Bekijk volle/desktop versie : illusie of...



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6

24-03-2002, 01:39
MJ = micheal jackson , toch ??

24-03-2002, 01:57


Remii...ook jij bent welkom...

Neen, brother...Micheal Jackson heeft geen respect voor zichzelf en Allah...laat staan voor andere mensen...
Zelfverminking is onmenselijk en haraam...je weet wel...pl.chirurgie...

Mij vergelijken met hem...wat heb je vanavond gesnoven rimii...



groeten,

Justice.

24-03-2002, 03:02
Brown Eyes...you welcom...

Inderdaad...jij denkt juist als mij...jij met je bruine glinsterende ogen...
Hoe zou dat kunnen komen...ff denken...ik , ik denk dat het iets met onze Avatars te maken heeft...ze zijn allebei rechtsdraaiend, en met ongeveer de zelfde snelheid...zelfs symbolisch zijn er raakpunten...
Brown Eyes...dit is toch niet bewust gedaan...of toch ;-) grapje...


Het beste,en tot later...ik ga even wat slaap inhalen...een goede nachtrust


Justice.

24-03-2002, 04:15
Hier nog eentje.


24-03-2002, 04:16


Nog eentje


24-03-2002, 11:17
Goedemorgen...Allemaal

Estée...thanks...wat mooi, prachtig...ik krijg maar niet genoeg van al deze prachtige beelden van jullie allemaal...maar o zo verwarrend voor onze processor (hersenen)...

Leila...op jou kan ik rekenen...da's een feit...maar MJ is niet gauw tevreden...ik wil van jou een korte samenvatting...van alleen de belangrijkste delen...van de lens tot de hersenen...zodat we het gemakkelijk kunnen onthouden...tenminste semi lange-termijngeheugen...
Dan hebben we... een klein idee van de werking van onze gezichtvermogen...dus het moet niet lang zijn...eerder hoe korter hoe beter...
Ik laat deze taak aan jou over...omdat ik jou vertrouw...dat heb je heus wel verdiend hoor...
Ook omdat de informatie zeer correct moet zijn...
Leila...kun je deze verantwoordelijkheid aan?...ik denk van wel...sister...
tijd heb je voeldoende...succes...internet kijkt mee

Wat mij hier opvalt...is dat er weinig jongens/mannen reageren...jullie kunnen/mogen ook meedoen/meedenken hoor...komaan,zid zid

Plaatjes nog altijd welkom...


groeten,

Justice.

24-03-2002, 17:14
Kijk naar het zwarte punt in het midden en beweeg met je hoofd naar achter en naar voor.


24-03-2002, 17:18
Magisch venster.


24-03-2002, 17:24
Raar!!

Daarstraks waren ze er nog. Even de moderator vragen.

24-03-2002, 18:23
Dag Allemaal...

@ssia...je entree is geslaagd...welcome sister...hoeveel zwarte bolletjes?...ik zie tegelijk zwart en wit...i donno...ik denk dat mijn oogspieren het begeven hebben...na zoveel plaatjes...mooi...


Brown Eyes...zeker...ben het met je eens sister...en als ik bij zeg, dat ik ook bruine ogen heb...ok...we zwijgen erover...deal...
ook een mooi plaatje...


100%...ik zal mijn best doen...dat is inderdaad een grappige plaatje ;-)



Estée...kijk naar het zwarte punt in het midden en beweeg met je hoofd naar achter en naar voor...ik knik ja en ik krijg neen..geen plaatje...
en @ssia ook niet...nog eens proberen...thanks...

groeten,

Justice.

24-03-2002, 18:49
Mohamed Justice en @ssia,

zijn ze nu te zien, die plaatjes??
Ik weet het zelf niet meer, de ene keer staan ze erop, de andere keer weer niet....raar maar waar.

24-03-2002, 18:54
Haha, dit wordt inderdaad very strange...ik kan ze dus nu wel zien...ik hoop jullie ook...ooit.

Mohamed Justice,
ik heb ook bruine ogen...maar ik denk dat 90 % van de Marokkanen bruine ogen heeft. Dus 't zal moeilijk worden niet?

24-03-2002, 19:21


Echt magisch hoor, al die kruisjes, haha.

Esteetje heb jij het eerst opgeslagen in mijn documenten?

dan kan je het hier niet plaatsen, alleen jij kan het zien, omdat het vanuit jou pc komt!

24-03-2002, 19:26
Sabrinat,
't lukt blijkbaar niet. Nu zie ik de plaatjes ook niet meer...hihi...raar.

Ik heb ze rechtstreeks uit het internet gekopieerd naar m'n berichtje, dus ze staan niet op m'n documenten.

Straks nog eens proberen of het lukt.

24-03-2002, 20:19
Estée...je hebt gelijk wat de bruine ogen betreft...maar is toch een mooi kleur dat fijn bruin...of niet...ok, genoeg...

Hoe zit het met de plaatjes...ik denk dat de locomotief gestokt is...

of heeft de paranoïa ons in haar greep... door het gevolg van een overdosis illusie...

Komaan girls...don't stop...
Brown Eyes, Estée, nadia, @ssia,100%?,remii boy,a SunnyFriend boy...laat plaatjes binnenstromen aub...


groeten,


Justice.

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6