Bekijk volle/desktop versie : Kruidvat ....Turnhoutsebaan...............



11-02-2012, 18:54
wie o wie heeft een geheugenkaart gevonden in de kruidvat?

ik had er foto's besteld vanuit dat apparaat en ben mijn geheugenkaart erin vergeten.
nadat ik erachter was gekomen ben ik teruggegaan maar was al te laat, ik snap niet waarom mensen dingen pakken dat niet van hen is

11-02-2012, 20:40


tja ze hebben het gevonden he, dan is het hun rizq geworden. zoals velen hier van mening zijn helaas.

11-02-2012, 20:41
miss heeft iem van het personeel dat gepakt..Ik zou eens bij de verantwoordelijke gaan horen.

11-02-2012, 20:45
ik heb het een medewerkster gevraagd en die had niks gezien, haar collega's ook niet, heb mijn telefoonnummer achtergelaten voor het geval iemand m vind of zo.

ik vind het echt knap voor degene die m gepakt heeft, je kan m echt bijna niet ziet in die apparaat.
er stonden zoveel foto;s van mijn bruiloft, vakantie familiefoto's alles weg!

11-02-2012, 20:50


Tjah dan kan je niet veel doen..
Er hangen camera's in kruidvat, maar ik weet niet of die mensen
van het kruidvat even gaan checken in de cameras wie precies jouw geheugenkaart
heeft meegenomen, tenzij je iem daar persoonlijk kent en daar werkt..

11-02-2012, 20:54

Citaat door -lola-:
Tjah dan kan je niet veel doen..
Er hangen camera's in kruidvat, maar ik weet niet of die mensen
van het kruidvat even gaan checken in de cameras wie precies jouw geheugenkaart
heeft meegenomen, tenzij je iem daar persoonlijk kent en daar werkt..
precies daar zeg je wat met die camera's, maar ik denk echt niet dat ze die zullen gebruiken voor mijn geheugenkaart,helaas ken ik daar niemand.

11-02-2012, 20:57

Citaat door lalalina:
precies daar zeg je wat met die camera's, maar ik denk echt niet dat ze die zullen gebruiken voor mijn geheugenkaart,helaas ken ik daar niemand.
Anders moet je teruggaan en vragen of ze al iets hebben gevonden.
Want misschien heeft iem van het personeel dat 'gestolen'. Als ze dat zien via de cameras dan zullen er gevolgen zijn voor die persoon... Dus misschien aandringen bij de veranwtoordelijke dat ze die camera kan nakijken. Een nee heb je en een ja kan je krijgen.

11-02-2012, 21:00
dat zou echt vies zijn als een mdw die steelt, ik ga dan maandag langs om te vragen