Bekijk volle/desktop versie : Infiltratie door extreemrechts



21-11-2004, 16:21
Het begint op te vallen. Er lopen hier mensen rond die een boodschap proberen te verkondigen, die allesbehalve door imams onderwezen wordt. Integendeel, ze komen hier met een boodschap die sinds jaar en dag door extreemrechtse infiltranten wordt gebruikt, om alle moslims in een slecht daglicht te kunnen stellen.

Je mag er donder op zeggen, dat ze nadien tegen hun kennissen, buren en familie zullen zeggen: kijk eens op die site daar van die Marokkanen! Hoe alle Marokkanen over ons denken? Let vooral eens op die en die en die nick. Et voila, weeral zoveel mensen overtuigd om op Wilders, LPF of VB te stemmen.

Toch is het vreemd dat die mensen door zovele moslims nauwelijks tegengesproken worden. Zien jullie dat dan niet? Het is natuurlijk wel eenvoudiger te zien dat mensen als mij (en vele anderen) kritiek geven, maar dat is dan in elk geval met open vizier. Wij zijn niet de gevaarlijke extremisten waarvoor we door jullie worden uitgescholden. Neen, het zijn de infiltrantjes die een anti-islamboodschap verkondigen die je in geen enkele normale moskee hoort.

Zijn jullie zich daar van bewust?

21-11-2004, 16:25


Dat gebeurt hier al sinds jaar en dag, niets vreemds en niets nieuws aan.

Tevens wil ik ook even zeggen dat menig nazi niet wordt tegengesproken door de Hollander.

21-11-2004, 16:28
Het zijn vooral de jongerer moslim's die zo extreem denken en doen, de oudere genaratie keurt hun gedrag volledig af.
mijn partner begin 30 van Morkkaanse afkomst weet soms niet wat ie leest hier en schaamt zich dan echt dat hij Marokkaan is !!!

21-11-2004, 16:30
ach jee, het paranoia geitenneuk-kompleks slaat weer krachtig toe; de 'vijand'zit overal, en maakt ons zwart!

21-11-2004, 16:35



Citaat door Badwoman:
mijn partner begin 30 van Morkkaanse afkomst weet soms niet wat ie leest hier en schaamt zich dan echt dat hij Marokkaan is !!!

als dat het enige is, waarvoor ie zich schaamt, zou ik hem zeggen, maak je niet zo druk! de wereld is een grote bol, en die rolt vanzelf wel verder, alle mensjes, die hem tegen willen houden,zogenaamd in "in naam van god', verpletterend!

zal ik hem eens echt laten schrikken?

Er gaan al geruchten, dat sommige moskeebestuurders, met een blik op hun tweedehands, verwaarloosde noodklaslokaaltjes, die als moskee dienen, elkaar hoopvol blikken toewerpen, bang voor hun eigen gedachten; als hier brand uitbreekt, zijn we MOOI uit de brand!

21-11-2004, 16:57

Citaat door matahari:
Dat gebeurt hier al sinds jaar en dag, niets vreemds en niets nieuws aan.

Tevens wil ik ook even zeggen dat menig nazi niet wordt tegengesproken door de Hollander.
Ja, dat klopt. Maar niet door mij en vele andere autochtonen. Neonazi's hebben nog altijd geen succesvolle partij, en zullen het nooit hebben. Alleen jammer dat ze ook welkom zijn in zogenaamd 'beschaafde' extreemrechtse partijen.

Ik, en vele andere linkse mensen, doen jullie hier het aanbod: werk met ons samen tegen dat extreemrechts gedoe. We doen het al van nature, en zouden sterker zijn als jullie ons zouden meehelpen. Als de moslims zich nu ook al keren tegen links, zoals ik hier in dit forum zowat overal kan lezen, dan staan jullie er echt alleen voor.

Neen, Allah zal je niet kunnen helpen! Dat doet hij ook niet met zijn Iraakse of Palestijse zonen en dochters. Maak jullie keuze, zou ik zeggen.

21-11-2004, 18:40

Citaat door newix:
Ja, dat klopt. Maar niet door mij en vele andere autochtonen. Neonazi's hebben nog altijd geen succesvolle partij, en zullen het nooit hebben. Alleen jammer dat ze ook welkom zijn in zogenaamd 'beschaafde' extreemrechtse partijen.

Ik, en vele andere linkse mensen, doen jullie hier het aanbod: werk met ons samen tegen dat extreemrechts gedoe. We doen het al van nature, en zouden sterker zijn als jullie ons zouden meehelpen. Als de moslims zich nu ook al keren tegen links, zoals ik hier in dit forum zowat overal kan lezen, dan staan jullie er echt alleen voor.

