Bekijk volle/desktop versie : !!! WAARGEBEURD: Intervieuw met een djinnia: een ware imaan booster !!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

05-02-2012, 03:31
Assalamu alikum,



[COLOR="#0000CD"][SIZE=2][B][/FONT][FONT=Tahoma] describes her attempt at exorcism and the conversations that occurred during this experience. Please note that this questions of fiqhi nature may not be addressed, as this was not intended to be a course on the methodology of exorcism. Also, as we all know, the Jinn mix a hundred lies with one truth. So, the mention of the Jinn’s profession of Sikhism/Hinduism faiths could be complete lies, esp. since these faiths do not worship Satan as the Jinn professed. No offense is intended to other faiths as the story is being narrated from what was told to Umm Reem, so she cannot control what was said or not said to her. Finally, please do not try this at home![/FONT]

[FONT=Tahoma] [/FONT]

[FONT=Tahoma]We read and we believe in every word of Noble Qu’ran and the ahadeeth of the Prophet, sallallahu alihi wasalam. We believe, without ever doubting, in all that Qur’an and ahadeeth talks about although we may never witness it. However, sometimes by Allah’s Mercy, we get to experience something further which affirms our faith and satisfies our hearts, and we thank Allah azzawjal for allowing us such an opportunity. It is for this reason that I want to share an incident, hoping that may this be a beneficial and Iman-boosting read for everyone.[/FONT]


[FONT=Tahoma]During my visit to Pakistan last month, I had the opportunity to read over a ‘possessed’ girl. I will not discuss the details, but my conversation with the jinn, a creation of Allah that we have heard of but never seen, is definitely worth sharing. The conversation was a mixture of Urdu and Punjabi and I tried to be as precise as I can with the translation. This is not the complete conversation but bits and pieces.[/FONT]


[FONT=Tahoma]I started of with the adhaan and some recitation from Qur’an until it, or she to be precise, agreed to talk to me. She was a female Jinnee named Seeta who had possessed a Muslim girl for almost 6-7 years. [/FONT]


[FONT=Tahoma]It wasn’t a voluntary possession rather a case of black magic. As advised, I tried to invite her to Islam first. Apparently it was the first time anyone had ever invited her to Islam so she was a little shocked:[/FONT]

[FONT=Tahoma]Seeta: How can I become a Muslim?[/FONT]
[FONT=Tahoma]Me: Why not, anyone can become a Muslim.[/FONT]
[FONT=Tahoma]Seeta: But I am evil and I have done many evil actions.[/FONT]
[FONT=Tahoma]Me: It’s okay you will be forgiven if you truly repent. My Rabb is the Most forgiving![/FONT]
[FONT=Tahoma]Seeta: But I’ve been a Hindu for centuries, I cannot change now.[/FONT]
[FONT=Tahoma]Me: Sure you can if you truly believe that Islam is the true religion. Why don’t you go around and see. You can travel very fast. Go around and you will find Muslim Jinns of your kind. Talk to them and ask them, they will teach you about this religion.[/FONT]
[FONT=Tahoma]Seeta: Yes, I know. Their caravans pass by us and we make fun of them.[/FONT]

[FONT=Tahoma]SubhanAllah, I was truly amazed when she said this. It reminded me of the first ayah of Surah Jinn: “Say (O Muhammad): “It has been revealed to me that a group of jinns listened (to this Qur’an). They said: ‘Verily! We have heard a wonderful Recital (this Qur’an)!” And I pictured a “group” of Jinn and how they still travel in caravans![/FONT]

[FONT=Tahoma]Me: Haven’t you seen the angels when you go up on the heavens and tried to listen to their conversations?[/FONT]

[FONT=Tahoma]Seeta: Yes. They throw stones at us. I’ve been hit by them many times. My right arm was broken because of that!![/FONT]

[FONT=Tahoma]My heart skipped a beat. I couldn’t help but pause and just stare at the sky for few seconds. Up above those heavens, stern guards of Allah, the angels, are protecting the skies with meteor (‘stones’ as Seeta said), exactly how it is described in the Qur’an: [/FONT]

[FONT=Tahoma]“And we have sought to reach the heaven; but found it filled with stern guards and flaming fires. And verily, we used to sit there in stations, to (steal) a hearing, but any who listens now will find a flaming fire watching him in ambush.” (Jinn: 8-9)[/FONT]

[FONT=Tahoma]“Verily! We have adorned the near heaven with the stars (for beauty).And to guard against every rebellious devil. They cannot listen to the higher group (angels) for they are pelted from every side. Outcast, and theirs is a constant (or painful) torment. Except such as snatch away something by stealing and they are pursued by a flaming fire of piercing brightness.” (Saffat: 6-10)[/FONT]

