Bekijk volle/desktop versie : Gezocht GSM-dief Apeldoorn



Pagina's : [1] 2 3 4

08-02-2012, 17:00
De detailhandel heeft veel te lijden onder diefstal van Smartphones. Daarom zou ik een beroep willen doen om deze dader voor het gerecht te krijgen.

Een brutale winkeldief heeft op zaterdagmiddag 31 december, oudejaarsdag, een dure smartphone gestolen vanuit een telefoonwinkel aan de Hoofdstraat in Apeldoorn. Op de camerabeelden is de diefstal te zien. De politie wil graag weten wie deze man is.
Zaaknummer:2011183719
Datum delict:zaterdag 31 december 2011
Plaats delict:Apeldoorn
Omschrijving
De man kwam de telefoonwinkel rond kwart over twee binnen. Hij liep op de mobieltjes af en keek om zich heen. Hij pakt de smartphone en gaat er vandoor. Op de beveiligingsbeelden is de diefstal en de man duidelijk te zien. Deze man moet te herkennen zijn.

Wie deze dief kent, wordt dringend verzocht contact op te nemen met de politie, anoniem kan uiteraard ook.

http://www.depolitiezoekt.nl/gezocht/zaak/2011183719/brutale-winkeldiefstal-Apeldoorn

08-02-2012, 17:02



Citaat door Roloog:
De detailhandel heeft veel te lijden onder diefstal van Smartphones. Daarom zou ik een beroep willen doen om deze dader voor het gerecht te krijgen.

Een brutale winkeldief heeft op zaterdagmiddag 31 december, oudejaarsdag, een dure smartphone gestolen vanuit een telefoonwinkel aan de Hoofdstraat in Apeldoorn. Op de camerabeelden is de diefstal te zien. De politie wil graag weten wie deze man is.
Zaaknummer:2011183719
Datum delict:zaterdag 31 december 2011
Plaats delict:Apeldoorn
Omschrijving
De man kwam de telefoonwinkel rond kwart over twee binnen. Hij liep op de mobieltjes af en keek om zich heen. Hij pakt de smartphone en gaat er vandoor. Op de beveiligingsbeelden is de diefstal en de man duidelijk te zien. Deze man moet te herkennen zijn.

Wie deze dief kent, wordt dringend verzocht contact op te nemen met de politie, anoniem kan uiteraard ook.

http://www.depolitiezoekt.nl/gezocht/zaak/2011183719/brutale-winkeldiefstal-Apeldoorn
Was er geen cycloop in de buurt?

08-02-2012, 17:09
Als ik getuige was geweest en had beelden kunnen maken, was ik er allang meer naar de politie gegaan. Daarom vraag voor wie iets gezien had, of dezeman kent. Gewoon melden, pas dan heb je ballen en heb je laten zien iets tegen dat soort lafbekken te zijn.

08-02-2012, 17:11
Ik geef niemand aan! Die kutpolitie moet maar zelf op onderzoek gaan.

08-02-2012, 17:17



Citaat door Prachtig.:
Ik geef niemand aan! Die kutpolitie moet maar zelf op onderzoek gaan.


Mee eens. En ben sowieso niet iemand van het snitchen.

08-02-2012, 17:43

Citaat door Denker:
Mee eens. En ben sowieso niet iemand van het snitchen.
Er is niets mis met een dief aangeven.

08-02-2012, 17:44

Citaat door Prachtig.:
Ik geef niemand aan! Die kutpolitie moet maar zelf op onderzoek gaan.
Behalve wanneer je ze nodig hebt natuurlijk.....

08-02-2012, 18:14
Een brutale winkeldief heeft op zaterdagmiddag 31 december, oudejaarsdag, een dure smartphone gestolen vanuit een telefoonwinkel aan de Hoofdstraat in Apeldoorn. Op de camerabeelden is de diefstal te zien. De politie wil graag weten wie deze man is.

