Bekijk volle/desktop versie : SCHOKKENDE BEELDEN! Jongen zijn hele kaak afgeschoten maar leeft nog.Syrië.. 18+!!!



Pagina's : [1] 2

07-02-2012, 18:44
18+ . 18+ . 18+

MENSEN MET ZWAKKE MAAG NIET KIJKEN A.U.B



[video]http://www.worldstaruncut.com/uncut/42968[/video]

07-02-2012, 18:50


Ik durf niet meer te kijken, want volgens mij weet ik welk filmpje je bedoelt. Ik had die een paar weken geleden gezien. Het was te vreselijk, verschrikkelijk en te schokkend voor woorden. Te erg gewoon. Had spijt dat ik had gekeken, want was heel de avond misselijk.

Niet kijken als je een zwakke maag hebt!!!!!!!!!!

07-02-2012, 18:56

Citaat door Tamazight1985:
Ik durf niet meer te kijken, want volgens mij weet ik welk filmpje je bedoelt. Ik had die een paar weken geleden gezien. Het was te vreselijk, verschrikkelijk en te schokkend voor woorden. Te erg gewoon. Had spijt dat ik had gekeken, want was heel de avond misselijk.

Niet kijken als je een zwakke maag hebt!!!!!!!!!!
Nee deze is nieuw als goed is van gisteren. Gaat om een tiener. En als ik het goed heb gaat dat filmpje waar jij het over hebt over een volwassene op straat.Hoe dan ook beiden vreselijke beelden.

07-02-2012, 18:59

Citaat door Ayatollah:
Nee deze is nieuw als goed is van gisteren. Gaat om een tiener. En als ik het goed heb gaat dat filmpje waar jij het over hebt over een volwassene op straat.Hoe dan ook beiden vreselijke beelden.
Sub7ana Allah, is het een nieuwe????? Verschrikkelijk, ik dacht echt dat het dat filmpje was met die man op straat.

07-02-2012, 19:01



Citaat door ome-wilders:
dit kan nooit waar zijn ze hele keel is weg dat overleef je nog geen 2 minuten ,
Je ziet toch zelf dat het waar is, Die jongen mskina bleef zo rustig zitten.

07-02-2012, 19:11

Citaat door Tamazight1985:
Sub7ana Allah, is het een nieuwe????? Verschrikkelijk, ik dacht echt dat het dat filmpje was met die man op straat.
Ja helaas is het een nieuwe!!! Deze moet je echt niet kijken . Ik vind deze veel erger dan dat andere!!

07-02-2012, 19:14

Citaat door ome-wilders:
dit kan nooit waar zijn ze hele keel is weg dat overleef je nog geen 2 minuten ,
Is 100% authentiek !!!
Werk van snipers lijkt mij.

07-02-2012, 19:38
Waar zijn Amnesty en al die andere organisaties als het erop aan komt. Ze kunnen preken over mensenrechten maar er iets aan doen ho maar... Lybie vielen ze gelijk binnen om zijn olievelden niet om mensenrechten!!!

07-02-2012, 19:58
Ik denk dat ie in shock was.. vraag me af of het goed KAN komen met zo'n wond? Of is het over en uit...

SNiperkogel is zeker het meest waarschijnlijke, denk niet dat ze daar hollepuntskogels gebruiken.

07-02-2012, 20:00
Maar Assad beloofde net aan Rusland dat het geweld ging stoppen, als we deze leugen van ruslands bondgenoot niet geloven, komt die hond wel me een andere leugen over het volk van Homs en de rest van het Syrische volk.

07-02-2012, 20:20

Citaat door Tamazight1985:
Ik durf niet meer te kijken, want volgens mij weet ik welk filmpje je bedoelt. Ik had die een paar weken geleden gezien. Het was te vreselijk, verschrikkelijk en te schokkend voor woorden. Te erg gewoon. Had spijt dat ik had gekeken, want was heel de avond misselijk.

Niet kijken als je een zwakke maag hebt!!!!!!!!!!
Dit is een andere, dit oude was in libie als je die bedoelt. Deze is paar dagen oud.

07-02-2012, 20:32
Je hoeft niet perse gelijk dood te gaan aan zo'n wond. Ja het ziet er erg uit maar hij kan het overleven met de juiste behandeling van de chirurgen maar ook door het op tijd zijn van een ambulance. Ik weet niet hoe professioneel ze zijn daar in Syrie.

07-02-2012, 20:44



Citaat door ome-wilders:
bontgenoot van Rusland en China je wilt toch geen 3 wereld oorlog?
Weetje ik haat oorlog maar soms moet je iets helemaal kapot maken om het weer goed op te bouwen! De wereld van tegenwoordig is een zooitje van westen naar oosten en vica versa. Westen( Kapitalisme) kijkt naar oosten en beschuldigt hun van oneerlijke behandeling van mensen terwijl hier in westen het ook een zooitje is. Enigste verschil is vrijheid van mening maar zelfs dat is hier beperkt en doen alsof mensen zelf bepalen hoe hun land wordt geregeert. In andere deel van de wereld worden mensen net schapen afgeslacht en hier worden mensen zwaar opgelicht door banken en zijn eigenlijks moderne slaven die tot eind van hun leven werken voor leningen hypotheken etc.. In het westen( Kapitalisme) zijn de banken die de landen runnen niet regeringen! Banken zorgen door hun sponseringen wie er president wordt om daarna hun slaafje te zijn en te doen wat de banken willen. Het is een ONEERLIJKE bende overal in de wereld en om het recht te zetten moet alles door elkaar geschud worden. En daarna moet de gewone mens zich niet meer laten naaien door eliten maar alles eerlijk aanpakken en wetten en unions maken om het nooit meer zover te laten komen dat 95% van de rijkdom op aarde in de handen is van maar 5% en dat 5% van de rijkdom moet gedeeld worden door 95% van de wereld bevolking. Gewoon belachelijk voor woorden.

07-02-2012, 21:14

Citaat door _Testosteron_:
Je hoeft niet perse gelijk dood te gaan aan zo'n wond. Ja het ziet er erg uit maar hij kan het overleven met de juiste behandeling van de chirurgen maar ook door het op tijd zijn van een ambulance. Ik weet niet hoe professioneel ze zijn daar in Syrie.
Ik hoop voor hem dat die het overleeft wat me sterk lijkt!!

Pagina's : [1] 2