[FONT=Tahoma]I swear by Allah, I don’t see a reason why anyone’s eyes will not over flow with tears at this—tears of joy, a feeling of contentment, and a blissful satisfaction. SubhanAllah, a matter of ‘unseen’ was being described by someone who had seen it yet not believed in it, and was describing without realizing the effects it was having on the listener, not only just me but the others around and the ones who will hear it for as long as I shall live.[/FONT]

[FONT=Tahoma] [/FONT][FONT=Tahoma] [/FONT]
[FONT=Tahoma]During our conversation, I learned that she was a Sikh but got married to a Hindu jinn (who died) and she adopted her husband’s religion and she insisted that husband’s religion is wife’s religion (wow talk about obedience to husbands!). [/FONT]


[FONT=Tahoma]But, she tried to cause confusion by insisting that she was an evil dead-soul (‘bad ruh’ the concept of which still confuses many Pakistanis). Previously she had everyone believed that she was an evil dead-soul, but when I rebuked her a few times for lying and told her that she wasn’t dead yet, then finally she confessed. [/FONT]


[FONT=Tahoma]In any case, she asked me to give her time to think. But when I reminded her of death and the Day of Judgment, she asked the same ‘legendary’ question that why will she get hurt in Hellfire when she is made of fire! At times she also said that she doesn’t want to change her religion. And finally she said what manifested her ‘nature’ and confirmed her reality:[/FONT]

[FONT=Tahoma]“I know Allah is the Creator but I cannot bow down to him!”[/FONT]
[FONT=Tahoma]La howla wala quwatta illa billah[/FONT][FONT=Tahoma]. Same arrogance, same pride. [/FONT]

[FONT=Tahoma]Didn’t Iblees refuse to make sajdah even though he was certain of Allah being the Creator:[/FONT]

[FONT=Tahoma]“…Aba wastakbarah…”[And they prostrated except Iblîs (Satan), he refused and was proud and was one of the disbelievers. 2:34][/FONT]

[FONT=Tahoma]I told her that she was doing exactly what her ‘master’ Iblees had done, and she replied:[/FONT]

[FONT=Tahoma]“We are all of the same nature!” iyyadhobillah.[/FONT]
[FONT=Tahoma]I sat there staring at her thinking to myself that this creation is low in intellect and high in arrogance and so even after seeing the clear Miracles of Allah azzawjal refuses to believe. [/FONT]


[FONT=Tahoma" -->On the other hand, humans cannot see what these jinns can see, but are blessed with a higher intellect. And perhaps that’s why humanity has more ‘logical’ and ‘reasonable’ proofs with the addition of the living miracle of Qur’an to see the truthfulness of Islam, yet if humans refuse then what good is that intellect which still leads to arrogance and ignorance!


[/SIZE][/B][/B][/COLOR]

05-02-2012, 03:33


[B]We seek Allah’s refuge from the evil characteristics of arrogance, a trait of shaytaan.


Of the things that she said about Ibless was that he has a throne above the water!

The Messenger of Allah, sallallahu alihi wasalm, said:

“Iblees placed his throne on water then he sends out his emissaries…” (Muslim, 5023)

She also said that he has told them that he will wear a crown on the Day of Judgment.He has also promised them of unlimited ‘rewards’.

She said,
“Your Rabb has promised you rewards and our Iblees has promised us rewards.”

Surely his promises are nothing but lies, as mentioned in Qur’an:

“And Shaitân (Satan) will say when the matter has been decided: “Verily, Allah promised you a promise of truth. And I too promised you, but I betrayed you. I had no authority over you except that I called you, so you responded to me. So blame me not, but blame yourselves. I cannot help you, nor can you help me. I deny your former act in associating me (Satan) as a partner with Allah (by obeying me in the life of the world). Verily, there is a painful torment for the Zâlimûn (polytheists and wrong-doers, etc.).” (14:22)

And surely he will turn his backs on all those who obeyed him:

“Their allies deceived them) like Shaitân (Satan), when he says to man: “Disbelieve in Allah.” But when (man) disbelieves in Allah, Shaitân (Satan) says: “I am free of you, I fear Allah, the Lord of the ‘Alamîn (mankind, jinns and all that exists)!” (59:16)

She had a particular obsession with Iblees’s beauty and kept repeating how handsome he is, a’oodhobillahi minhu. She also uttered a lot of evil which can only be uttered by someone wicked, and I will not mention it here.