Neen, Allah zal je niet kunnen helpen! Dat doet hij ook niet met zijn Iraakse of Palestijse zonen en dochters. Maak jullie keuze, zou ik zeggen.
Wie zegt er U dat Allah hen niet helpt.Wees eerlijk moest het aan de Amerikanen,Joden en Russen liggen zouden die al heel lang geleden deze moslimlanden met atoombommen bombarderen.Zeg niet dat het niet waar is want je blanke broeders de Amerikanen hebben al bewezn dat zij onmenselijk zijn (Atoombommen in Vietnam).Wij moslims vergeten niks alles word opgeschreven .En tussen haakjes GOD heeft geen zonen ,Jezus is dus geen zoon maar profeet van god.En geef toe moest God voor alles zorgen zou het nogal saai worden op aarde.Twijfel er niet aan Newix God helpt wel degenlijk,
een van zijn vele hulp aan de moslim is dat hij de gevaarlijke blanken onder jullie
kinderloos maakt,dit kan je toch niet betwisten hey newix ,dit is weer een wetenschappelijke feit hey.Allee als laatst voeg ik eraan toe dat jij niet ziet wat
GOD voor ons MOSLIMS zichtbaar maakt .Ik herhaal kinderloosheid is wel degenlijk een heel groot hulpmiddel.Ook belankrijk de MOSLIMS zijn mensenkleurenblind,het is dus niet van blank tegen de rest maar van goed tegen kwaad.

21-11-2004, 18:45

Citaat door RECHTUIT:
Wie zegt er U dat Allah hen niet helpt.Wees eerlijk moest het aan de Amerikanen,Joden en Russen liggen zouden die al heel lang geleden deze moslimlanden met atoombommen bombarderen.
Op welke planeet leef jij ? Het ligt aan de amerikanen en toch is er geen atoombom gebruikt hoor...
Citaat:

Zeg niet dat het niet waar is want je blanke broeders de Amerikanen hebben al bewezn dat zij onmenselijk zijn (Atoombommen in Vietnam).
hahahaha...welke duim zuig jij uit ? Kun je dat nog met een bron onderbouwen of loop je gewoon maar wat te hitsen ?

Citaat:


Wij moslims vergeten niks alles word opgeschreven.En tussen haakjes GOD heeft geen zonen ,Jezus is dus geen zoon maar profeet van god.En geef toe moest God voor alles zorgen zou het nogal saai worden op aarde.Twijfel er niet aan Newix God helpt wel degenlijk,
Tenzij God niet bestaat natuurlijk...en daat lijkt het wel op, zou je niet zeggen ?
Citaat:

een van zijn vele hulp aan de moslim is dat hij de gevaarlijke blanken onder jullie
kinderloos maakt,dit kan je toch niet betwisten hey newix ,dit is weer een wetenschappelijke feit hey.Allee als laatst voeg ik eraan toe dat jij niet ziet wat
GOD voor ons MOSLIMS zichtbaar maakt .Ik herhaal kinderloosheid is wel degenlijk een heel groot hulpmiddel.Ook belankrijk de MOSLIMS zijn mensenkleurenblind,het is dus niet van blank tegen de rest maar van goed tegen kwaad.
De gemiddelde moslim ziet inderdaad sexuele productiviteit als een groot talent...

21-11-2004, 19:00

Citaat door RECHTUIT:
Wie zegt er U dat Allah hen niet helpt.Wees eerlijk moest het aan de Amerikanen,Joden en Russen liggen zouden die al heel lang geleden deze moslimlanden met atoombommen bombarderen.Zeg niet dat het niet waar is want je blanke broeders de Amerikanen hebben al bewezn dat zij onmenselijk zijn (Atoombommen in Vietnam).Wij moslims vergeten niks alles word opgeschreven .En tussen haakjes GOD heeft geen zonen ,Jezus is dus geen zoon maar profeet van god.En geef toe moest God voor alles zorgen zou het nogal saai worden op aarde.Twijfel er niet aan Newix God helpt wel degenlijk,
een van zijn vele hulp aan de moslim is dat hij de gevaarlijke blanken onder jullie
kinderloos maakt,dit kan je toch niet betwisten hey newix ,dit is weer een wetenschappelijke feit hey.Allee als laatst voeg ik eraan toe dat jij niet ziet wat
GOD voor ons MOSLIMS zichtbaar maakt .Ik herhaal kinderloosheid is wel degenlijk een heel groot hulpmiddel.Ook belankrijk de MOSLIMS zijn mensenkleurenblind,het is dus niet van blank tegen de rest maar van goed tegen kwaad.
Ik ga stoppen om met jou over wetenschap te praten. We denken er anders over. Jij beschouwt alles wat jij denkt of op Al Jazira op TV komt als wetenschap. Dat is minstens zeer eenzijdig. Net zoals extreemrechts in hetzelfde bedje ziek is. Met zulk soort mensen zijn geen normale gesprekken mogelijk.

