Bekijk volle/desktop versie : Gadverdamme...... Wat kunnen marokkaanse vrouwen



09-02-2012, 22:17
elkaar ontmoedigen zeg.
ze zijn TE seriues, en zien overal in alles een probleem.

ze mogen wel wat meer overnemen van de hollanders wat mij betreft. Die zijn be3da lekker nuchter.

ik zie gelukkig ook genoeg lieve en leuke vrouwen die wel normaal kunnen doen, en niet alles letterlijk opvatten wat iemand kan zeggen uit frustatie...

sjee...zie dat zooo vaak gebeuren hier, maar er is een topic gaande van ''moedervan 5'' waarin mensen zwaaaaaar overdrijven omdat ze ooit een topic had geopend en waarschijnelijk op een moment dat ze geirriteerd was!!

09-02-2012, 22:21


Mevrouwtje ik weet neit wat jou dwars zit.dit is ten eerste een openbare forum,iedereen reageert hier op elkaar.
als iemand een topic opent dan krijg je daar zowel positieve als negatieve reacites op.
als je geen negatieve dingen wilt horen meot je geen topic openen.

09-02-2012, 22:25
oke, maar hoe erg is het dat marokkaanse vrouwen veel dingen als ''negatief'' zien.
dat zegt meteen over hoe je kijk is op de wereld.
en mensen die zo negatief in het leven staan, hebben echt geen leven. Die maken het zichzelf alleen maar moeilijker.

ik zie het gewoon te vaak gebeuren hier!
dat kan je niet ontkennen.

09-02-2012, 22:36
klopt er zijn hier ook mensen die mekaar afkraken,jaloez bezitten en de ander niets gunnen.
ik ben direct en geef hier mijn mening. als je een topic opent weet je dat ieder een ander kijk heeft op een situatie. en als dat dan als negatief word geschets is dat eerlijk gezegd niet mijn probleem

09-02-2012, 22:42


ik weet niet of jij ook zo bent maar wat ik bedoel te zeggen is:

het is niet erg dat je een eigen mening hebt, integendeel zelf.
maar sommige mensen die hebben altijddddddd een negatieve mening, en zien in bijna alles wel iets slechts.
Het erge hieraan is, dat ze het zelf niet doorhebben. Ze proberen de persoon in kwestie niet aan te vallen of een slechte keuze te laten maken, maar zij zien het dan echt zo.

zij staan namelijk zo negatief in het leven dat ze van iets heel positiefs nog negatief kunnen maken.
( zo onstaan er toch ook vaak ruzies)

begrijp je nu wat ik bedoel.........?

09-02-2012, 22:44
niet iedereen is het zelfde er zijn meer rotten mensen dan goede

09-02-2012, 22:46

Citaat door Atonement:
niet iedereen is het zelfde er zijn meer rotten mensen dan goede
dit geloof ik dus niet

ik geloof dat er veeeel meer goede mensen zijn dan slechte mensen.........
kijk maar eens om je heen!

09-02-2012, 22:47
ik begrijp je tsmr bij dat soort mensen waar je het nu over hebt,weet je wel hoe laat t is.gewoon niet op reageren dus,zo vermijd je ruzies.