Bekijk volle/desktop versie : geliwni ne bki ma 3andi zhar



Pagina's : [1] 2

11-02-2012, 22:45
[ Bekani a le gott bekani.. Geliwni ne bki ma 3andi zharr ].

11-02-2012, 23:06


Wees niet bedroefd, deze wereld is het Nieeeeeeeeeeeet waard!

Al Qarnii!

11-02-2012, 23:13
Tranen voor wat?

11-02-2012, 23:14
Ik heb me zoooooooooooo lang stil gehouden! Zoooooooo lang ik kan niet meer..

11-02-2012, 23:15


veeg die tranen en wees een vrouw met ballen, misschien denk je dat jij in de shit zit, maar het kan altijd erger. bid tot Allah en alles komt goed inshaAllah

11-02-2012, 23:16
Treur niet als je een fatale pijl ontvangt van iemand die het meeste nabij was, want je zult iemand vinden die de pijl eruit trekt, de wond verzorgt en die je leven met een glimlach terug geeft.

Al Qarniiiiiiiiiii

11-02-2012, 23:21

Citaat door Temsaman_giirl:
Treur niet als je een fatale pijl ontvangt van iemand die het meeste nabij was, want je zult iemand vinden die de pijl eruit trekt, de wond verzorgt en die je leven met een glimlach terug geeft.

Al Qarniiiiiiiiiii
Mooie woorden..

11-02-2012, 23:22

Citaat door Fasionable.:
Mooie woorden..
Jhàà

11-02-2012, 23:28

Citaat door LaiiLaa_:
Ik heb me zoooooooooooo lang stil gehouden! Zoooooooo lang ik kan niet meer..
Melkie?

11-02-2012, 23:29

Citaat door DUCK_:
7ta ana ma3andi zhar, walakine huilen is voor mietjes. Dry your eyes oeghtie.
ik haat als mannen dat zeggen!!

iedereen moet zn hart kunnen luchten, maar ik bedoel niet als er bijvoorbeeld een vlieg dood is, dat ie dan gelijk begint te janken

je weet wel

11-02-2012, 23:29
Waarlijk, in het gedenken van Allaah vinden de harten rust ( surah ar ra'd )

Treur niet om het leven, dit is slechts tijdelijk, werk voor het Hiernamaals, wat eeuwig is!

Er is niets dat een moslim treft, geen moeheid of ziekte, noch een bezorgdheid, droevigheid of depressie, of niets dat hem deert, zelfs wanneer hy geprikt word door een doorn, of Allah verwyderd hier zonden mee!

11-02-2012, 23:31
Temsamane die ken ik inderdaad.. Maar toch je kan niet altijd even sterk zijn toch? Ik wil gewoon huilen.. Huilen van al de pijn die ik voel.. Ik zie alles en iedereen om me heen mij pijn doen. Ik wil gewoon janken en alles vergeten

11-02-2012, 23:33



Citaat door LaiiLaa_:
Temsamane die ken ik inderdaad.. Maar toch je kan niet altijd even sterk zijn toch? Ik wil gewoon huilen.. Huilen van al de pijn die ik voel.. Ik zie alles en iedereen om me heen mij pijn doen. Ik wil gewoon janken en alles vergeten
Lieve schat, alles is een beproeving. Geduld is de sleutel tot overwinning..
Na regen komt zonneschijn!
Luister Qoraan, bid 2 raka'aat en je zal veel rustiger zijn!

11-02-2012, 23:34

Citaat door LaiiLaa_:
Temsamane die ken ik inderdaad.. Maar toch je kan niet altijd even sterk zijn toch? Ik wil gewoon huilen.. Huilen van al de pijn die ik voel.. Ik zie alles en iedereen om me heen mij pijn doen. Ik wil gewoon janken en alles vergeten
ewa neem afstand van ze, wie jou pijn doet ba3ed menhoum!!

wees sterk, je kan t wel, je zult verbaasd zijn

11-02-2012, 23:34
Duck: we zijn mensen en hebben gevoelens.. Ik kan het gewoon niet ophouden daar ben ik te zwak voor. Ik heb zeker 2 jaar niet echt echt gehuild! Alles opgekropt allesss!

Sereen: ik wil huilen om van alles.. Om iedereen die me pijn doet.. Om de zwakte van mezelf.. De teleurstelling die ik tegenover mezelf heb! Allesss gewoon alles!

Pagina's : [1] 2