Bekijk volle/desktop versie : Vraagje..even vrouwen onderling (Geen mannen aub)



Pagina's : [1] 2

04-02-2012, 21:59
Heb echt super veel last van mijn borsten. Het doet gewoon echt pijnnnnn. Ik wil naar huisartsenpost gaan, maar misschien is dat te overdreven. Hoe kan ik de pijn verzachten, iemand tips misschien?

Hellllllppppppppppp

04-02-2012, 22:01


Ben je niet gewoon zwanger?

04-02-2012, 22:03
Nee dat kan niet. Ik ben 100% niet zwanger. Het gaat mij nu meer om de pijn te verzachten, niet waardoor het komt..Ze zullen wel aan het groeien zijn ofzo..

04-02-2012, 22:05
moet je mischien ongesteld worden

04-02-2012, 22:06


Waarom vind je het overdreven?

Het zekere voor het onzekere nemen en ga langs de huisarts.

04-02-2012, 22:07
ik snap dat niet ( geen mannen),ik vind juist dat je zo de aandacht trekt.

04-02-2012, 22:10
Ik zou als ik jou was een warme Kompres gebruiken... Zo 1 die vrouwen ook gebruiken tegen knoeien van melk.. Als je dat niet hebt.. Gebruik dan een kruik ofzo... Misschien helpt het om ze warm te houden en zo min mogelijk aan raken en drukken. En uiteraad een goede stevige BH die ze echt op hun plek houden...

Anders probeer het met een pijnstiller?

En uiteraad naar de huisarts als de pijn ondragelijk wordt of wanneer de pijn aanhoudt en het heeft niets te maken met ongesteldheid of zwangerschap...

04-02-2012, 22:10

Citaat door Onbestemd:
Waarom vind je het overdreven?

Het zekere voor het onzekere nemen en ga langs de huisarts.
Ja maar wat kunnen zij voor me doen denk ik dan...

Ik weet niet, ben aan het twijfelen, en het weer zit ook niet mee..

04-02-2012, 22:11
Massage nodig van een jongeman met grote handen..

04-02-2012, 22:11
Bh uit gegaan en al een douche genomen?


Citaat door Mansora:
Heb echt super veel last van mijn borsten. Het doet gewoon echt pijnnnnn. Ik wil naar huisartsenpost gaan, maar misschien is dat te overdreven. Hoe kan ik de pijn verzachten, iemand tips misschien?

Hellllllppppppppppp

04-02-2012, 22:13

Citaat door Kettingkje:
Ik zou als ik jou was een warme Kompres gebruiken... Zo 1 die vrouwen ook gebruiken tegen knoeien van melk.. Als je dat niet hebt.. Gebruik dan een kruik ofzo... Misschien helpt het om ze warm te houden en zo min mogelijk aan raken en drukken. En uiteraad een goede stevige BH die ze echt op hun plek houden...

Anders probeer het met een pijnstiller?
Ik dacht juist aan een koude kompres..., maar durf dit niet te doen zomaar..
Zou paracetamol helpen?

04-02-2012, 22:13

Citaat door mercedez207:
ik snap dat niet ( geen mannen),ik vind juist dat je zo de aandacht trekt.
Ze is een shiiet,misschien wilt ze dat wel

04-02-2012, 22:13


toen ik zwanger was deden mijne ook belachelijk veeeel pijn kon niet eens normaal liggen op mn zij enz.
ik deed zn buikband zn strakke weet je wel eromheen en dat hielp mij heel erg misschien een tip.

04-02-2012, 22:14

Citaat door 25Lady:
Bh uit gegaan en al een douche genomen?
ja, gedaan. Agh ja, ik probeer een paracetamol ofzo..

04-02-2012, 22:15

Citaat door Mansora:
Ik dacht juist aan een koude kompres..., maar durf dit niet te doen zomaar..
Zou paracetamol helpen?
Ik zou echt voor een warme kompres gaan.. Gewoon doen.. Anders een kruik ofzo.. Dan ziet het er maar raar uit... En ik zou zeker een pijnstiller nemen... 1tje... Waarom niet? Je hebt pijn dus doe gewoon... Want als je niets doet behoudt je de pijn.. Kan je straks waarschijnlijk ook niet slapen... En een kompres kan nooit kwaad... Probeer warm... Lukt niet probeer dan koud... BRRRRRRRRRRR moet er niet aan denken in deze kou.. Maar probeer nu maar gewoon dingen...

Pagina's : [1] 2