Bekijk volle/desktop versie : Dilemma



Pagina's : [1] 2

07-02-2012, 13:24
[Moet ik naar buiten gaan of niet?

Ik ben al een hele dag aan twijfelen voor het raam zeg ik, ik ga, doe ik het raam open dan zeg ik nooooo way dak naar buiten ga]

Kom en help me

07-02-2012, 13:27


Ik ben ook zo, ben net naar buiten geweest in mijn pyjama broek en mijn god ik kreeg kippenvel.

07-02-2012, 13:28

Citaat door Onbereikbaar__:
Ik ben ook zo, ben net naar buiten geweest in mijn pyjama broek en mijn god ik kreeg kippenvel.
!!!! Jij helpt mij niet!!! Zeg dat het warm is!!

Ik wil naar buiten gaan, ben al een tijdje niet naar buiten gegaan wil naar mijn tante gaan en nadien naar een vriendin om iets af te halen, masha moeskil is buiten gaan owjaa voor ik buiten ben, mezelf nog eerst aankleden

07-02-2012, 13:29

Citaat door justmimz:
!!!! Jij helpt mij niet!!! Zeg dat het warm is!!

Ik wil naar buiten gaan, ben al een tijdje niet naar buiten gegaan wil naar mijn tante gaan en nadien naar een vriendin om iets af te halen, masha moeskil is buiten gaan owjaa voor ik buiten ben, mezelf nog eerst aankleden
Mwuahahahaha, trek een dikke jas aan met een dikke sjaal verstop je gezicht achter je sjaal!

07-02-2012, 13:32


Ga jij via het raam naar buiten?

07-02-2012, 13:34

Citaat door Onbereikbaar__:
Mwuahahahaha, trek een dikke jas aan met een dikke sjaal verstop je gezicht achter je sjaal!
Das nog niet genoeg, ik wikkel mezelf heel goed, maar alsnog 1 of andere manier heb ik het bere koud in mijn botten ik voel het koud tot daar Echt waar ik stel het telkens uit, om naar buiten te gaan, gisteren zei ik tegen mijn mama, mama ik ga samen met u naar buiten, komt ze 's morgens naar mij ewa kom je nee toch niet ik blijf wel in bed!

07-02-2012, 13:35

Citaat door Sp0ttedDick:
Ga jij via het raam naar buiten?
Ja, wij hebben geen deur

07-02-2012, 13:35

Citaat door justmimz:
Das nog niet genoeg, ik wikkel mezelf heel goed, maar alsnog 1 of andere manier heb ik het bere koud in mijn botten ik voel het koud tot daar Echt waar ik stel het telkens uit, om naar buiten te gaan, gisteren zei ik tegen mijn mama, mama ik ga samen met u naar buiten, komt ze 's morgens naar mij ewa kom je nee toch niet ik blijf wel in bed!
Voor je het weet ben je klaar wakker en anders trek je twee jassen aan?

07-02-2012, 13:37

Citaat door marruecos87:
Ik ga nergens vandaag, ik ga me bezighouden met mijn nieuwste aankoop.
U bent bijna elke dag buiten zelfs op een zondag meskien meskien Owja trouwens als u geïnteresseerd bent mo, volgende week zondag insh'Allah moskee Al oem te mechelen daar komt Khalid Yassine If you want to come, tis van 18 tot 22u.

Wat heb je weer gekocht of gekregen?? Alvast bsahtek.

07-02-2012, 13:38

Citaat door Onbereikbaar__:
Voor je het weet ben je klaar wakker en anders trek je twee jassen aan?

Ik draag dus nen dikke kousenbroek, dan broek en dan van die dikke warme kousen boven mijn broek botjes! Boven body hemd, trui, hoofddoek en sjaal rond mijn mijn nek; dikke jas helemaal gesloten en dan kap dragen

07-02-2012, 13:41

Citaat door justmimz:

Ik draag dus nen dikke kousenbroek, dan broek en dan van die dikke warme kousen boven mijn broek botjes! Boven body hemd, trui, hoofddoek en sjaal rond mijn mijn nek; dikke jas helemaal gesloten en dan kap dragen
Erger dan mij. Ik draag een legging onder mijn broek drie hemden onder mijn truit vier sokken om elke voet een dikke sjaal rond mijn mond en een om mijn haar en handschoenen. En zal ik je wat zeggen? Het valt niet eens op!

07-02-2012, 13:45

Citaat door marruecos87:
Nietus. I know, ik wou komen maar moet werken helaas.

Niks speciaal. Lahi tik saha.

Welles Werk je dan tot 18u? U hebt toch geen geluk meskien meskien.

Ik wil het weten!!

07-02-2012, 13:46



Citaat door marruecos87:
Ik ga nergens vandaag, ik ga me bezighouden met mijn nieuwste aankoop.
Gij hebt die gehaald?! Mebroek

ontopic blijf lekker thuis het is echt koud buiten

07-02-2012, 13:49

Citaat door Onbereikbaar__:
Erger dan mij. Ik draag een legging onder mijn broek drie hemden onder mijn truit vier sokken om elke voet een dikke sjaal rond mijn mond en een om mijn haar en handschoenen. En zal ik je wat zeggen? Het valt niet eens op!
Draag je hemdjes onder u broek? en boven je trui 4 sokken Masha ik begrijp je wel, moest wel lachen om je te tekst of om u haar draag je handschoenen !!! Echt feskel!

07-02-2012, 13:51

Citaat door justmimz:
Draag je hemdjes onder u broek? en boven je trui 4 sokken Masha ik begrijp je wel, moest wel lachen om je te tekst of om u haar draag je handschoenen !!! Echt feskel!
Lolbroek!

Pagina's : [1] 2