Bekijk volle/desktop versie : Het valt me op..



Pagina's : [1] 2

08-02-2012, 19:43
Dat er hier kei veel wanhopige vrouwen rondhangen.. laygsen hewen.

Nav de topic van je ex om hulp vragen.

08-02-2012, 19:46


je moet je dan ook in een wanhopige situatie bevinden wil je u ex opbellen voor hulp

08-02-2012, 19:47
Steeds als ik jou nick zie, moet ik aan die "door de grond zak moment' denken

08-02-2012, 19:49

Citaat door StreetChic:
je moet je dan ook in een wanhopige situatie bevinden wil je u ex opbellen voor hulp
Je bent er vergeten bij te vermelden dat in het geval van Streetchic ex-lief was getrouwd. Sla je hoofd tegen de muur tot hij ervan scheef gaat staan, aljb.

08-02-2012, 19:50



Citaat door Azhaar:
Steeds als ik jou nick zie, moet ik aan die "door de grond zak moment' denken
Je moet me even helpen.. welke door de grond zak moment?

08-02-2012, 19:53

Citaat door elhobje:
Je moet me even helpen.. welke door de grond zak moment?
Je vriendje meenemen naar huis,terwijl je ouders er niet zijn en op het moment dat jij, je nicht en je vriendje een pizza aan het eten waren, belt je oom aan en dat je nog droog verteld aan je oom dat die jongen een neef van je moeders kan is (streetchic styl )

08-02-2012, 19:53
getrouwd? dat maak jy ervan & dat mag je

belangrykste is dat ik hulp kreeg hamdoulahh ben er heel bly om





Citaat door elhobje:
Je bent er vergeten bij te vermelden dat in het geval van Streetchic ex-lief was getrouwd. Sla je hoofd tegen de muur tot hij ervan scheef gaat staan, aljb.

08-02-2012, 19:55
he wacht eens dat had ik eens gelezen op een topic hier dat iemand dat eens had meegemaakt ; dat leek my wel gek segg maar zoiets zou ik nooit doen



Citaat door Azhaar:
Je vriendje meenemen naar huis,terwijl je ouders er niet zijn en op het moment dat jij, je nicht en je vriendje een pizza aan het eten waren, belt je oom aan en dat je nog droog verteld aan je oom dat die jongen een neef van je moeders kan is (streetchic styl )

08-02-2012, 19:56
Dat is mij al heeel lang opgevallen, ze worden vaak vernederd in huwelijk een geestelijk en lichamelijk mishandeld. Zeer ongelukkig en nog steeds bij de man blijven plakken. Uiteindelijk gescheiden na veel problemen en overwegen ze om hem terug te nemen.

Belt hij niet terug na een date dan bellen ze zelf tig keer op. Afspreken gaan ze helemaal zijn kant op. Mannen betalen niet meer een kop koffie voor hun date. Vinden ze heel normaal en nog overwegen ze om serieus met hun verder te gaan.
Jonge vrouwen die 20 zijn gepasseerd voelen zich wanhopig en willen zsm trouwen want al hun vriendinnen van 18 jaar zijn getrouwd enz enz. Ik kan nog wel uren doorgaan. In mijn omgeving is er zelfs een meid van 22 jaar getrouwd met een man van 40 jaar en heeft 2 kinderen uit zijn eerdere huwelijk. Dan denk ik.......jezus wat wanhopig zeg. En kom mij niet vertellen dat ze zehma verliefd op elkaar zijn, want ze hebben nooit gedate of een relatie gehad.

08-02-2012, 19:58

Citaat door Azhaar:
Je vriendje meenemen naar huis,terwijl je ouders er niet zijn en op het moment dat jij, je nicht en je vriendje een pizza aan het eten waren, belt je oom aan en dat je nog droog verteld aan je oom dat die jongen een neef van je moeders kan is (streetchic styl )


Hahaha.. deh mozaagh!

08-02-2012, 20:00

Citaat door elhobje:


Hahaha.. deh mozaagh!
En niet zo beetje ook

08-02-2012, 20:01

Citaat door StreetChic:
getrouwd? dat maak jy ervan & dat mag je

belangrykste is dat ik hulp kreeg hamdoulahh ben er heel bly om
Wie hou je nou voor de gek?

08-02-2012, 20:13


jy weet het blykbaar beter



Citaat door elhobje:
Wie hou je nou voor de gek?

08-02-2012, 20:14

Citaat door elhobje:
Dat er hier kei veel wanhopige vrouwen rondhangen.. laygsen hewen.

Nav de topic van je ex om hulp vragen.

08-02-2012, 20:36

Citaat door StreetChic:
jy weet het blykbaar beter
Streetchic je bent walgelijk.. ontkennen heeft geen zin meer!

Pagina's : [1] 2