Bekijk volle/desktop versie : China en Rusland gebruiken veto tegen VN-resolutie over Syrië



Pagina's : [1] 2 3

04-02-2012, 18:28
http://www.nu.nl/buitenland/2732820/rusland-en-china-vetoen-syrie-resolutie.html

Rusland en China vetoën Syrië-resolutie
Laatste update: 4 februari 2012 18:11 info

NEW YORK - Rusland en China hebben zaterdag in de VN-Veiligheidsraad hun veto uitgesproken over een resolutie die de Syrische president Bashar al-Assad oproept te vertrekken.


Foto: AFP
Rusland had al laten weten de resolutie te blokkeren als het tot een stemming zou komen.

04-02-2012, 18:39



Citaat door ARABIAN_:
http://www.nu.nl/buitenland/2732820/rusland-en-china-vetoen-syrie-resolutie.html

Rusland en China vetoën Syrië-resolutie
Laatste update: 4 februari 2012 18:11 info

NEW YORK - Rusland en China hebben zaterdag in de VN-Veiligheidsraad hun veto uitgesproken over een resolutie die de Syrische president Bashar al-Assad oproept te vertrekken.


Foto: AFP
Rusland had al laten weten de resolutie te blokkeren als het tot een stemming zou komen.
Ik denk dat we alle handel met China en Rassia moeten staken, iets wat we al veel eerder hadden moeten doen.

04-02-2012, 20:06
Was te verwachten .

Assad heeft slechts 3 vrienden, Rusland , China en de Mullahs van Iran

04-02-2012, 20:11

Citaat door AirbusA380:
Was te verwachten .

Assad heeft slechts 3 vrienden, Rusland , China en de Mullahs van Iran
Meer vrienden heb je tegenwoordig niet nodig.

04-02-2012, 20:14


De twee andere landen die hun volk opruimen geen probleem vinden zijn te machtig... waarom, nou het westen geeft ze geld voor producten of simpelweg gas... misschien maar eens mee ophouden, want men al lang geleden had moeten doen.

04-02-2012, 20:15

Citaat door Morrokito:
Meer vrienden heb je tegenwoordig niet nodig.
Fascisten beschermen elkaar ten koste van hun eigen volk.

04-02-2012, 20:18

Citaat door achja200:
Je weet zelf ook wel dat dat nooit gaat gebeuren. De belangen zijn daarvoor veel te groot.
In die zin is internationale politiek natuurlijk zeer hypocriet.
Het zou bijzonder louterend kunnen werken om niet meer afhankelijk van de duivel te zijn.

04-02-2012, 20:20

Citaat door achja200:
Erger nog : Nederlandse moslims steunen hen omdat die onderdrukkers anti-westers zijn.

Puur verraad aan de moslims die er het slachtoffer van zijn natuurlijk, maar voor de Nederlandse moslims is alleen de strijd tegen het westen van belang.
Alle Nederlandse moslims?

04-02-2012, 20:21

Citaat door achja200:
Erger nog : Nederlandse moslims steunen hen omdat die onderdrukkers anti-westers zijn.

Puur verraad aan de moslims die er het slachtoffer van zijn natuurlijk, maar voor de Nederlandse moslims is alleen de strijd tegen het westen van belang.
Nederland steunt israel, dat is nog erger. Israel is een terroristische staat die alle internationale verdragen aan zijn laars lapt.
Ze gebruiken fosforbommen en chemische wapens, die alleen een terroristische staat gebruikt

04-02-2012, 20:21

Citaat door achja200:
Erger nog : Nederlandse moslims steunen hen omdat die onderdrukkers anti-westers zijn.

Puur verraad aan de moslims die er het slachtoffer van zijn natuurlijk, maar voor de Nederlandse moslims is alleen de strijd tegen het westen van belang.
Enkel de grootste monden op m.nl staan om een of andere reden achter Iran en China, het grootste gedeelte zal net zoals wij verontwaardigd en woedend zijn.

04-02-2012, 20:22
Tja, 200 doden op een dag.

04-02-2012, 20:22

Citaat door achja200:
Erger nog : Nederlandse moslims steunen hen omdat die onderdrukkers anti-westers zijn.

Puur verraad aan de moslims die er het slachtoffer van zijn natuurlijk, maar voor de Nederlandse moslims is alleen de strijd tegen het westen van belang.
Helemaal waar, vandaar ook dat niet moslims zo zijn gaan neerkijken op die lui die hun broeders door de stront laten zakken, om de valse islamitische moslim-eer te laten prevaleren, zo ze zelfs hun dochter eigenhandig kunnen afmaken als die een romance heeft gehad, en al helemaal met een niet moslim.

04-02-2012, 20:23



Citaat door Hamitus:
Helemaal waar, vandaar ook dat niet moslims zo zijn gaan neerkijken op die lui die hun broeders door de stront laten zakken, om de valse islamitische moslim-eer te laten prevaleren, zo ze zelfs hun dochters eigenhandig kunnen afmaken als die een romance hebben gehad.
Jij moet niet praten hypocriete zionist. jij steunt israel en dat betekent dat je het terrorisme ook steunt

04-02-2012, 20:29

Citaat door achja200:
Daar schaam ik mij voor, Morrokito !

Ik ben fel tegen het Israelische gedrag van de afgelopen tien jaar. Het is voor mij duidelijk dat ze de vrede blokkeren en alleen maar meer land willen inpikken.

Maar wat ik niet snap : waarom gaan jullie uit woede over de westerse steun aan Israel de onderdrukkers van jullie eigen geloofsgenoten steunen ??
Denk je dat Assad en khadaffi mij lief zijn. Opgerot met die twee. Denk je dat de Vs het wat boeit wat daar gebeurd. De Vs is niet voor democratie en mensenrechten anders hadden ze allang ingegrepen. De Vs is een sluwe vos die alleen ingrijpt als er wat te halen valt. Als de Vs echt een voorstander van mensenrechten is dan hadden ze guantanamo gesloten en Noord korea aangevallen die zijn eigen volk in concentratiekampen opsluit.

04-02-2012, 20:32

Citaat door Morrokito:
Denk je dat Assad en khadaffi mij lief zijn. Opgerot met die twee. Denk je dat de Vs het wat boeit wat daar gebeurd. De Vs is niet voor democratie en mensenrechten anders hadden ze allang ingegrepen. De Vs is een sluwe vos die alleen ingrijpt als er wat te halen valt. Als de Vs echt een voorstander van mensenrechten is dan hadden ze guantanamo gesloten en Noord korea aangevallen die zijn eigen volk in concentratiekampen opsluit.
als ze wel ingrijpen is het niet goed, en als ze niet ingrijpen is het ook weer niet goed, wie is hier nu de vos?

Pagina's : [1] 2 3