Bekijk volle/desktop versie : wie studeerd communicatie?



20-11-2004, 12:33
graag zou ik in contact willen komen van mensen die communicatie studeren,

20-11-2004, 12:50


Les 1: "wie studeert communicatie?".

Over het algemeen maak ik me niet druk over spelfouten, maar juist voor iemand die communicatie wil studeren is het misschien wel handig om zonder veel fouten te schrijven.

P.s. Ik studeer geen communicatie.

20-11-2004, 12:53

Citaat door aishaqandisha:
Les 1: "wie studeert communicatie?".

Over het algemeen maak ik me niet druk over spelfouten, maar juist voor iemand die communicatie wil studeren is het misschien wel handig om zonder veel fouten te schrijven.

P.s. Ik studeer geen communicatie.
dat jij dan kortzicht bent door gelijk te denken dat ik dan communicatie wil gaan studeren.....

p.s als je advies wil geven doe het dan prive

20-11-2004, 14:19
mag ik vragen waarom???

20-11-2004, 22:50


salaam, ik wil inschallah een nieuwsbrief maken en alleen ik weet niet precies hoe ik dat moet aanpakken.

dus is iemand die daat ooit heft gemaakt voor zijn opleiding, voorbeelden?

20-11-2004, 23:05

Citaat door vulpen:
salaam, ik wil inschallah een nieuwsbrief maken en alleen ik weet niet precies hoe ik dat moet aanpakken.

dus is iemand die daat ooit heft gemaakt voor zijn opleiding, voorbeelden?
Probeer het op het forum Studie & Infopunt van M.NL, maak je een grotere kans...

11-12-2004, 23:22

Citaat door vulpen:
graag zou ik in contact willen komen van mensen die communicatie studeren,
hey ik studeer communicatiemanagement en zit in het 3e leerjaar! Hoeveelste leerjaar zit jij? en voor welke module moet je een nieuwsbrief maken? Ik heb dat naar mijn weten in nooit hoeven doen. Alleen met het vak Journalistieke vaardigheden heb ik een dossier moeten maken over een recent ondewerp.

gegroet

11-12-2004, 23:29
Ik heb weleens een nieuwsbrief voor mijn broer gemaakt voor zijn opleiding Communicatie... Ik ben nu te lui om het op te zoeken, dus ik vraag het wel voor je waar hij het heeft gelaten....

succes nog!!!