Let me mention that the spell was cast upon the girl out of sheer jealousy and sadly by a very close relative. That day, as I read Surah Falaq upon her and got to the last verse, wAllahi I felt like I was reading it for the first time. It was as if I could ‘understand’ the meanings of it: “And from the evil of the envier when he envies.”

I was able to see what jealousy can cause; I could see the dangers of the one who becomes jealous, iyyadhobillah. That day, I truly appreciated the du’as of protecting oneself from evil eye and jealousy, and the adhkar of day and night.

Let me also state a few things that I had previously learned about jinns, and were confirmed by talking to Seeta:

She mentioned that if she leaves that girl, then she would want to possess someone else, I asked her the reason and she said:

“Because it is fun and I enjoy bothering people!” a’oodhobiAllah!

She liked attention and perhaps that’s why she was so talkative. However, she was a liar who tried to cause as many confusion as she possibly could.

She had a strong hold on the girl while in the bathroom. To be honest, some of the incidents were quite scary and I won’t even mention them. My sincere advice is to never forget the du’a before entering the bathroom!

To conclude, I have some advice for myself and for everyone else. To have a strong faith in Allah azzawjal and placing one’s tawakkul in Allah alone is a strong weapon against shayateen. If I ever get the permission from this sister, I would like to write about how she was before when the Jinn possessed her and how improving her faith kept weakening the jinn in her.

The beautiful adhkaar and the du’as are indeed a fortress of a believer. To be quite honest, that is the only defense we have against them but it is the fortification if we read with certainty and belief.

Be punctual with the prayers and read Qur’an. Make sure you recite Qur’an, and if you cannot (for some reasonable reason) then have it recited in your house everyday. Read your dua’s before leaving and upon entering the house (so shayateen don’t enter with you), before eating, before entering the bathroom and especially before falling asleep.

May Allah azzawjal protect us from the fitan and sharr of all the shayateen among men and jinn, protect our spouses, children, families and all the Muslims around the world.



[video=youtube;NEr9LUkYUDw]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NEr9LUkYUDw[/video]

Wassalam.[/B]

05-02-2012, 03:36
In het Nederlands:



Een Gesprek met een Jinnia:

Umm Reem probeert haar Jinn uitdrijving te beschrijven en de conversatie die plaatsvond tijdens deze ervaring. Dit was niet de bedoeling om als cursus te dienen over de methodologie van exorcisme. En tenslotte, probeer dit alstublieft niet thuis!


Wij lezen en geloven in elk woord van de Nobele Qur’an en de aHadeeth van de Profeet, salallaahu ‘alayhi wa sallam. We geloven, zonder ook maar te twijfelen, in alles waarover de Qur’an en aHadeeth het heeft, alhoewel wij sommige dingen niet kunnen waarnemen. Echter, soms door Allaah ‘azzawajal zijn genade, ondervinden wij iets meer dat onze geloof bevestigd en onze harten voldoening geeft, en we danken Allaah ‘azzawajal voor het mogelijk maken voor zo een kans. Het is om deze reden dat ik met jullie een incident wil delen, hopende dat dit leerzaam en Imaan verhogend/stimulerend zal zijn voor iedereen.

Tijdens mijn bezoek aan Pakistan vorige maand, had ik de kans om Ruqya (het reciteren over) te verrichten bij een ‘bezeten’ meisje. Ik zal de details niet opnoemen, maar de conversatie met de Jinn, een schepping van Allaah waar we over hebben gehoord maar nog nooit hebben gezien, is zeker de moeite waard om het te delen. De conversatie was een mix van Urdu en Punjabi en ik probeer zo nauwkeurig mogelijk te zijn met de vertaling. Dit is niet de complete conversatie maar deeltjes en stukjes.

Ik begon met de Adhaan en wat recitaties van de Qur’an totdat zij bereid was om met mij te praten. Zij was een vrouwelijke Jinnee genaamd Seeta die een moslim meisje had bezet van ongeveer 6 a 7 jaar. Het was geen vrijwillige bezetting maar een zaak van zwarte magie. Als advies probeerde ik haar als eerst uit te nodigen tot de islaam. Waarschijnlijk was het haar eerste keer dat iemand haar uitnodigde tot de islaam dus ze was een beetje geschokt:

Seeta: Hoe kan ik een Moslim worden?

Ik: Waarom niet, iedereen kan Moslim worden.

Seeta: Maar ik ben slecht en ik heb vele slechte daden begaan

Ik: Het is oke jij zal vergeven worden als je werkelijk berouw toont.

Seeta: maar ik ben al eeuwen een Hindu, ik kan nu niet veranderen.