Zaaknummer:2011183719
Datum delict:zaterdag 31 december 2011
Plaats delict:Apeldoorn

Omschrijving
De man kwam de telefoonwinkel rond kwart over twee binnen. Hij liep op de mobieltjes af en keek om zich heen. Hij pakt de smartphone en gaat er vandoor. Op de beveiligingsbeelden is de diefstal en de man duidelijk te zien. Deze man moet te herkennen zijn.


Bekijk in Google Maps
Video
Signalementen
Verdachte 1
Man
Turks/Marokkaans
1.70 / 1.75m lang
Slank postuur
Donkere pet
Donkere jas
Twee nep-beschadigingen op zijn spijkerbroek

Ik vind het altijd zo knap van die Politie dat ze zo op het uiterlijk de Nationaliteit kunnen bepalen van een individu... heel knap en blijkbaar lijken Turken en Marokkanen op elkaar. Wat zouden de uiterlijke kenmerken zijn ? Iemand ?

08-02-2012, 18:34

Citaat door Gitane:
Een brutale winkeldief heeft op zaterdagmiddag 31 december, oudejaarsdag, een dure smartphone gestolen vanuit een telefoonwinkel aan de Hoofdstraat in Apeldoorn. Op de camerabeelden is de diefstal te zien. De politie wil graag weten wie deze man is.

Zaaknummer:2011183719
Datum delict:zaterdag 31 december 2011
Plaats delict:Apeldoorn

Omschrijving
De man kwam de telefoonwinkel rond kwart over twee binnen. Hij liep op de mobieltjes af en keek om zich heen. Hij pakt de smartphone en gaat er vandoor. Op de beveiligingsbeelden is de diefstal en de man duidelijk te zien. Deze man moet te herkennen zijn.


Bekijk in Google Maps
Video
Signalementen
Verdachte 1
Man
Turks/Marokkaans
1.70 / 1.75m lang
Slank postuur
Donkere pet
Donkere jas
Twee nep-beschadigingen op zijn spijkerbroek

Ik vind het altijd zo knap van die Politie dat ze zo op het uiterlijk de Nationaliteit kunnen bepalen van een individu... heel knap en blijkbaar lijken Turken en Marokkanen op elkaar. Wat zouden de uiterlijke kenmerken zijn ? Iemand ?
Als ie turk is is hij 1,70m is ie marokkaan 1.75, alléé volgens het signalement, ik neem aan dat alles boven 1,75 en onder 1,70 iets anders is, je mag de politie niet onderschatten.

08-02-2012, 18:52

Citaat door Gitane:
Een brutale winkeldief heeft op zaterdagmiddag 31 december, oudejaarsdag, een dure smartphone gestolen vanuit een telefoonwinkel aan de Hoofdstraat in Apeldoorn. Op de camerabeelden is de diefstal te zien. De politie wil graag weten wie deze man is.

Zaaknummer:2011183719
Datum delict:zaterdag 31 december 2011
Plaats delict:Apeldoorn

Omschrijving
De man kwam de telefoonwinkel rond kwart over twee binnen. Hij liep op de mobieltjes af en keek om zich heen. Hij pakt de smartphone en gaat er vandoor. Op de beveiligingsbeelden is de diefstal en de man duidelijk te zien. Deze man moet te herkennen zijn.


Bekijk in Google Maps
Video
Signalementen
Verdachte 1
Man
Turks/Marokkaans
1.70 / 1.75m lang
Slank postuur
Donkere pet
Donkere jas
Twee nep-beschadigingen op zijn spijkerbroek

Ik vind het altijd zo knap van die Politie dat ze zo op het uiterlijk de Nationaliteit kunnen bepalen van een individu... heel knap en blijkbaar lijken Turken en Marokkanen op elkaar. Wat zouden de uiterlijke kenmerken zijn ? Iemand ?
het is een omschrijving. Je kan er ook niets bij zetten als omschrijving.

