Bekijk volle/desktop versie : waarom een nederlands meisje ipv een marokkaanse?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

05-02-2012, 23:45
in mijn geval vind ik raakvlakken in de breedste zin vh woord belangrijk.

je trouwt niet met de gehele familie; hoe vaak ik hier wel niet lees dat een meisje de boosdoener is van alles omdat de man een mama's kindje is.

goed voor de algehele ontwikkeling als persoon én relatie; men kan van beide culturen "snoepen"

stel dat het niet gaat om wat voor redenen dan ook, is er niks aan de hand (lees familieruzies, spanningen, roddels etc etc)

de kans dat de nakomelingen nét iets verder komen (opleiding & werk en maatschappelijke ladder) is vrij aannemelijk.

Het staat je vrij om bovenstaande aan te vullen..

05-02-2012, 23:52


vaak is de nederlandse vrouw zelfstandiger..

06-02-2012, 00:00
Mij kan afkomst niks boeien. Zou oppervlakkig zijn om daar mijn keuze vanaf te laten hangen.

Als men nou eens de oogklepjes afdoet en kiest op basis van persoonlijkheid, zal die later veel minder problemen ondervinden.

06-02-2012, 00:01

Citaat door Conflict-07:
Mij kan afkomst niks boeien. Zou oppervlakkig zijn om daar mijn keuze vanaf te laten hangen.

Als men nou eens de oogklepjes afdoet en kiest op basis van persoonlijkheid, zal die later veel minder problemen ondervinden.
+1111111111110000000

06-02-2012, 00:16



Citaat door Conflict-07:
Mij kan afkomst niks boeien. Zou oppervlakkig zijn om daar mijn keuze vanaf te laten hangen.

Als men nou eens de oogklepjes afdoet en kiest op basis van persoonlijkheid, zal die later veel minder problemen ondervinden.
dat heb je goed!!

06-02-2012, 00:18

Citaat door 1234_:
+1111111111110000000

Citaat door glock:
dat heb je goed!!
Ik ben blij dat jullie er ook zo over denken.

06-02-2012, 00:22
je vergeet
nederlandse mense
ete varken
kkvies dat je
met iemand moet zoene
die in ze leve
ham
heeft gegete

kheb dat weleens gedaan
en kheb er kk spijt van
kkvies je zoent die
varken gewoon

plus nederlandse meisje
zijn kkvieze jo
ze vingere enz
dildos vibrator
weetkveel
die nederlandse mense
zijn kkraar
je denkt ze zijn normale mense
maaar ze zijn kuffar
ze leve raar
doen dinge die wij niet weten
die wij echt raar zoude vinde
kweetzeker

ze pisse waarschijnlijk zelfs
op elkaar ofzo
tijdens sex

en zulke shit
plus die nederlandse wijve
pijpe iedereen
zwart wit paars
maakt niet uit
en ze ete ratte enz
en zijn gwn verrot
maar als ze bekeerd is
geen probleem

06-02-2012, 00:26
Geen nederlanders zwart maken want daar worden wij marokkanen echt niet beter van.
nederlanders zijn ook goeie mensen

06-02-2012, 01:19
zo dom als een doorsnee marokkaan loopt te kankeren op nederlander, hoeveel nederlanders komen wel op voor jou belangenen en van je achterban.. zoals voor nederlanders geldt, geldt dit ook voor marokkanen. wees linkse politici dankbaar, zij zetten zich in voor "ons" vergeet dat niet!! en idd, als het je echt niet aanstaat omdat je bv oa problemen hebt met nederlanders, dan zeg ik thallah!! als je 47 bent mag je je nldse paspoort inleveren en mag je moven naar een ander land!

06-02-2012, 01:29

Citaat door mocrolife:
je vergeet
nederlandse mense
ete varken
kkvies dat je
met iemand moet zoene
die in ze leve
ham
heeft gegete

kheb dat weleens gedaan
en kheb er kk spijt van
kkvies je zoent die
varken gewoon

plus nederlandse meisje
zijn kkvieze jo
ze vingere enz
dildos vibrator
weetkveel
die nederlandse mense
zijn kkraar
je denkt ze zijn normale mense
maaar ze zijn kuffar
ze leve raar
doen dinge die wij niet weten
die wij echt raar zoude vinde
kweetzeker

ze pisse waarschijnlijk zelfs
op elkaar ofzo
tijdens sex

en zulke shit
plus die nederlandse wijve
pijpe iedereen
zwart wit paars
maakt niet uit
en ze ete ratte enz
en zijn gwn verrot
maar als ze bekeerd is
geen probleem
Het zou zo maar heel goed kunnen zijn dat je een Engeltje tegen komt.

