Bekijk volle/desktop versie : Assalamu alykoum wa rahmatoullahi tahala wa barakatahoe kijk eens hier!



05-02-2012, 00:22
Assalamu alykoum wa rahmatoullahi tahala wa barakatahoe,

Beste broeders en zusters in de islaam,

Ten aller eerste wil ik jullie zeggen ik hou van jullie omwille van Allah soubhana wa tahala. En het volgende wat ik wil zeggen is een verhaal waar ik mee zit SoubhanaAllah.. Het wil er bij mij niet in..

Het is een vraagstelling voor bekeerde broeders en zusters die praktiseren. SoubhanAllah, in mijn omgeving heb ik misschien wel 20 broeders die praktiserend zijn en bekeerd MasaAllah! En elke keer verbazen deze broeders mij weer La Illaha Ill-Allah! Zo zie je maar weer dat dit mooie mooie mooie geloof voor een ieder is gekomen en niet alleen voor een bepaalde groep La Illaha Ill-Allah! De vraag is aan de broeders en zusters, wat voelen jullie kunnen jullie dat omschrijven? En wat heeft het met jullie gedaan en wat heeft heb jullie opgeleverd en wat willen jullie hiermee bereiken en hebben jullie bepaalde doelen vastgesteld? Met jullie informatie wil ik graag naar onze moskee gaan en broeders die moslim zijn geboren aan herinerren dat ze hun geloof moeten praktiseren en dat een voorbeeld aan de jullie moeten nemen MasaAllah!

Hoor graag snel van Jullie, ook zou ik van broeders en zusters die moslim zijn geboren en praktiserend zijn hun verhaal horen en wat zij voelen!

Hajjakoem Allah!

Hou van jullie omwille van de heer van de dag des oordeels.

Assalamu alykoum wa rahmatoullahi tahala wa barakatahoe.

05-02-2012, 00:32


Allahoe akbar!

05-02-2012, 00:33
La Illaha Il-ALLAH

07-02-2012, 00:14
"!

Moge allah jou belonen voor deze mooie stap die je wilt nemen in de Islaam.