Bekijk volle/desktop versie : Geschiedenis les van Sheikh Osama bin Laden! Moet je zien! {Nederlands}



Pagina's : [1] 2 3

04-02-2012, 23:09
Hij verteld precies hoe het zit. duidelijke woorden.

[video=youtube;exWMM0sXVio]http://www.youtube.com/watch?v=exWMM0sXVio[/video]

04-02-2012, 23:30


Hoe zit het nou met Osama bin Laden? Ik hoorde laatst dat ik niets van hem mag aannemen, omdat het geen goede geleerde is.

04-02-2012, 23:38
@H_H_H , moet je ook niet doen. Wie neemt er nou iets aan van een terroristenleider?

04-02-2012, 23:41

Citaat door Gezond:
@H_H_H , moet je ook niet doen. Wie neemt er nou iets aan van een terroristenleider?
Je klinkt als iemand die de media gelooft.

04-02-2012, 23:44



Citaat door H_H_H:
Je klinkt als iemand die de media gelooft.
Wil je ontkennen dat Osama bin laden een terrorist is?

04-02-2012, 23:48

Citaat door Gezond:
Wil je ontkennen dat Osama bin laden een terrorist is?
Ik ontken niets.
Wil jij erkennen dat de media gelijk heeft?

04-02-2012, 23:51

Citaat door H_H_H:
Hoe zit het nou met Osama bin Laden? Ik hoorde laatst dat ik niets van hem mag aannemen, omdat het geen goede geleerde is.
Heb je dat maar 1 keer gehoord?

Waar heb je dat gehoord zus?

04-02-2012, 23:51

Citaat door H_H_H:
Ik ontken niets.
Wil jij erkennen dat de media gelijk heeft?
Ik erken niets.
Alleen wat betreft Al Qaida, geloof ik de media wel. Ik geloof al die complot theorieën niet. (Amerika heeft het verzonnen en bla bla)

04-02-2012, 23:52

Citaat door Gezond:
@H_H_H , moet je ook niet doen. Wie neemt er nou iets aan van een terroristenleider?
Als opkomen voor de onderdrukte Moslims op aarde betekent dat hij een terrorist is.. Dan ben ik trots dat hij onze terroristenleider is!

04-02-2012, 23:53

Citaat door revolutie030:
Heb je dat maar 1 keer gehoord?

Waar heb je dat gehoord zus?
Bij een lezing en ik heb ook een paar keer video's toegestuurd gekregen.
Maar is dat zo?

04-02-2012, 23:56

Citaat door Gezond:
Ik erken niets.
Alleen wat betreft Al Qaida, geloof ik de media wel. Ik geloof al die complot theorieën niet. (Amerika heeft het verzonnen en bla bla)
En waarom geloof je de media op dat punt wel? Schaam je je voor de Jihad ? (overigens een van de beste daden)

04-02-2012, 23:57

Citaat door H_H_H:
Je klinkt als iemand die de media gelooft.

05-02-2012, 00:00



Citaat door H_H_H:
Bij een lezing en ik heb ook een paar keer video's toegestuurd gekregen.
Maar is dat zo?
Tsjah zus, als ik nu zeg dat het niet zo is, heb je er alsnog niet veel aan.. want wie moet je dan geloven..
Het is ook niet iets simpels ofzo..

Voor mij is Osama bin Laden 1 van de grootste helden van de afgelopen 30 jaar. En ik wil iedereen die kritiek geeft op Bin laden met duidelijke bewijzen zien komen waarom vanuit Qor'an en Soennah gezien Bin laden fout was..

05-02-2012, 00:03
Als ik zo luister naar hem, klinkt het wel als een hele intelligente man, masha'Allah.

05-02-2012, 00:08

Citaat door H_H_H:
Als ik zo luister naar hem, klinkt het wel als een hele intelligente man, masha'Allah.
Ik denk dus dat je niet vaak naar hem hebt geluisterd, of gezien wat hij deed enzo?
Tenminste, hoe je nu overkomt lijkt et zo..

Hoe hij naar mijn mening overkomt.. echt Masha'Allah.. Los van zijn daden. hoe hij overkomt alleen.. heel kalm en intelligent.
Bescheiden ook. En andere Mujahideen hebben vaak overgeleverd dat Bin Laden heel verlegen en schaamtevol was en ook verdrietig vaak.
En dat merk je ook wel aan zijn manier van spreken SoubhanAllah.

Toen hij een keer in een video sprak over een vrouw die naar de Hel moest omdat ze een kat niet te eten gaf, werd hij al ontroerd..

Pagina's : [1] 2 3