Dat ondertussen zowat de halve wereld inderdaad ligt te wachten om eens een echte moslimoorlog te beginnen, dat is waar. Dat zie ik ook wel. Enkel in Europa zit nog genoeg gezond verstand om een beetje tegengewicht te bieden. Tenminste bij de politici.

Een steeds groeiend deel van de West-Europese bevolking wil zijn problemen met de probleemminderheden aanpakken. De meeste mensen kiezen voor zichzelf als het er op aankomt, niet voor heilige principes. Ik heb lang niet zoveel vertrouwen in de doorsnee mens hier bij ons, als jij dat wel lijkt te hebben.

Misschien heb ik het wel bij het rechte eind. Ik volg tenslotte het nieuws van zowat alle europese landen op zenders van verschillende landen. En, ik behoor zelf tot de autochtone meerderheid. Ik hoor wat er op straat, op het werk, in de winkels en wijkhuizen wordt verteld. Jij blijkbaar niet. Dat is nu eens mijn wetenschap: feiten!

21-11-2004, 19:17
MediaNewix ,
Het is niet omdat iemand de MO-SLIMS de oorlog verklaard dat hij die gaat winnen ook.
MediaNewix ,ik steek niet onder stoelen en tafels dat ik heel fier ben op mijn MO-SLIM broeders ,omdat wij nog nooit iemand hebben aangevallen (God verbied dat) aanvallen
laten wij over aan de ongelovige blanke ,wij als moslims hebben enkel het recht op tegenaanval ,dus enkel het recht op verdediging.Ik hoop dat jij de moslims het recht op
verdedigen gunt.1,5mijard Moslims ter informatie .

21-11-2004, 19:21

Citaat door newix:
Het begint op te vallen. Er lopen hier mensen rond die een boodschap proberen te verkondigen, die allesbehalve door imams onderwezen wordt. Integendeel, ze komen hier met een boodschap die sinds jaar en dag door extreemrechtse infiltranten wordt gebruikt, om alle moslims in een slecht daglicht te kunnen stellen.

Je mag er donder op zeggen, dat ze nadien tegen hun kennissen, buren en familie zullen zeggen: kijk eens op die site daar van die Marokkanen! Hoe alle Marokkanen over ons denken? Let vooral eens op die en die en die nick. Et voila, weeral zoveel mensen overtuigd om op Wilders, LPF of VB te stemmen.

Toch is het vreemd dat die mensen door zovele moslims nauwelijks tegengesproken worden. Zien jullie dat dan niet? Het is natuurlijk wel eenvoudiger te zien dat mensen als mij (en vele anderen) kritiek geven, maar dat is dan in elk geval met open vizier. Wij zijn niet de gevaarlijke extremisten waarvoor we door jullie worden uitgescholden. Neen, het zijn de infiltrantjes die een anti-islamboodschap verkondigen die je in geen enkele normale moskee hoort.

Zijn jullie zich daar van bewust?
Khad er idd wel stiekem aan zitten denken moet ik zeggen, helemaal sinds Marokko.nl herhaaldelijk in de spotlight is gekomen via het nieuws (Editie.nl, Rifo-kwestie) etc.

21-11-2004, 19:24

Citaat door RECHTUIT:
MediaNewix ,
Het is niet omdat iemand de MO-SLIMS de oorlog verklaard dat hij die gaat winnen ook.
MediaNewix ,ik steek niet onder stoelen en tafels dat ik heel fier ben op mijn MO-SLIM broeders ,omdat wij nog nooit iemand hebben aangevallen (God verbied dat) aanvallen
laten wij over aan de ongelovige blanke ,wij als moslims hebben enkel het recht op tegenaanval ,dus enkel het recht op verdediging.Ik hoop dat jij de moslims het recht op
verdedigen gunt.1,5mijard Moslims ter informatie .
Deze thread gaat niet over de wereldpolitiek. Maar over dit eigenste forum. Als je er een wereldoorlog wenst van te maken (zoals het lijkt), dan gelden er andere cijfers. En ik zie niet goed in hoe je het van de ganse wereld zou kunnen halen, als jullie een minuscuul landje als Israël nog niet de baas kunnen. Beetje bescheiden blijven, aub.

Maar nogmaals, daar gaat het hier niet over. Ik gaf hier een waarschuwing. Eens te meer woorden in de wind. 'k Denk dat ik deze avond maar eens iets anders zal doen dan te proberen om met goedmenende moslims in contact te komen.

Prettige avond nog!