Bekijk volle/desktop versie : Hij/zij wil je vriendschap terug. Tweede kans?



Pagina's : [1] 2 3

12-02-2012, 17:53
Iemand waar je jarenlang bevriend mee bent geweest heeft je iets vreselijks geflikt. Diegene heeft erg veel spijt en doet er alles aan om het goed te maken. Zou jij haar/hem een tweede kans geven?


Denk bijvoorbeeld aan belangrijke/vertrouwelijk zaken naar buiten gebracht terwijl dat strikt geheim was. Of iets anders.


Diegene een tweede kans geven of niet naar omkijken?

12-02-2012, 17:56


Het kan toch nooit weer worden zoals het eerst was.

12-02-2012, 17:56
iedereen verdient een tweede kans!

12-02-2012, 18:01

Citaat door Onbereikbaar__:
iedereen verdient een tweede kans!
Geloof mij als ik je zeg dat niet iedereen die verdiend.

12-02-2012, 18:02


Nee, die mensen zijn niet te vertrouwen en fkkng sneaky

12-02-2012, 18:02

Citaat door 1315:
Het kan toch nooit weer worden zoals het eerst was.
Dat is zeker zo ja. Hoe kan je diegene weer opnieuw gaan vertrouwen? Hoe kan je, je op je gemak bij diegene voelen? Sowieso zal je ook anders tegenover diegene zijn.

12-02-2012, 18:02
Het is mij helaas wel overkomen vergeven heb ik gedaan vergeten zal ik nooit

12-02-2012, 18:02

Citaat door Bloosje:
Geloof mij als ik je zeg dat niet iedereen die verdiend.
Náh! Zelfs je vijand verdient een kans, om zichzelf te verbeteren. Wees gewoon vergevensgezind.

12-02-2012, 18:05

Citaat door Bloosje:
Dat is zeker zo ja. Hoe kan je diegene weer opnieuw gaan vertrouwen? Hoe kan je, je op je gemak bij diegene voelen? Sowieso zal je ook anders tegenover diegene zijn.
Ik zou het diegene wel vergeven, maar ook vergeten. Zulke mensen wil ik niet om mij heen hebben.
Maar ik zou geen vrienden meer willen zijn, want als vriend hoor je discreet te zijn en wanneer er gevraagd wordt je mond te houden moet je dat dus ook doen.

12-02-2012, 18:08
Ik zei toen stoer " neeee hell no" maar toen het mij werd geflikt en na hele lange tijd haar niet te hebben gesproken. Heb ik het haar vergeven. Maar het is niet meer zoals toen. Ze is nu gwn een dood normaal meisje voor mij. Als ik haar tegen kom hallo hoi alles goed doei. Verder niks.

12-02-2012, 18:10

Citaat door 1315:
Ik zou het diegene wel vergeven, maar ook vergeten. Zulke mensen wil ik niet om mij heen hebben.
Maar ik zou geen vrienden meer willen zijn, want als vriend hoor je discreet te zijn en wanneer er gevraagd wordt je mond te houden moet je dat dus ook doen.
Vergeven dat sowieso, vergeten niet. En inderdaad diegene om je heen hebben wil ik ook niet.

12-02-2012, 18:10

Citaat door Bloosje:
Iemand waar je jarenlang bevriend mee bent geweest heeft je iets vreselijks geflikt. Diegene heeft erg veel spijt en doet er alles aan om het goed te maken. Zou jij haar/hem een tweede kans geven?


Denk bijvoorbeeld aan belangrijke/vertrouwelijk zaken naar buiten gebracht terwijl dat strikt geheim was. Of iets anders.


Diegene een tweede kans geven of niet naar omkijken?
Ik heb het niet gedaan, wel vergeven maar zeker niet vergeten!

12-02-2012, 18:11



Citaat door Onbereikbaar__:
Náh! Zelfs je vijand verdient een kans, om zichzelf te verbeteren. Wees gewoon vergevensgezind.
Vergeven doe ik altijd. Maar een tweede kans, nee. Ik denk dat jij nog nooit zoiets hebt meegemaakt want dan zou je anders praten.

12-02-2012, 18:13
Ik vergeef iedereen maar ik vergeet niks. Het zal nooit hetzelfde zijn.

12-02-2012, 18:13

Citaat door ra_bo:
Ik heb het niet gedaan, wel vergeven maar zeker niet vergeten!
Ja zo ben ik ook. Vergeven doe ik zo, vergeten? Never!

Pagina's : [1] 2 3