Bekijk volle/desktop versie : ^^ Ik irriteer me aan wc-rollen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

04-02-2012, 01:07
In principe kan ik me overal aan irriteren, maar vandaag ga ik het onderwerp wc-rollen aankaarten.
Iedereen gaat naar de wc, dus we hebben er vast dagelijks mee te maken...en ik vind dat er een standaard moet komen!

Waar ik me nou zo om kan opwinden is als de velletjes van de wc-rol onder (dus achter) hangen in plaats dat het boven hangt (dus voor ).

Mijn voorkeur is dus zo...

04-02-2012, 01:12


Dan denk je...jaaa wat maakt het nou uit?

Veeeel!
Als het onder (achter) hangt dan trek je het vel moeilijker los...plus je scheurt misschien anderhalve vel in plaats van 2. Het is gewoon niet functioneel. Overal waar ik kom en waar ik dit verschijnsel zie, wekt een irritatie bij mij op! Ik moet het dan ook meteen veranderen...want zo kan ik niet normaal een wc bezoeken.

04-02-2012, 01:12
AHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH of ht nou zo is op andere kant als je er maar mee kn vegen tog.

04-02-2012, 01:14

Citaat door rincon_a:
AHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH of ht nou zo is op andere kant als je er maar mee kn vegen tog.
Met mensen zoals jij zou ik nooit onder 1 dak kunnen leven. Het maakt ontzettend veel uit verdomme . Het is gewoon niet functioneel! Misschien let jij er niet echt op, maar als je dat eenmaal doet dan zul je merken wat ik bedoel.

04-02-2012, 01:14



Citaat door Unfathomable:
Ik hang ze juist andersom, ik kan er echt niet tegen als die zo hangt.
Mensen zoals jij verdienen geen wc rol

04-02-2012, 01:17
God, freakin', damn it. That's so true. Waar ik ook een hekel aan heb, is dat ik altijd degene ben die de rol moet vervangen. Ja! Dat is mij ook opgevallen.

04-02-2012, 01:17

Citaat door 15_enzo:
Met mensen zoals jij zou ik nooit onder 1 dak kunnen leven. Het maakt ontzettend veel uit verdomme . Het is gewoon niet functioneel! Misschien let jij er niet echt op, maar als je dat eenmaal doet dan zul je merken wat ik bedoel.
kijk waar jy je druk om maakt als je maar papier hebt jonge!
nee kzal er vooral niet op gaan letten slaat nergens op
het is gwn een tik wat jy hebt!

04-02-2012, 01:18

Citaat door 15_enzo:
In principe kan ik me overal aan irriteren, maar vandaag ga ik het onderwerp wc-rollen aankaarten.
Iedereen gaat naar de wc, dus we hebben er vast dagelijks mee te maken...en ik vind dat er een standaard moet komen!

Waar ik me nou zo om kan opwinden is als de velletjes van de wc-rol onder (dus achter) hangen in plaats dat het boven hangt (dus voor ).

Mijn voorkeur is dus zo...
!!

Haha, wat nog meer?

04-02-2012, 01:18

Citaat:
Wat 1 uur 's nachts met mensen doet.
.

04-02-2012, 01:21
Daar had ik eens een onderzoek over gelezen! Het onderzoek beweerde dat mannen het op jou manier fijner vonden, omdat zij er zo makkelijker bij kunnen. En vrouwen vinden weer de ander manier fijner dus als het papier achter hangt, omdat zij weer op hun beurt er makkelijk bij kunnen.

04-02-2012, 01:21

Citaat door Unfathomable:


Je hebt mensen die er geen erg in hebben en het nooit is opgevallen. Die vegen gewoon zonder erbij na te denken. Kijk...op zich kan ik die mensen niks kwalijk nemen, dat zijn onwetende mensen!

MAAR JIJ, jij bent een directe tegenpool van mij. Ik zie jou nu gewoon als het absolute kwaad.
Wat mij betreft moeten ze jouw wc rollen levenslang omwisselen voor schuurpapier.

Dat zal jou leren .


Citaat door Community.:
God, freakin', damn it. That's so true. Waar ik ook een hekel aan heb, is dat ik altijd degene ben die de rol moet vervangen. Ja! Dat is mij ook opgevallen.


Met jou kan ik praten! Ik ben diegene die de rollen altijd moet omwisselen omdat ze verkeerd zijn gezet.

Dat heb ik ook af en toe moeten doen, maar het is handig als je zo'n wc-rol houder hebt ofzo. Daar kun je gelijk 8 wc rollen in knallen...


Citaat door rincon_a:
kijk waar jy je druk om maakt als je maar papier hebt jonge!
nee kzal er vooral niet op gaan letten slaat nergens op
het is gwn een tik wat jy hebt!
Dit zijn belangrijke zaken. Je moet je leven structureren waar dat kan!
En jij gaat er gewoon opletten jongedame

04-02-2012, 01:22
Ik irriteer me aan jouw account naam.

04-02-2012, 01:27



Citaat door Cookie.:
!!
Haha, wat nog meer?


Sneeuw, mensen, mijn vaardighedendocent, klasgenoten, tv, blackberries, onzinhoekje, mijn topics, mijn gedachtes, ik irriteer me als ik verlies, ik haat spinazie, honden moeten dood, slippers, winkelbediendes in "dure" winkels die denken dat de zaak van hun vader is, mijn computer die vandaag crashte, vrouwen, bekrompenheid...

de lijst is lang...... dat is ook irritant


Citaat door LaNerdette:
.


Als je denkt dat het tijdstip-gerelateerd is, dan kom je bedrogen uit. Deze gedachte spookt al een tijdje rond in mijn hoofd! Ik ga het morgen denk ik ook op mijn facebook zetten. Ik wil mensen bewust maken van dit feit.


Citaat door Diffrent_:
Daar had ik eens een onderzoek over gelezen! Het onderzoek beweerde dat mannen het op jou manier fijner vonden, omdat zij er zo makkelijker bij kunnen. En vrouwen vinden weer de ander manier fijner dus als het papier achter hangt, omdat zij weer op hun beurt er makkelijk bij kunnen.
Ooow is er een onderzoek, heb je toevallig een link ofzo. Even serieus, de conclusies lijken me echt interessant om te lezen haha.

Waarom moeten vrouwen weer altijd tegendraads en onlogisch doen :s?

04-02-2012, 01:27

Citaat door 15_enzo:
Met jou kan ik praten! Ik ben diegene die de rollen altijd moet omwisselen omdat ze verkeerd zijn gezet.

Dat heb ik ook af en toe moeten doen, maar het is handig als je zo'n wc-rol houder hebt ofzo. Daar kun je gelijk 8 wc rollen in knallen...


Aangezien ik toch meestal degene ben die de rollen vervangt, vervang ik ze meteen goed, maar als eens in de zoveel tijd iemand anders het heeft gedaan en de rol hangt aan de achter kant, draai ik 'm ook om. Just something that really bothers me.

Wij hebben thuis een houder hoor, maar ik heb het over de rol zelf. Die moet je toch vervangen als het papier op is?

04-02-2012, 01:29

Citaat door AQUAM.:
Ik irriteer me aan jouw account naam.


Nu jij hier bent. Ik irriteer me aan jou. Wat ben je nou een man of een vrouw?


Citaat door Unfathomable:
Als ik zo iemand in huis had zou ik juist expres telkens die wc rol andersom hangen. Ik vind dat er slordig uitzien, hoort gewoon aan de achterkant.
Ik pak je terug op dingen die jij heel belangrijk vind. Mark my words, balans zal in evenwicht gebracht worden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10