08-02-2012, 19:13

Citaat door Globi:
het is een omschrijving. Je kan er ook niets bij zetten als omschrijving.
Ten eerste dacht ik dat de video duidelijk zou zijn, ten tweede vind ik een omschrijving als lichte huidskleur, donker haar preciezer dan Turk/Marokkaan die heb je immers in alle kleuren en maten, ookal heeft de meerderheid misschien donker haar en een getinte huidskleur; ze hadden dan ook kunnen schrijven Italiaan/Spanjaard dat geeft hetzelfde resultaat... Nee ik vind het gooien met nationaliteiten in een opsporing verzoek van de politie echt heel erg fout.....het gaat tenslotte om een ONBEKENDE MAN.

08-02-2012, 19:15

Citaat door Gitane:
Ten eerste dacht ik dat de video duidelijk zou zijn, ten tweede vind ik een omschrijving als lichte huidskleur, donker haar preciezer dan Turk/Marokkaan die heb je immers in alle kleuren en maten, ookal heeft de meerderheid misschien donker haar en een getinte huidskleur; ze hadden dan ook kunnen schrijven Italiaan/Spanjaard dat geeft hetzelfde resultaat... Nee ik vind het gooien met nationaliteiten in een opsporing verzoek van de politie echt heel erg fout.....het gaat tenslotte om een ONBEKENDE MAN.
Men gaat af op mensen die getuigen.....denk ik. Volgens mij verzint men dit niet zelf.

08-02-2012, 19:27



Citaat door Globi:
Men gaat af op mensen die getuigen.....denk ik. Volgens mij verzint men dit niet zelf.
Dan nog, serieus Globi, dat is toch niet goed, hoezo Turk/Marokkaan ? Man die vent is onbekend, dan kan je niet zomaar tig nationaliteiten uitsluiten "Gôh, hij lijkt wel wat op Pedro... nee dat kan niet wat Pedro is geen Turk/xMarokkaan" sorry hoor... plus natuurlijk dat een stelletje zwakzinnige dwazen weer kan gaan zeggen "Zie nou wel, heb je ze weer die Turken/Marokkanen" Nee echt dit soort omschrijvingen zijn heel erg fout, het is namelijk niet de realiteit weergeven..... de waarheid mag gezegd worden maar laten ze dat dan GVD ook doen....

08-02-2012, 19:31

Citaat door Gitane:
Dan nog, serieus Globi, dat is toch niet goed, hoezo Turk/Marokkaan ? Man die vent is onbekend, dan kan je niet zomaar tig nationaliteiten uitsluiten "Gôh, hij lijkt wel wat op Pedro... nee dat kan niet wat Pedro is geen Turk/xMarokkaan" sorry hoor... plus natuurlijk dat een stelletje zwakzinnige dwazen weer kan gaan zeggen "Zie nou wel, heb je ze weer die Turken/Marokkanen" Nee echt dit soort omschrijvingen zijn heel erg fout, het is namelijk niet de realiteit weergeven..... de waarheid mag gezegd worden maar laten ze dat dan GVD ook doen....
Ben ik het mee eens, begrijp het ook niet vooral omdat ze daar wel al eens de mist mee ingegaan zijn.

08-02-2012, 19:33

Citaat door Gitane:
Dan nog, serieus Globi, dat is toch niet goed, hoezo Turk/Marokkaan ? Man die vent is onbekend, dan kan je niet zomaar tig nationaliteiten uitsluiten "Gôh, hij lijkt wel wat op Pedro... nee dat kan niet wat Pedro is geen Turk/xMarokkaan" sorry hoor... plus natuurlijk dat een stelletje zwakzinnige dwazen weer kan gaan zeggen "Zie nou wel, heb je ze weer die Turken/Marokkanen" Nee echt dit soort omschrijvingen zijn heel erg fout, het is namelijk niet de realiteit weergeven..... de waarheid mag gezegd worden maar laten ze dat dan GVD ook doen....
Ze zeggen ook wel "blanke man met pukkelig gelaat". Daar kun je dan ook niet blij mee zijn als onschuldige blanke man met pukkelig gelaat.

Pagina's : [1] 2 3 4