Ik: Tuurlijk kun je dat als je werkelijk geloofd dat Islaam de ware geloof is. Waarom reis je niet rond en zie je de waarheid. Jij kan snel reizen. Ga en je zal Moslim Jinns van jouw soort ontmoeten. Praat met hun en vraag hun, zij zullen jouw leren over dit geloof.

Seeta: Ja, ik weet het. Hun karavaan komen langs ons en wij maken grappen over hun

SubhanAllaah, ik was werkelijk verbaasd toen ze dit zei. Het herinnerde mij aan de eerste Ayah van Surah Al-Djinn: Zeg (O Mohammed): “Het is aan mij geopenbaard dat een groep der djinn heeft geluisterd (naar de Qur’an), en zij zeiden: ‘Waarlijk, wij hebben een wonderbaarlijke verkondiging gehoord!
en in mijn veerbeeltenis zag ik het helemaal voor me hoe een ‘groep’ van jinns nog steeds reizen in een karavaan!

Ik: Heb jij de engelen niet gezien wanneer jij naar boven gaat naar de hemelen en probeert af te luisteren van hun gesprekken?

Seeta: Ja, zij gooien stenen naar ons. Ik ben vaak geraakt door hun. Mijn rechter arm was daardoor gebroken!!

Mijn hart sloeg over. Ik kon niets anders doen dan stoppen en naar boven in de lucht te kijken voor een paar seconden. Boven in de hemelen, sterke wachters van Allaah, de engelen, beschermen de hemelen met meteorieten (stenen zoals Seeta zegt), precies zoals het beschreven is in Al-Qur’an.

“En wij trachtten de hemel te bespieden en wij vonden deze vol sterke wachters en vlammen. En voorzeker, wij plachten op enige plaatsen te zitten om de gesprekken te beluisteren. Maar wie nu luistert, vindt een vlam die op hem wacht. [Surah Al-Djinn, Ayah 8-9]

“Wij hebben de laagste hemel met sterren versierd Als bescherming tegen iedere opstandige Satan. Zij kunnen van de verheven bijeenkomst (engelen) niets horen en zij worden van elke kant verdreven. Als verworpenen en er is voor hen een voortdurende straf; Maar hij die steelsgewijze opvangt, hem achtervolgt een heldere vlam. [Surah Saffat, Ayah 6-10]

Ik zweer bij Allaah, ik zie geen reden waarom iemand zijn ogen niet zullen vloeien met tranen bij dit, tranen van vreugde, een gevoel van voldaanheid, en een gelukzalige tevredenheid. SubhanAllaah, een zaak van het ‘ongeziene’ werd beschreven door iemand die het heeft gezien maar daar niet in geloofd. En de Jinnee was het aan het beschrijven zonder dat het realiseert welke effect het heeft op de luisteraar, niet alleen ik maar de anderen om me heen en degenen die het zal horen voor zolang ik leef.

Tijdens ons gesprek, kwam ik erachter dat ze een Sikh was, maar getrouwd met een Hindu jinn (die overleden is) en zij nam het geloof over van haar man en zij stond erop dat de man zijn religie automatisch de vrouw haar religie is. Maar ze probeerde verwarring te creëren door aan te dringen dat ze een slechte dode ziel was (slechte ruh’ het concept welke vele Pakistani’s verward). Eerst liet ze iedereen geloven dat ze een slechte dode ziel was, maar toen ik haar een paar keer berispte tegen het liegen, en tegen haar zei dat ze nog niet dood is, gaf ze het uiteindelijk toe

In elke zaak, zei ze tegen mij, dat zij tijd nodig heeft om erover na te denken. Maar wanneer ik haar herinnerde aan de dag des Oordeels, vroeg ze de bekende vraag ‘Waarom zal ze pijn lijden in het hellevuur terwijl ze zelf is gemaakt van vuur! Op sommige momenten zei ze dat ze haar geloof niet wilde veranderen. En uiteindelijk zei ze iets wat manifesteert in haar ‘aard’ en bevestigde haar realiteit:

Seeta: Ik weet dat Allaah de schepper is maar ik kan niet buigen naar Hem!”

La howla wala quwatta illa Billah. Dezelfde arrogantie, dezelfde trots. Heeft Iblees niet hetzelfde gedaan? Geweigerd om Sajdah te verrichten hoewel hij zeker was dat Allaah de schepper is.

“…Aba wastakbarah…” En toen Wij tot de Engelen zeiden: “Buigt jullie voor Adam”, toen bogen zij, behalve Iblis (de Satan). Hij weigerde en was hooghartig en hij werd één van de ongelovigen. [Surah Al-Baqarah Ayah 34]

Ik vertelde haar dat ze precies hetzelfde wat haar ‘meester’ iblees heeft gedaan, en ze antwoordde:

“Wij zijn van nature allemaal hetzelfde!”

