invoeren en betalen. Dan rij je ook zonder hoofdpijn.

12-02-2012, 22:05