Bekijk volle/desktop versie : wat vinden jullie hiervan ?



Pagina's : [1] 2

12-02-2012, 21:06
salaam iedereen,

ik wil graag jullie advies/opmerking horen over het volgende :
ik heb sinds een week een navelpiercing maar twijfel of ik hem weg moet laten halen?
ook omdat ik waarschijnlijk ga verloven en niet weet wat hy ervan vindt en hem niet durf te vragen.
ben er aan de ene kant wel blij mee maar aan de andere kant weer niet.
daarom wil jullie advies horen vinden jullie het kunnen of niet ?
en wat zouden jullie doen ?

xx

12-02-2012, 21:13


Het is jouw navel, jouw vriend en jouw gevoel erbij. Waarom ga je hier zo een idiote vraag stellen? Of wil je interessant doen met die gare navelpiercing? Move your ass.

12-02-2012, 21:15

Citaat door Mvr.Z:
Het is jouw navel, jouw vriend en jouw gevoel erbij. Waarom ga je hier zo een idiote vraag stellen? Of wil je interessant doen met die gare navelpiercing? Move your ass.
ik vraag om advies ,wat jij in plaats zou doen en niet om commentaar !!

12-02-2012, 21:19

Citaat door amel_poupiya:
salaam iedereen,

ik wil graag jullie [COLOR="#FF0000"]advies/opmerking horen over het volgende[B][/COLOR] :[/B]ik heb sinds een week een navelpiercing maar twijfel of ik hem weg moet laten halen?
ook omdat ik waarschijnlijk ga verloven en niet weet wat hy ervan vindt en hem niet durf te vragen.
ben er aan de ene kant wel blij mee maar aan de andere kant weer niet.
daarom wil jullie advies horen vinden jullie het kunnen of niet ?
en wat zouden jullie doen ?

xx
Het zijn toch echt je eigen woorden

12-02-2012, 21:29


uhmmm, ja als je verloofde het niet goed vind zou ik hem weg halen... ik zou er uberhaupt niet eens een nemen maar ja ieder zijn ding

12-02-2012, 21:31

Citaat door Mievrouwtje:
uhmmm, ja als je verloofde het niet goed vind zou ik hem weg halen... ik zou er uberhaupt niet eens een nemen maar ja ieder zijn ding
wat is jouw reden om hem niet te nemen als ik vragen mag ?
dankje
xx

13-02-2012, 04:03

13-02-2012, 09:48
is het halal???

20-02-2012, 14:38

Citaat door karimaberberje:
is het halal???
ze zegge ze3ma van wel maar kgeloof er geen bal van

20-02-2012, 15:36

Citaat door karimaberberje:
is het halal???
Ik denk het niet hoor.

20-02-2012, 20:50

Citaat door loccomocro:
whahaha kapot lachen hahaha

20-02-2012, 21:47
Uit jou verhaal bergijp ik (correct me if I'm wrong) dat er iemand die je niet kent om jou hand moet komt vragen, hij is dus niet jouw vriend (als in relatie). Je vertelt namelijk dat je een week geleden de piercing heb gezet en nu je er spijt van hebt omdat je misschien gaat verloven?
Ik neem aan dat als je wel gaat verloven met ''jouw vriend'' hij dan van je piercing afweet? Of heb je dat gewoon om 1 of ander reden niet verteld?
Want ik vraag me dan waarom je een piercing laat zetten als je niet weten wat een ander ervan zal vinden? Daarnaast is trouwens jouw lichaam en je mag er mee doen wat je wil, tuurlijk als hij het niet leuk vind dan kan je kiezen het weg te halen of te laten zitten.

20-02-2012, 22:52



Citaat door loccomocro:


A picture says it all!

20-02-2012, 22:55
Ff antwoord op topicstarter, maak je niet druk om wat je toekomstige over je zal denken, maar om wat Allah je denkt.
Stel jezelf dus eerst de vraaf of het is toegestaan of niet? Ga op onderzoek en indien je gelovig bent, dan weet je ook wat je te doen staat..

Laten we ook allen samen opzoek gaan naar een bewijs dat het niet is toegestaan.

22-02-2012, 17:16

Citaat door Kendie:
Uit jou verhaal bergijp ik (correct me if I'm wrong) dat er iemand die je niet kent om jou hand moet komt vragen, hij is dus niet jouw vriend (als in relatie). Je vertelt namelijk dat je een week geleden de piercing heb gezet en nu je er spijt van hebt omdat je misschien gaat verloven?
Ik neem aan dat als je wel gaat verloven met ''jouw vriend'' hij dan van je piercing afweet? Of heb je dat gewoon om 1 of ander reden niet verteld?
Want ik vraag me dan waarom je een piercing laat zetten als je niet weten wat een ander ervan zal vinden? Daarnaast is trouwens jouw lichaam en je mag er mee doen wat je wil, tuurlijk als hij het niet leuk vind dan kan je kiezen het weg te halen of te laten zitten.
hy weet er niet van af snap je , ik weet niet waarom ik het niet verteld heb maarja , dankje voor je reactie

Pagina's : [1] 2