Ik zat daar starend naar haar en in mezelf denkend dat deze schepsel heeft een lage vorm van intelligentie en een grote vorm van arrogantie en zelfs na het zien van de wonderen van Allaah ‘azzawajal weigeren ze te geloven. En aan anders kant, mensen kunnen niet zien wat Jinns wel kunnen zien, maar zijn gezegend met een hogere vorm van intelligentie. En dat is misschien waarom de mensheid een ‘logische’ en ‘voor redenering vatbaar’ bewijs met de nadruk van het levende wonder Al-Qur’an om de waarheid te zien van islaam. En wanneer mensen weigeren kan met niets met zijn intelligentie behalve dat het leid tot arrogantie en onwetendheid!

Wij zoeken toevlucht bij Allaah van de slechte karaktereigenschap van arrogantie een, eigenschap van shaytaan.

Eén van de dingen die ze heeft gezegd over Iblees was dat hij een troon heeft boven het water!

05-02-2012, 03:38
De Boodschapper van Allaah, salallaahu ‘alayhi wa sallam heeft gezegd:

“iblees heeft zijn troon boven het water geplaatst en dan zend hij zijn gezanten erop uit…. (Hadith Muslim, 5023)

Ze vertelde ook dat hij hun vertelde dat hij een kroon zal dragen op de Dag des Oordeels.
Hij had hun ook beloofd dat zij ongelimiteerde beloningen zullen krijgen. Ze zei,

“Jouw Rabb (Heer) heeft jullie beloningen beloofd en onze Iblees heeft ons beloningen beloofd.”

Waarlijk zijn belofte zijn niets anders dan leugens, zoals het wordt vermeldt in Al-Qur’an:
De Satan zei, nadat de zaak besloten was: “Voorwaar, Allah (SWT) heeft jullie een ware belofte gedaan, en ik heb jullie een belofte gedaan, maar ik liet jullie daarna in de steek. Ik had geen macht over jullie, behalve dat ik jullie heb geroepen, waarop jullie mij gehoorzaamden, verwijt mij daarom niets! Verwijten jullie jezelf maar. Ik kan jullie niet helpen en jullie kunnen mij niet helpen. Voorwaar, ik verwerp het, dat jullie mij voorheen als deelgenoot (aan Allah (SWT)) toekenden.” Voorwaar, voor de onrechtplegers is er een pijnlijke bestraffing. [Surah Ibrahiem, Ayah 22]
En waarlijk hij zal zijn rug keren naar al degenen die hem gehoorzaamde:
Evenals Satan, wanneer hij tegen de mens zegt: “Verwerp (de waarheid)”; maar wanneer deze haar verwerpt zegt hij: “Ik heb niets met u uitstaande, voorzeker, ik vrees Allah (SWT), de Heer der Werelden.” [Surah Al-Hasjr, Ayah 16]

Zij had met name een obsessie met Iblees zijn schoonheid en ze bleef herhalen hoe knap hij was a’oodhobillahi minhu

Zij slaakt een hoop slecht uit welke alleen uitgesproken kan worden bij iemand die gemeen en vals is, en ik zal dit hier niet opnoemen.

De vloek/toverspreuk dat over het ‘bezeten‘ meisje werd uitgesproken was gedaan vanuit (Hasad) jaloezie door een familielid. Op die dag, terwijl ik Surah Falaq over haar heen reciteerde en ik bij de laatste vers kwam, wAllaahi het voelde alsof ik het voor de eerste keer reciteerde. Het leek erop of ik de betekenis ‘begreep’ : -Wamin sharri hasidin itha hasad – En tegen het kwade van de benijder wanneer deze benijdt is.”

Ik kreeg de mogelijkheid om te zien wat jaloezie kan veroorzaken: ik kon zien wat het gevaar was van iemand die jaloers wordt. Op die dag had ik werkelijk de waardering voor Du’âs en de Adhkar die ons beschermen tegen het boze oog en jaloezie.

Ik heb ook veel geleerd van het boek van Bilal Philips genaamd ‘The Exorcist Tradition in Islam’ en van de Aqeedah lessen van Shaykh Yasir, en hetgeen dat werd bevestigd door het gesprek met Seeta:

Seeta zei ook, dat als ze het meisje zou verlaten dat ze iemand anders zou bezetten, ik vroeg aan haar waarom. En zij zei toen,
“Omdat het leuk is en ik hou ervan om mensen lastig te vallen!”

