Bekijk volle/desktop versie : De persoon die je vertrouwde...



Pagina's : [1] 2

10-02-2012, 16:21
[ Jaren mee hebt door gebracht, heeft jou keihard voorgelogen. Zelf heeft hij/zij geen bekentenis afgelegd wat betreft deze leugen via via ben je achter de leugen gekomen.

Hoe handel je in deze... Confronteer je de persoon in kwestie hiermee of zet je hem/haar regelrecht op negeermodus. ]

Shooot!!

10-02-2012, 16:27


ik zou denk ik negeren en als diegene zou vragen van wat is er of waarom doe je zo
zou ik zeggen ach ga iemand anders voor de gek houden en misschien los barsten ofzo?

10-02-2012, 16:34

Citaat door AlldayAllnight:
[ Jaren mee hebt door gebracht, heeft jou keihard voorgelogen. Zelf heeft hij/zij geen bekentenis afgelegd wat betreft deze leugen via via ben je achter de leugen gekomen.

Hoe handel je in deze... Confronteer je de persoon in kwestie hiermee of zet je hem/haar regelrecht op negeermodus. ]

Shooot!!


Ligt eraan wat de leugen is

10-02-2012, 16:57
Als het een erge leugen blijkt te zijn dan zou ik diegene gewoon negeren.
Hoef dan geen uitleg. Ik haat leugens!

10-02-2012, 17:03



Citaat door melkmetkoekjes:
ik zou denk ik negeren en als diegene zou vragen van wat is er of waarom doe je zo
zou ik zeggen ach ga iemand anders voor de gek houden en misschien los barsten ofzo?


Uhm, lijkt me lastig om 't te "negeren". Je zou denken de persoon is het niet waard dus dan negeren maar is het dan niet zo dat jij er mee blijft zitten...

10-02-2012, 17:06

Citaat door ra_bo:
Ligt eraan wat de leugen is


Een leugen is een leugen. Het feit dat iemand je belazerd heeft is reden zat om op een bepaalde manier te handelen maar lastig is op welke manier.

10-02-2012, 17:07

Citaat door MissingYoou:
Als het een erge leugen blijkt te zijn dan zou ik diegene gewoon negeren.
Hoef dan geen uitleg. Ik haat leugens!


Huh, maar een leugen is toch een leugen. Als iemand tegen me liegt dan ga ik niet kijken naar de ernst van de leugen het feit dat deze persoon recht in mijn gezicht heeft gelogen is dan voldoende om op een bepaalde manier te handelen.

10-02-2012, 17:18
meteen uit mijn leven zetten.

10-02-2012, 17:50

Citaat door AlldayAllnight:
Huh, maar een leugen is toch een leugen. Als iemand tegen me liegt dan ga ik niet kijken naar de ernst van de leugen het feit dat deze persoon recht in mijn gezicht heeft gelogen is dan voldoende om op een bepaalde manier te handelen.
Ik vind persoonlijk dat je overdrijft. Als iemand tegen me liegt dan kijk ik eerst naar de ernst van de leugen.
Stel iemand liegt om eigen bestwil dat vind ik wel erg, maar persoonlijk minder erg dan iets ernstigs verzinnen over een persoon en de leugen verspreiden. Begrijp je wat ik bedoel?

10-02-2012, 18:16

Citaat door AlldayAllnight:
Een leugen is een leugen. Het feit dat iemand je belazerd heeft is reden zat om op een bepaalde manier te handelen maar lastig is op welke manier.


Nou nee hoor elke leugen heeft een verklaring en de 1 is anders als de andere

10-02-2012, 18:19

Citaat door MissingYoou:
Ik vind persoonlijk dat je overdrijft. Als iemand tegen me liegt dan kijk ik eerst naar de ernst van de leugen.
Stel iemand liegt om eigen bestwil dat vind ik wel erg, maar persoonlijk minder erg dan iets ernstigs verzinnen over een persoon en de leugen verspreiden. Begrijp je wat ik bedoel?


Nee begrijp je niet maar dat is wellicht omdat ik 't liegen ook niet begrijp.

10-02-2012, 18:20

Citaat door ra_bo:
Nou nee hoor elke leugen heeft een verklaring en de 1 is anders als de andere


Liegen is liegen punt. Je houdt bewust iets achter wat een persoon kan kwetsen als hij er achter komt.

10-02-2012, 18:23



Citaat door AlldayAllnight:
Liegen is liegen punt. Je houdt bewust iets achter wat een persoon kan kwetsen als hij er achter komt.


Kom op iedereen liegt wel eens! En soms lieg je omdat je dat wilt voorkomen, de leugen doet er bij mij wel toe

10-02-2012, 18:27
niemand is te vertrouwen ook jij niet

10-02-2012, 18:27

Citaat door ra_bo:
Kom op iedereen liegt wel eens! En soms lieg je omdat je dat wilt voorkomen, de leugen doet er bij mij wel toe



Ongetwijfeld maar zegt niet dat het correct is. Door een leugen zaken "voorkomen", in mijn ogen maakt een leugen alles alleen maar kapot. Prima, dat kan .

Pagina's : [1] 2