Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse meisjes zijn echt .... !!!



Pagina's : [1] 2

10-02-2012, 19:13
ik weet het niet, ken ze niet

wat ik wel weet is dat meisjes geboren zijn om liefde , meisjes houden van een sterke stoere man die soft is tegenover zijn vrouwtje

zo voelen vrouwen zich beter wanneer ze het gevoel hebben dat ze hun man onder controle hebben.

klopt dit?

Dr. phill zegt , eerste stap tot goeie relatie/huwelijk is communicatie en vrouwen zijn zo slecht in communiceren terwijl mannen straight to the point zijn

nee = nee
ja = misschien
misschien = nee dacht het niet
okay = ja maar ik wil je eerst bestuderen en dan trek ik mijn conclusie

like WTF?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn ervaring = met vrouwen versieren dus , gewoon leuk zijn en leuk doen , en niet dingen verwachten bij een meisje maar het naar je toe laten komen , bijvoorbeeld fftjes met haar een gezellig tijd houden en dan fftjes niks van je laten merken en kijken of ze je mist , als ze jou mist voila je hebt haar te pakken , dit is gewoon een voorbeeld , je kan op meerdere manieren een meisje versieren en sommige zijn gewoon makkelijk en vreemd , maar ja het is jou keus als je met zulke gaat

maar het kan ook eindigen als vriendschap, maar maakt niet uit want ze heeft vast wel vriendinnen haha!
plus meisjes bestuderen je altijd , omdat ze je willen begrijpen en kijken wat voor type jij bent, als jij gewoon jezelf blijft , dan is het moeilijk voor hun om jou te vergelijken met andere jongens !

zo ben je mysterieus , daar houden vrouwen ECHTE VROUWEN , (dus niet kleine meisjes) , van !

10-02-2012, 19:18


Echte dames houden standvast. en laten de man. de jager zijn

10-02-2012, 19:24
Denk je niet dat de vrouw(en) waar jij het over hebt, dat als zij jou missen, omdat jij na een tijdje niks van je laat horen, dat zij dat niet bij vele andere mannen hetzelfde doen en weten die vrouwen niet dat een jongen die haar zo behandeld, talloze anderen vrouwen op die manier kan behandelen?

Wees jezelf met je unieke karakter en wees niet hetgene wat anderen willen, dat jij bent en voor elke ziel heeft allah soebhanah zijn wederhelft geschapen

10-02-2012, 19:34
Jij bent echt vreemd man

10-02-2012, 20:26



Citaat door Meknessiia:
Jij bent echt vreemd man
waarom ben ik vreemd?

10-02-2012, 20:53
Hoe jong ben jij serieus? Je avatar

10-02-2012, 21:14
Weet je zekr dat het Dr. phil was die dat zei? da ben ik nie gewend van m. Vind het juist hatelijk als mensen allerlei omwegen gaan nemen om zogenaamd iets te zeggen, daar kan ik niet zo goed tegen, heb ook liever iemand die straight to the point is.

10-02-2012, 21:17

Citaat door Al-Maroc:
Toen was ik gestopt met lezen
Hoezo dat? Je had echt verder moeten lezen ....

11-02-2012, 01:08

Citaat door anoniempje2018:
Hoe jong ben jij serieus? Je avatar
ik ben 12 -.-'

11-02-2012, 01:13


Niks laten zodat ze mij missen!

Hilarisch

Da moet je bij mij niet flikken.. Dat spelletje zal je niet winnen van mij..
Niks laten weten is opdonderen..

11-02-2012, 01:14

Citaat door Momo_F:
Hoi!!!
heey! alles goed?


Citaat door zina_princes:


Niks laten zodat ze mij missen!

Hilarisch

Da moet je bij mij niet flikken.. Dat spelletje zal je niet winnen van mij..
Niks laten weten is opdonderen..
met niks laten weten bedoel ik voor een dagje of 2 , niet een hele maand

11-02-2012, 01:19

Citaat door Mr-A.Game:
heey! alles goed?



met niks laten weten bedoel ik voor een dagje of 2 , niet een hele maand
Ja, Alhamdoullilah. Alles goed met jou?

11-02-2012, 01:29



Citaat door Momo_F:
Ja, Alhamdoullilah. Alles goed met jou?
jawel , gaat goed alhamdoelilah , alleen het kan beter !!!

11-02-2012, 01:31
Haha dat van op mystrieuse mannen vallen is waar..
Al ben ik totaal niet bezig met jongens en hun bestuderen..
Maar ik weet van mezelf dat ik niet met een van die saaie domme standaard boys
zal eindigen..
Tenmiste dat vul ik voor mezelf in wat voor mij is geschreven weet ik nog niet Allaho3alam

11-02-2012, 01:37

Citaat door Leukssteleukerd:
Haha dat van op mystrieuse mannen vallen is waar..
Al ben ik totaal niet bezig met jongens en hun bestuderen..
Maar ik weet van mezelf dat ik niet met een van die saaie domme standaard boys
zal eindigen..
Tenmiste dat vul ik voor mezelf in wat voor mij is geschreven weet ik nog niet Allaho3alam
dat is mijn eigen ervaring dus ja ik vind dat ook kloppen dat mysterieusheid...

ik zal denk ik met niemand eindigen aangezien ik dingen heb meegemaakt waarvan ik denk, nee niet voor mij bedoeld

Pagina's : [1] 2