Ze houd van aandacht dat is misschien de reden dat ze zo veel praatte. Alhoewel ze een leugenaar was die probeerde om zoveel mogelijk verwarring te veroorzaken.

Ze had het meisje stevig in haar grip in de badkamer. Om eerlijk te zijn sommige incidenten waren echt eng en ik zal ze hier niet opnoemen. Mij oprechte advies is om nooit de Du’â te vergeten terwijl men de badkamer binnengaat!!

Ten slotte, heb ik wat advies voor mijzelf en voor iedereen. Heb een sterk geloof (Imaan) in Allaah ‘azzawajal en plaats het vertrouwen (tawakkul) in Allaah alleen en dat is een sterke wapen tegen de shayateen.

De prachtige Adhkaar en Duâ’s zijn werkelijk de vestiging voor een gelovige.

Wees waakzaam en accuraat met het gebed en het lezen van de Qur’an. Lees de Qur’an vaak thuis. Verricht Duâ voordat je het huis binnentreed of verlaat, voordat je begint met eten en voordat je de toilet binnengaat en zeker voor het slapen gaan.

Moge Allaah ‘azzawajal ons beschermen tegen de Fitan en Sharr van alle shayateen onder de mensen en Jinn, en moge Allaah onze familie, kinderen en alle moslims in de wereld beschermen.

05-02-2012, 06:40


Degene die sihr toepast probeert de leiders onder de sayatien tevreden te stellen door grote vormen van ongeloof. Daarna zal de duivel hem van dienst zijn en de djinn onder hem. Ze kiezen over het algemeen de zwakbegaafde en zwakkeren onder de djinn uit zodat die bang zijn en minder snel in opstand komen en gehoorzamen.

05-02-2012, 15:46
Helaas is dat niet de regel. Er worden echter ook vaak krachtige djiin gebruikt afhankelijk van de sterkte en de mate van begaande kufr door de sehar en de soort sihr die toegepast wordt die dat met zich meebrengt waardoor dat mogelijk gemaakt wordt. Er zijn immers een aantal soorten djinn met hun specifieke krachten en gedaanten, zoals Allah subhanahu watahala hen heeft geschapen waar de sehar gebruik van maakt.Het is dus weldegelijk niet zo dat slechts de zwakkere en zwakbegaafde djinn voor sihrpraktijken aangewend worden, aldus de zeer ervaren raaqi`s die daar mee te maken hebben. Wa Allahu ahlem. Ghair insha Allah.

05-02-2012, 15:47
dit is zo een onzin -__-

05-02-2012, 15:50
Geloof vooral wat je wil geloven. De discussie over sihr heb ik al eens meer dan uitvoerig met je gevoerd tezamen met andere leden gebaseerd op authentieke bewijzen, dus gelieve de irrationele discussie om de discussie na te laten. Ghair insha Allah.


VOOR BEWIJZEN GEBASEERD OP DE EDELE KORAN EN DE AUTHENTIEKE SUNNAH, ZIE DE INHOUD VAN DE ONDERSTAANDE TOPICS MET FATAWA EN SOERA`S EN AHADEETH TER ONDERBOUWING VAN HET BESTAAN VAN SIHR EN BEZETENHEID AL MASS GENAAMD :

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3925498&

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3850042&

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3892586&

[video=youtube;nu_pdj3l64k]http://www.youtube.com/watch?v=nu_pdj3l64k[/video]

[video=youtube;VOoWypTveP8]http://www.youtube.com/watch?v=VOoWypTveP8[/video]

[video=youtube;bPE6vL4Ao80]http://www.youtube.com/watch?v=bPE6vL4Ao80&feature=related[/video]

[video=youtube;lTCgJvcmWU8]http://www.youtube.com/watch?v=lTCgJvcmWU8&feature=related[/video]

[video=youtube;Kf6lVgW6RkA]http://www.youtube.com/watch?v=Kf6lVgW6RkA[/video]

05-02-2012, 15:54
Ben benieuwd om dit te lezen

05-02-2012, 16:00

Citaat door Arab-ELLA:
Geloof vooral wat je wil geloven. De discussie over sihr heb ik al eens met je gevoerd tezamen met andere leden, dus gelieve dat na te laten. Ghair insha Allah.
als moslim ben ik genoodzaakt om het telkens te zeggen, je weet wel; al-amr bel-ma3roof wal-nahy 3an al-munkar

Bezetenheid bestaat niet, en sihr is maar een illusie.

sheikh Yusuf Al-Qaradawi:
[video=youtube;tsG7_8jpmJU]http://www.youtube.com/watch?v=tsG7_8jpmJU[/video]

en vele anderen delen deze standpunt zoals; Imam Abu Hanifah, Sheikh Al-Sha3rawi, Sheikh Al-Ghazali etc.

