Bekijk volle/desktop versie : Waar is die dame



Pagina's : [1] 2 3

03-02-2012, 18:26
-









die hier henna uitnodigingen aanbood? 1 x geplaatst en plots verdwenen?

Je reageert niet op reacties, niet netjes!

03-02-2012, 18:28


Stenigen.

03-02-2012, 18:32

Citaat door DEUGNIET:
Stenigen.

03-02-2012, 18:48
Heeft ze geen site of iets??

03-02-2012, 18:49



Citaat door Hennaya-Soraya:
Heeft ze geen site of iets??
Nee ze had hier ergens in een topic wat voorbeelden geplaatst, en reageert vervolgens nergens op. Andere leden hadden ook contact opgenomen. Erg vreemd!

Hennaya-Soraya, waarom doe jij dat ook niet er bij? Jij hebt toch mooie creaties..

03-02-2012, 18:53

Citaat door Cantara.:
Nee ze had hier ergens in een topic wat voorbeelden geplaatst, en reageert vervolgens nergens op. Andere leden hadden ook contact opgenomen. Erg vreemd!

Hennaya-Soraya, waarom doe jij dat ook niet er bij? Jij hebt toch mooie creaties..
Ja ik had het gezien in een topic...
Hahaha zal ik het voor jou doen??? Ik kan het wel, maar ben momenteel met heeeeel veel dingen bezig

03-02-2012, 18:56

Citaat door Hennaya-Soraya:
Ja ik had het gezien in een topic...
Hahaha zal ik het voor jou doen??? Ik kan het wel, maar ben momenteel met heeeeel veel dingen bezig
Ja zij had toen van die glanskaarten met een foto als achtergrond van een henna creatie met een tekst.

Ja wat voor kaarten maak jij?

Als je dat ook nog eens toevoegt in je pakket!

03-02-2012, 19:00

Citaat door Cantara.:
Ja zij had toen van die glanskaarten met een foto als achtergrond van een henna creatie met een tekst.

Ja wat voor kaarten maak jij?

Als je dat ook nog eens toevoegt in je pakket!
Ik heb tot nu toe 3 keer trouw kaarten gemaakt, echt voor de bruiloft zelf maar dat was voor twee neven van mij en mijn nicht toen ze gingen trouwen.
Ja welke kaarten je maar wil haha..

Ik heb helaas helemaal geen voorbeelden, in die tijd deed ik namelijk niks

03-02-2012, 19:03
Ja joh Soraya! Waarom doe je het niet?

03-02-2012, 19:05

Citaat door Hennaya-Soraya:
Ik heb tot nu toe 3 keer trouw kaarten gemaakt, echt voor de bruiloft zelf maar dat was voor twee neven van mij en mijn nicht toen ze gingen trouwen.
Ja welke kaarten je maar wil haha..

Ik heb helaas helemaal geen voorbeelden, in die tijd deed ik namelijk niks
Oke ik wil echt Henna kaarten voor de henna dag. Dus met een henna patroon er op, foto's of iets dergelijks.

Anders moet ik het zelf doen?

03-02-2012, 19:08

Citaat door kriebelneusje:
Ja joh Soraya! Waarom doe je het niet?
Ja he?!

03-02-2012, 19:11

Citaat door Cantara.:
Oke ik wil echt Henna kaarten voor de henna dag. Dus met een henna patroon er op, foto's of iets dergelijks.

Anders moet ik het zelf doen?


Citaat door Cantara.:
Ja he?!
Hahaha, gekko's...

Wat mij wel echt super lijkt isssssssssss een kaart, met zelf gedecoreerde fatima handje ofzo erop maar dan echt luxe!!
En dan binnen een mooie tekst!

03-02-2012, 19:17



Citaat door Hennaya-Soraya:
Hahaha, gekko's...

Wat mij wel echt super lijkt isssssssssss een kaart, met zelf gedecoreerde fatima handje ofzo erop maar dan echt luxe!!
En dan binnen een mooie tekst!

Ze heeft al ideeën, Can. Zie je dat. We moeten haar alleen nog een duwtje geven en dan doet ze het zo.

Hup Soraya Hup!

03-02-2012, 19:18

Citaat door Hennaya-Soraya:
Hahaha, gekko's...

Wat mij wel echt super lijkt isssssssssss een kaart, met zelf gedecoreerde fatima handje ofzo erop maar dan echt luxe!!
En dan binnen een mooie tekst!
I love it !

Maar als je echt met henna er op werkt, dat droogt niet toch.


Citaat door kriebelneusje:

Ze heeft al ideeën, Can. Zie je dat. We moeten haar alleen nog een duwtje geven en dan doet ze het zo.

Hup Soraya Hup!
Indeed! Hup!

03-02-2012, 19:20

Citaat door kriebelneusje:

Ze heeft al ideeën, Can. Zie je dat. We moeten haar alleen nog een duwtje geven en dan doet ze het zo.

Hup Soraya Hup!


Citaat door Cantara.:
I love it !

Maar als je echt met henna er op werkt, dat droogt niet toch.



Indeed! Hup!
Tuurlijk droog henna wel op een kaart haha.. nog sneller dan op een kaars of een hand!! Alleen het kruimelt er heel snel af, alleen Seal ik alles waar ik henna op doen, behalve de handen en voeten dus gaat de henna er nooit af.. tenzij je er lekker aan gaat zitten peuteren...

Kijk de laatste foto maar in mn ot.. Die telefoon hoesjes! Ik heb gisteren nog te horen gekregen dat de henna er nog perfect op zit hahah!

Pagina's : [1] 2 3