06-02-2012, 01:33

Citaat door glock:
zo dom als een doorsnee marokkaan loopt te kankeren op nederlander, hoeveel nederlanders komen wel op voor jou belangenen en van je achterban.. zoals voor nederlanders geldt, geldt dit ook voor marokkanen. wees linkse politici dankbaar, zij zetten zich in voor "ons" vergeet dat niet!! en idd, als het je echt niet aanstaat omdat je bv oa problemen hebt met nederlanders, dan zeg ik thallah!! als je 47 bent mag je je nldse paspoort inleveren en mag je moven naar een ander land!
- Nederlanders lopen vaker te 'kankeren' op Marokkanen dan andersom.
- We hoeven niet dankbaar te zijn want Marokkanen en moslims hebben ook stemrecht; opkomen voor Marokkanen is meer de eeuwenoude ideologie van die partijen.
- Paspoort inleveren is zo makkelijk nog niet, zie de Europese verdragen omtrent dit verschijnsel en vooral mensen die geboren zijn met een Nederlands paspoort. Wanneer er meer mensen worden belazerd dan zullen mensen mazen gaan zoeken in de wet om de Marokkaanse nationaliteit op te zeggen, waardoor ze de Nederlandse paspoort niet in kunnen trekken in verband met staatloosheid.

O.T.: De culturen botsen teveel en beide kanten moeten erg compenseren en het zal alleen in enkele gevallen werken. Stop met hopen en blijf dromen.

06-02-2012, 01:38
Nederlandse jongens zijn ook vaak zelfstandiger. Ons hoor je niet klagen..

P.S. hun krijgen de mededeling dat ze op hun 18de het huis uit moeten.. Wij mogen zo lang mogelijk bij paps en mams blijven
Als je op jezelf gaat wonen word je gewoon zelfstandiger.

06-02-2012, 02:57



Citaat door Faridtrader:
- Nederlanders lopen vaker te 'kankeren' op Marokkanen dan andersom.
- We hoeven niet dankbaar te zijn want Marokkanen en moslims hebben ook stemrecht; opkomen voor Marokkanen is meer de eeuwenoude ideologie van die partijen.
- Paspoort inleveren is zo makkelijk nog niet, zie de Europese verdragen omtrent dit verschijnsel en vooral mensen die geboren zijn met een Nederlands paspoort. Wanneer er meer mensen worden belazerd dan zullen mensen mazen gaan zoeken in de wet om de Marokkaanse nationaliteit op te zeggen, waardoor ze de Nederlandse paspoort niet in kunnen trekken in verband met staatloosheid.

O.T.: De culturen botsen teveel en beide kanten moeten erg compenseren en het zal alleen in enkele gevallen werken. Stop met hopen en blijf dromen.
welke partijen? PvdA staat voor Partij van de Arbeid, wil niet zeggen dat onvoorwaardelijk mensen met een etnische achtergrond moeten vertegenwoordigen. Arbeid staat voor werken; een partij voor Jan Modaal en wellicht voor mensen die iets meer of vaak veel minder verdienen/ontvangen. Moet je niet schrikken wat ik je nu vertel maar het is zelfs zo dat de pvda niet blij was met de komst van arbeiders uit het buitenland, vergeet dat niet. Als jij praat over ideologie dan zou je je voor moeten kunnen stellen dat de nederlandse arbeiders (pvda-aanhangers) in de jaren 70 niet blij was met het halen van goedkope arbeidskrachten, sterker nog, de politieke partijen die vandaag de dag regeren wilden dit heel graag, ook heel dom van ze om te denken dat we vanzelf wel weggaan (oplossen), dezelfde gedachte vandaag de dag heerst nog steeds maar dan mbt tot mensen uit het oost-blok, en ik geef ze groot gelijk dat ze niet terug gaan; dit is het falen van de nederlandse overheid. net zoals ik dacht dat ze wel hadden nagedacht over de vangnetregelingen waar ze recht op hebben; je gaat verworven rechten toch niet zomaar inleveren?

Als je goed je huiswerk doet zijn er mogelijkheden om afstand te nemen van de nederlandse nationaliteit (zeeer begrijpelijk) maar je dient wel in het bezit te zijn van een ander paspoort. En geloof me, wees linkse politiek dankbaar, dat hoeft niet veel te kosten jongeman, zoals jij je opstelt verdienen ze niet...

nog een tip: Europese verdragen zijn altijd in ontwikkeling en er is een verdrag boven een verdrag...

06-02-2012, 02:59

Citaat door SPABLAUWTJE:
Nederlandse jongens zijn ook vaak zelfstandiger. Ons hoor je niet klagen..

P.S. hun krijgen de mededeling dat ze op hun 18de het huis uit moeten.. Wij mogen zo lang mogelijk bij paps en mams blijven
Als je op jezelf gaat wonen word je gewoon zelfstandiger.
Right!

06-02-2012, 03:14
Ik zou nooit een nederlander nemen doe mij maar een bosnisch/turkse jongen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11