05-02-2012, 16:07
Zoals ik al zei geloof wat je wil geloven en neem ongefundeerde info aan van wie je wil die jij naar begeerte tot "shaykh" verklaart. Je ontkent welbewust wat er in de Edele Koran en in de authentieke ahadeeth, zoals door de Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, ons heeft medegedeeld en wat hij notabene zelf heeft ervaren aan sihr, heeft nagelaten als ahadeeth over sihr.Laat staan wat Allah subhanahu watahala hierover gezegd heeft in zijn Boodschap aan de mensheid en de djinn! La hawla wala quwatta illa bi Allah! Blijkbaar besef je niet dat als je ook maar iets bewust en wel ontkent uit de Edele Koran dan wel de authentieke sunnah je jezelf uit de Islaam kunt doen plaatsen, m.a.w. je Islaam te niet doet! Besef ook dat als je ook maar 1 hadeeth ontkent, dat je hiermee de gehele sunnah van de Profeet, vrede en zegeningen zij met hem ontkent! Gelieve dan ook verdere nutteloze discussie hierover na te laten, aangezien dat in het verleden al niks heeft opgeleverd voor wat betreft je ongefundeerde hawaa visie hierover.Je blijft het nog altijd hardnekkig ontkennen, dit evenwel nadat er duidelijke authentieke bewijzen voor je geplaatst zijn ter oprechte nasieha. Deze zullen dus tegen je getuigen op de Dag des Oordeels! Dus respecteer mijn verzoek en hou mijn topic schoon van je overduidelijke dwalingen.Hadaak Allah.Ghair insha Allah.

ZIE:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3802706


[video=youtube;kpB5ODSNFno]http://www.youtube.com/watch?v=kpB5ODSNFno[/video]

[video=youtube;GtlMT4pr7tQ]http://www.youtube.com/watch?v=GtlMT4pr7tQ[/video]


[video=youtube;ScrBT6Pn1XM]http://www.youtube.com/watch?v=ScrBT6Pn1XM[/video]


Sahih Bukhari Volume 7, Book 69, Number 494 :

Narrated by Abu 'Amir or Abu Malik Al-Ash'ari:

That he heard the Prophet saying, "From among my followers there will be some people who will consider illegal sexual intercourse, the wearing of silk, the drinking of alcoholic drinks and the use of musical instruments, as lawful. And there will be some people who will stay near the side of a mountain and in the evening their shepherd will come to them with their sheep and ask them for something, but they will say to him, 'Return to us tomorrow.' Allah will destroy them during the night and will let the mountain fall on them, and He will transform the rest of them into monkeys and pigs and they will remain so till the Day of Resurrection."

De Profeet (salla Allahou âlayhi wa salam) heeft gezegd:

Er zullen mensen van onder mijn gemeenschap (in de toekomst) die zullen zeggen dat het toegestaan is om ontucht te plegen, het dragen van zijde (voor de mannen), wijn drinken, en het gebruik van muziekinstrumenten [ma'aazif]. Sommige mensen zullen aan de zijkant van de berg blijven en wanneer hun leider s`avonds komt om hen te vragen voor zijn behoefte, zullen zij zeggen, "kom morgen terug". Dan zal ALLAH hen vernietigen gedurende de nacht, door de berg op hen te laten storten terwijl hij anderen in zwijnen en varkens zal veranderen. Zo zullen zij blijven tot de Dag Der Opstanding.Deze hadith in al Bukhari is autenthiek. Ze heeft een volledige ketting die voldoet aan de voorwaarden om authentiek te zijn. Dit is verklaard door de grote kritische geleerde van hadith Shaykh Ibnus Salaah in zijn befaamde werk, Uloomol Hadith (zijn werk over de wetenschap of methode van bekritiseren en beoordelen van hadith).

05-02-2012, 16:07

Citaat door KSA:
als moslim ben ik genoodzaakt om het telkens te zeggen, je weet wel; al-amr bel-ma3roof wal-nahy 3an al-munkar

Bezetenheid bestaat niet, en sihr is maar een illusie.

sheikh Yusuf Al-Qaradawi:
[video=youtube;tsG7_8jpmJU]http://www.youtube.com/watch?v=tsG7_8jpmJU[/video]

en vele anderen delen deze standpunt zoals; Imam Abu Hanifah, Sheikh Al-Sha3rawi, Sheikh Al-Ghazali etc.


"en sihr is maar een illusie" wat bedoel je hiermee? Het is duidelijk vanuit de Quraan en de Sunnah dat as-Sihr bestaat, en het geloven in het bestaan ervan is verplicht.

betreft die dwalende man die jij als shaykh beschouwt:

[video=youtube;3KiWYezyoC0]http://www.youtube.com/watch?v=3KiWYezyoC0&[/video]

zie ook:
http://spubs.com/sps/sp.cfm?secID=NDV&subsecID=NDV16&loadpage=displaysu bsection.cfm

een man met deze woorden beschouw jij als Shaykh? Allaahul musta3aan

Citaat:
"Before I leave this station of mine (i.e. from giving this khutbah) I love that I should say a word about the results of the Israeli elections. The Arabs, all of them, were placing their hopes in the victory of Barleen, however he lost and this is what we praise about Israel. We desire and hope that our country can be like this country. Due to only a small number of people, the one who was actually ruling lost his position. There was not 94% or 95% (of votes) which is what we are accustomed to in our country, but 99%, (yes) 99%. If Allaah had presented himself to the people as a candidate he would not have been able to take this amount… we welcome Israel for what it has accomplished…"

05-02-2012, 16:10



Citaat door Arab-ELLA:
Helaas is dat niet de regel. Er worden echter ook vaak krachtige djiin gebruikt afhankelijk van de sterkte en de mate van begaande kufr door de sehar en de soort sihr die toegepast wordt die dat met zich meebrengt waardoor dat mogelijk gemaakt wordt. Er zijn immers een aantal soorten djinn met hun specifieke krachten en gedaanten, zoals Allah subhanahu watahala hen heeft geschapen waar de sehar gebruik van maakt.Het is dus weldegelijk niet zo dat slechts de zwakkere en zwakbegaafde djinn voor sihrpraktijken aangewend worden, aldus de zeer ervaren raaqi`s die daar mee te maken hebben. Wa Allahu ahlem. Ghair insha Allah.
Klopt.Maar over het algemeen wordt er vooral van de zwakkere begaafden gebruik gemaakt.
De leiders wijzen hen aan en als de djinn niet wil gehoorzamen dan wordt de leider om hulp gevraagd en beveelt hij de djinn te gehoorzamen.

Het ligt ook aan de tovernaar,hoe meer zijn ongeloof en grotere zondes,hoe gehoorzamer de duivels zijn.
Als sommigen eens wisten wat tovenaars deden.

Hier een aantal voorbeelden:

het om hulpsmeken aan sayateens en en verheerlijken,
een dier voor hen opofferen
grote zondes begaan die ik niet eens wil noemen
op de koran stappen en lopen in de wc
de koran verzen met vies bloed schrijven en nog meer.

05-02-2012, 16:17

Citaat door y4ss1n:
"en sihr is maar een illusie" wat bedoel je hiermee? Het is duidelijk vanuit de Quraan en de Sunnah dat as-Sihr bestaat, en het geloven in het bestaan ervan is verplicht.

betreft die dwalende man die jij als shaykh beschouwt:

[video=youtube;3KiWYezyoC0]http://www.youtube.com/watch?v=3KiWYezyoC0&[/video]

zie ook:
http://spubs.com/sps/sp.cfm?secID=NDV&subsecID=NDV16&loadpage=displaysu bsection.cfm

een man met deze woorden beschouw jij als Shaykh? Allaahul musta3aan
kennis is een zegen zeg ik dan, als ik mensen zoals jij hoor spreken

05-02-2012, 16:21

Citaat door KSA:
dit is zo een onzin -__-
Dit is pure waarheid.

Ik leg hier een eed af en zweer bij Allah soubhanullah wa ta ala wat ik zelf ooit eens gezien heb.

Er was een gezonde jongen. Daarna overkwam hem iets. Hij was veranderd. Zijn ogen kregen wallen,zijn handen trilden een beetje en het leek alsof hij iets in zijn lichaam voelde lopen. Hij werd stil en zag er ziekjes uit en alsof iets in zijn hoofd op hem drukte,borst etc.

Toen hij behandeld werd vloeide er letterlijk gele druppeld uit zijn handen en kwamen er tranen uit zijn ogen. Toen het weg was,was het alsof het nooit had plaatsgevonden.Dit is een korte omschrijving van alles.

Een andere vb ik heb het zelfniet gezien,maar het was bekend. Een zwarte kat wilde een stuk vlees pakken ,maar werd geslagen.
Die vrouw werd ziek en uiteindelijk werd duidelijk dat het gebeurd was vanwege die daad,

De djinn zei dat ze als honden komen en sommigen als katten en anderen vliegen weer.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14